balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Egy egocentrista gúnyolódása

2002. december 12. - BDK
(2002. dec. 11.) Akkor hát menjünk sorjában.

1. Először jött Dupka Györgytől az első „Kalász Márton találkozó” című meghívó.
2. Erre én egyrészt küldtem egy rövid reagálást a feladónak (LÁSD ITT), másrészt egy hosszabb levelet Kalász Mártonnak (ennek másolatát Gyuri is megkapta): LÁSD ITT
3. Erre reagált Dupka ezzel a személyeskedő és rágalmazó levéllel: LÁSD ITT (ugyanakkor a javított „Kalász Márton találkozó”-t is elküldte).
4. Én az alábbi szövegű viszontválaszt küldtem: LÁSD ITT

Ebben, mint látható, kértem hozzájárulását, hogy levelét közreadhassam. Miután 24 órán keresztül nem reagált, újra írtam, újra kértem, és jeleztem, ha nem reagál, azt belegyezésnek tekintem. További 8 órát vártam, válasz nem érkezett, így most feltettem.
A neki írtakon kívül most sincs különösebb kedvem egyes vádpontjaira reagálni. Inkább szomorúnak, semmint nevetségesnek tartom, hogy egyrészt nem képes megkülönböztetni a rossz könyvekről, irodalmi teljesítményekről, jelenségekről írt bírálataimat a „megalázástól” és „sárbataposástól”, másrészt önmagukat összetéveszti a kárpátaljai magyarsággal: kimondván, aki őket megtagadja, az a kárpátaljai magyarságot is. És nincs onyan messze a „minden magyar” sem. Nekem a régi kommunista pártszlogen jut eszembe: Govorim Lenyin - podrazumivájem: pártyija. Govorim partyija - podrazumivájem: narod.

De persze ez is csak egy öntömjénező egocentrista gúnyolódása.

Repríz. Az eredetit lásd: 2002. december
-- egyben összehasonlítási lehetőség: változatlanul vagy szerkesztve benne van-e ez a részlet az időszakot felölelő naplókönyvemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr72261388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.I. 2007.12.12. 14:19:12

S az igazság valahol félúton van - mondaná Mulder ügynök, ha Kárpátaljára keveredne. Dupka a színvonaltalanságot, Te a sehová nem tartozást képviseled.
Kárpátalja meg ott rohadjék meg...

BDK · http://ungparty.net/ 2007.12.12. 14:26:17

nem ikes ige, azaz "rohadjon"

P.I. 2007.12.12. 18:02:57

Na, ezt se én mondtam...
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása