balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Pillangószív-döntő, világpremier!

2006. december 08. - BDK

DÖNTŐ: A MEGFILMESÍTETT PILLANGÓSZÍV

Eljött a döntő pillanat! Vagyis a Döntő pillanata. Az előző fordulókban legjobban szerepelt három játékostársam, mindhárman Érdemes és Kiváló Pillangószívatológusok - Évi, Nola és TBJ - mérkőzik össze az adott művészeti és tudományágban a rangosnál rangosabb címek elnyeréséért, éspedig:

I. hely: A Művészeti és Tudományos Pillangószív Akadémia elnöke
II. hely: A Kreatív Pillangószív Agytröszt vezérigazgatója
III. A pillangószív-frazeológiai tudományok professzora

(A játékban - versenyen kívül - bárki részt vehet, ha a linkfelhő kifejezést is beépíti szövegébe, de a fenti címek elnyerésére nem  aspirálhat.)

A résztvevőknek a döntő nehezített feladatát a következők szerint kell teljesíteniük.

A világ filmművészetében igen gyakoriak a regényadaptációk. Híres és kevésbé híres könyvekből híres vagy kevésbé híres filmek készülnek, néha a rendező nagyobbat alkot, mint az író, máskor a mozgókép csak halovány mása az eredeti irodalmi műnek. Esetünkben bármelyik helyzet előállhat, hiszen a könyv és film egyszerre jelenik meg, mindkettő világpremierje december 15-én lesz - azaz egy hét múlva, Pillangószív napján. Feladatotok:

1. Készítsétek el a Pillangószív-napi könyv- és filmszenzáció beharangozó szövegét!

_________

Kreatív játék, logikai játékok blog Játékmargeting - kreativ játék Keresőmarketing és Kreatív ügyességi játékok Kreatív játék, keresőmarketing, ügyességi játékok Kreatív honlapoptimalizálás - stratégiai játék

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr8621685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi 2006.12.08. 19:10:11

Ezt akkor értsem úgy,hogy mindkettő,vagy csak egyik?
Én úgy értem,hogy mindkettő...de azért rákérdeznék, ha nem baj.

BDK · http://ungparty.net/ 2006.12.08. 19:22:01

Eléggé egyértelmű szerintem, pl. a 3. pontban ez áll:

3. A szövegben, talán mondanom sem kell, rövid jellemzését kell adnotok mindkét alkotásnak, még ám úgy, hogy a lehető legjobban felkeltsétek az olvasók és mozinézők figyelmét.

évi 2006.12.08. 21:19:07

Köszi!Nem történt semmi,csak lassan már azt se tudom,hol áll az agyam...és bocs!Figyelmetlen voltam!

BDK · http://ungparty.net/ 2006.12.09. 12:01:21

Én viszont kifejezett élvezettel ismételtem meg az egyszer már megfogalmazott szöveget. Imádom idézni magam :)

Nola 2006.12.11. 00:25:38

:))

Sok sikert a versenyzőtársaknak!:)

tatár_balázs_jános · http://http:\\tatarbalazsjanos.blogter.hu 2006.12.14. 21:07:08

Azt hiszem ebben bennefoglaltatik minden: tatarbalazsjanos.blogter.hu./?post_id=104426

Sajnálom, túllőttem a kért limiten, 4 és fél ezer karakter lett, mentségemre legyen szólva idéztem a regényből, valamint kissé misztikussá tettem a környezetet, tessék, lássék, győzzék a bal (jobb?)

tbj

Nola 2006.12.15. 12:01:59

Pillangószív - Végső döntő - Pályázat a 3. helyért
nola.blogter.hu/?post_id=104516

Nola 2006.12.15. 12:05:14

Sajnos tegnap mégsem jutott időm az írásra:( Pedig szerettem volna nagyon időt szakítani rá, de fontosabb dolgom volt, így most ez nem ment. Ma láttam csak neki és eddig jutottam, a filmes ajánlót már nem tudtam megírni. Úgyhogy nekem már csak a 3. hely juthat.
Most még megírom azért a filmes ajánlót is, de azt már természetesen versenyen kívül.

Nola 2006.12.15. 13:18:51

Na megírtam a végét, bár kicsit bealudtam közben.

évi · http://www.komolytalan.blogter.hu 2006.12.15. 15:13:40

BéDéKá!Mi lenne,ha most itt a végén tennél egy engedményt és Nola is bejutna a döntőbe?Az egy óra késést betudnánk neki,végül is sokszor egy ilyen bemutatóra is késve jut el az ember,mondjuk nem jön a busz, vagy nem jár a villamos...szóval egy kis forgalmi akadály miatti csúszás...?Szegény mostanában nem jut sűrűn az internet közelébe, a lustaságtól meg eltekintenénk.
Na jó, nem lobbizni akarok, csak úgy mondom a magamét...

BéDéKá · http://pillangosziv-pillangosziv.blogspot.com/ 2006.12.15. 19:00:27

magam is hajlok az engedékenységre. hárman versengtek, ha TBJ-nek sincs kifogása ellene, én eltekintek a mínuszponttól.

a szakmai zsűri tagjai most vannak felkérés alatt!

Nola 2006.12.15. 21:54:04

Éviii, köszönöm szépen!:) Rád mindig számíthatok:) Bár nem kellett volna, de nekem természetesen így is jó:) És köszönöm neked is, BéDéKá!:) Persze, ha TBJ-nek is megfelel.

Szakmai zsűri? Jézus... Inkább ne!:) Senkinek nem kívánom, hogy elolvassa, amit írtam:) Szegények.

tatár_balázs_jános · http://http:\\tatarbalazsjanos.blogter.hu 2006.12.15. 23:41:47

én is kifejezett szakmai sajnálatomat akarom eljuttatni szakmai zsűrink minden egyes tagjához. a forgalmi dogóhúzó pedig maradjon a jobbaknak. részemről így igazán éles, mint azt írtam is nola blogjánál, kominternkedőleg :)

hát akkor hajrá, izgulok.

b.

évi 2006.12.15. 23:57:10

Wow!tbj bólintott!:)))

Nola 2006.12.16. 00:14:03

Köszönöm neked is, tbj!:) Akkor hajrá mindenkinek!:)

tatár_balázs_jános · http://tatarbalazsjanos.blogter.hu 2006.12.16. 09:18:37

miért olyan nagy meglepetés ez? :D
csak nem egy öreg, hintaszékben naphosszakat pipázgató, mikszáth-i magasságokba emelkedni vágyó anekdotázgató embernek néztetek, aki mire rábólint valamire a fél élete elmegy a bólintás nehézségeinek kordinálásával?

hm?

na jó, gondolom azért mégsem ennyire vészes a helyzet, szóval?

b.

évi 2006.12.16. 09:21:44

Ó, dehogy is!!!
Igazi pillangószíved van!:)

Nola 2006.12.16. 15:58:31

Pontosan!!:))

BDK · http://ungparty.net/ 2006.12.16. 16:29:23

Jelentem, hogy a szakmai zsűri két tagjától máris beérkezett az eredmény, van továbbra konkrét ígéretem egy holnapi voksra. Egyvalaki időhiány lemondta a zsűrizést és két felkért szakértő még nem reagált. De még van idő, eredményhirdetés HÉTFŐN, DÉLTÁJBAN. Addig tessék lerágni a körmöket.

tatár_balázs_jános · http://tatarbalazsjanos.blogter.hu 2006.12.16. 17:29:32

nekem már nincsenek is rég - agyonrá(n)gás volt már időnek előtte.

részeredményeket nem lehet megtudni, gondolom :D hogy nézne az mégis ki...

kösz egyébként ellenfelek a hozzámszólást, innentől már élesben megy ;)

b.

u.i.: ja és persze a pillangószív legyen veletek!

BDK · http://ungparty.net/ 2006.12.16. 17:37:59

Meglódultak a dolgok, két újabb helyről megjöttek a voksok, még az is lehet, hogy kicsit korábban meglesz a végeredmény!

évi 2006.12.16. 17:40:42

Attyavilág!4 zsűritag és 2 szakértő 3 versenyzőre?:))))

évi 2006.12.16. 17:43:17

No, akkor megyek kezet és körmöt mosni!

BDK · http://ungparty.net/ 2006.12.16. 17:53:59

valamit elszámoltál, mert 5 zsűritag - és mind az öt kiváló szakértő! és ebben én még benne sem vagyok :)

én nem voksolok, csak akkor, ha holtverseny alakulna ki.

évi 2006.12.16. 18:13:54

"Jelentem, hogy a szakmai zsűri két tagjától máris beérkezett az eredmény, van továbbra konkrét ígéretem egy holnapi voksra. Egyvalaki időhiány lemondta a zsűrizést és két felkért szakértő még nem reagált."
Ezek alapján kiszámoltam,hogy
2 db szakmai zsűri, aki már voksolt
1 db szakmai zsűri/konkrét ígéret
1 db szakmai zsűri/ lemondta
2 db szakértő, akik fel lettek kérve:)
Ez nálam 4 db szakami zsűritag és két szakértő:))))

Node a baj ott van ugye,hogyt a két felkért szakértő is a szakértői zsűri tagja, amelyből egy lemondta,tehát valóban 5 zsűritagról van szó!
Tehát elismerem, valóban elszámoltam...:(

BDK · http://ungparty.net/ 2006.12.16. 18:42:45

Most már csak az a kérdés, hogy hány éves a kapitány!

évi 2006.12.16. 18:59:24

45 perce ezen gondolkodom:)))

Nola 2006.12.16. 23:43:22

Ez igen, micsoda komoly zsűrizés folyik!:)

Köszi tbj!:) Téged meg zárjon szívébe a pillangószív!:)

Nola 2006.12.16. 23:43:52

Meg Évit is!:)

tatár_balázs_jános · http://tatarbalazsjanos.blogter.hu 2006.12.17. 09:15:07

már régen maga alá is temetett a Butterflyheart cunami...
vagy pont nyú orlinszra csap le ugyanerre a névre keresztelt hurrikán. de egyébként is, tudjuk: a világ egyik felén egy pillangószív dobbanás a másikon hurrikánt idézhet elő, ennyi.

hm, elég sokan lesznek, akik értékelnek, szerintem a para kovács benne van :)

b.

évi 2006.12.17. 10:14:28

Ne parázz annyira tbj...:)))
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása