balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Napló, 06. dec. 22.

2006. december 22. - BDK
Éjszaka megjött Csönge, kicsit nyúzottan, de nagyon boldogan. Nehéz félévet zárt, le a kalappal a teljesítménye előtt. Viszont már unja hallgatni mindenkitől, hogy ha magyarországi lakos lenne, milyen szép ösztöndíjat kapna ilyen tanulmányi átlag mellett. Ehhez képest jó magas tandíjat fizet. Ez bántja az igazságérzetét, nem szereti, ha piszkálják vele. Én meg nem tudok ilyenkor más következtetésre jutni, csak arra, hogy talán nem is feltétlenül kellene támogatni a határon túli magyarokat, elég lenne, ha nem részesülnének negatív megkülönböztetésben.

Dióhéjban elmesélte, hogyan zajlott a Mozgó Világ nívódíjainak az átadása (az enyémet ő vette át), meghozta a decemberi lapszámot is (most már értem, miért lestem hiába a postát), benne van, ha nem tévesztettem el a számozást, a 24. Hónaplóm. A teljes sorozat most már itt, új blogomban is elérhető: Mozgó Világ.

*

Azt reméltem, december közepe táján sikerül régóta dédelgetett blogos tervem előkészületeinek legfontosabb lépéseit megtennem. Ám közbejött a Litera-napló írásának kellemes elfoglaltsága, meg aztán a blog.hu is épp most látta jónak egy új fejlesztés beüzemelését, napokig akadozott (néha még most is) a bejelentkezés és más funkciókkal is adódtak problémák. Mivel társas blogról lenne szó, nem láttam volna célszerűnek épp akkor meghívni másokat, amikor már a belépésnél bosszuságok érhették volna őket. Mivel lassan elhárultak a technikai akadályok, tegnap épp rászántam magam a körlevél megírására, ám váratlanul jelentkezett az Új Szó: bár csak jövő héten kerültem volna sorra, kérték, nem írnám-e meg mégis mára soros publicsekemet. Dehogynem. Mindent félre. Ma délutánra készen is lettem, holnap megjelenik. Aztán ránéztem a naptárra: édemes-e még az iden bármibe is belevágni? Várhatom-e a potenciális blogger-társaktól, hogy az ünnepek alatt kezdjék tesztelni azt, amit itt összeeszkábáltam nekik? És akarok-e magamnak pár újabb sűrű napot? Nem, döntöttem el, és megkönnyebülve hátradőltem.

Babits szerint minden lemondás egy kis halál. Ha igaz, akkor én most picit átosontam az árnyékvilágba. Néha jobb itt megpihenni, mint odafent túlbuzogni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr5023952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi 2006.12.22. 17:27:57

Akkor hát kellemes hátradőlést kívánok,meg minden más jókat a következő napokra az egész Balla családnak!

El Lobo - A farkas · http://www.joljarok.hu/blog 2006.12.23. 09:39:59

Kellemes ünnepeket és hátradőlést kívánok!
(Tegnap szóba kerültél - erről írni is fogok, örültem, hogy Pécsett már így ismernek téged - de nem itt mondom el, mert akkor ki a fene olvasná el az én blogom! :-)

Komolyra fordítva: hozzánk is hazatért Klárika, Klára gyógyulgat végre, Adriennt is naponta látjuk - úgyhogy megértem örömöd Csörge hazatérte okán! Gratulálok neki a tanulmányi eredményeihez - meg az anyjának-apjának is a gyerekekhez.

El Lobo - A farkas · http://www.joljarok.hu/blog 2006.12.23. 19:32:38

Feltettem a rólad szóló blog-történetet!
S egyúttal kellemes ünnepeket kívánok, a családom nevében is, mindannyiótoknak!

BéDéKá · http://bdk.blogter.hu/?tag_id=25148 2006.12.23. 20:03:27

Köszönöm, igazán kedves!
Viszont kívánjuk a legjobbakat házad népének!
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása