balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Rosszindulatú vélekedésem

2007. január 31. - BDK
Akkor most először is jóindulatúan, bár pici kajánsággal ezúton gratulálok Nagy Zoltán Mihálynak abból az alkalomból, hogy lovaggá ütötték. A dologban az a megnyugtató, hogy magam nem rendelkezvén semmi hasonló titulussal (még ama fránya vitézségtől is elzárkóztam), így mostantól kezdve NZM számára vélhetőleg nem vagyok párbajképes.

És ez így van jól. Legyen csak ő a gáncstalan lovag, én meg maradjak "a liberalizmus vírusával megfertőzödött személy" (idézet tőle, lásd).

A jeles alkalomból vele készített interjú egyébként a vége felé tartalmaz igazi kárpátaljai érdekességet is. Dupka György, könyvkiadásunk Uhrin Benedekbe oltott David Copperfieldje nem hazudtolta meg magát. Intermix nevű kiadója friss termékéről mondja NZM:
 "A szóban forgó, már kézbe vehető antológia kéziratát nem láttam, s ezúton jelzem: nehezményezem, hogy ennek ellenére és tudtom nélkül lektorként tüntették fel nevemet az impresszumában. A kiadvány szerkesztési elvével nem igazán tudok azonosulni..."
Szépen mondta, kis lovag! Ebben csak az az érdekes, hogy vagy 7-8 éve ez már pontosan így egyszer megtörtént. Akkor én mutattam meg neki a legújabb Dupka-kiadványt, és kértem számon: miért végzett ilyen rossz szerkesztői munkát. Ugyanezt válaszolta: még csak nem is látta a kéziratot, tudta nélkül szerepelteti a kiadó szerkesztőként.

Van azonban egy tippem arra, hogy az igazság lovagja, mint ahogy akkor, most sem fogja azt mondnai Dupkának, hogy márpedig ilyen csalásokban nem vesz részt és többé nem adja a nevét az Intermix kiadványaihoz.

Végül szerepel még a végefelé egy (név nélkül, de egyértelműen) nekem címzett félmondat is:
"a rosszindulatból eredő vélekedések ellenére van magyar irodalom Kárpátalján"
Ez célzás arra az ironikus megjegyzésemre, hogy irodalmunk megszűnőben van, mert ami  valóban irodalom, az egyre kevésbé kárpátaljai, ami meg kárpátaljai, az egyre kevésbé nevezhető irodalomnak. Nos, a fenti kis epizód szerintem nem cáfolja, hanem ellenkezőleg, erősen igazolja "rosszindulatomat".

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr532424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagya 2007.01.31. 13:53:49

A liberalizmus virusa... Atyaeg... Ez iszonyu...

BéDéKá posztumusz 2007.01.31. 14:21:51

:) ugyanott mondja rólam, hogy a "liberalizmus szolgalelkű apostolává avanzsált"-am. (Az előbb rossz link volt a cikkben, most már olvasható írószövetségi kilépesem után tett 2004-es nyilatkozata)

nagya 2007.01.31. 15:55:50

Ja, a rossz linket eszrevettem, de elegge reggel volt meg.

nagya 2007.01.31. 16:18:54

- a liberalizmus tehat egyet jelent az alattomossaggal? Hm...
- "... ám a keresztényellenes (s így: magyarellenes)"... Anyad...
- "(az ázsiai eredet okán, európai szemmel nézve)"... Ettol is altalaban falnak indulok... Azsiai eredet, az, a francokat... Ugy Konkretan mi bennunk, ami azsiai? Mi van a szlav, torok, mittudomen-milyen eredettel, azzal, amit ut kozben szedett ossze az a lovas banda, aki tobbek kozt nokben (meg gondolom alkoholban) szedett adot... Europai szem, mi? Es az mi az?
- egyszeruen nem ertem, hogy mit nem lehet azon felfogni, hogy mindenki mas es megis mindenki egyforma... Nem, es nem...
- at irja: "életvitelemben és műveimben nemegyszer tanúsítottam, mennyire irtózom mindenféle szélsőségtől", majd pedig "A magyar szellemi elit háborúsdijában legalábbis határozottabban kirajzolódtak a frontvonalak. " The paceful warrior...
- "Nem várom el az újságolvasóktól, hogy véleményemet védőoltásnak tekintsék a liberalizmus kárpátaljai propagátorának kígyómarása ellen." Megjo, koszbazmeg.
- "hogy Balla D. Károlynak sikerült kirekesztenie önmagát közülünk, s nem vertikálisan (ahogy ő hiszi), hanem horizontálisan, pályán kívülre sodródva. A puszta létfenntartás gondjaival küszködő közösségtől elidegenedett "világpolgár" pózában tetszelegni nem erény, de felelőtlenség, az egyén mérhetetlen önzésének megnyilvánulása. " Szal, Karoly, egy arcatlan, alattomos alak vagy, aki ehhalalra karhoztatta magat azzal, hogy horizontalisan palyan (akol, gondolom) kivulre sodrodott. Direkt.
Osszejartok teazni, vagy ilyesmi?

BéDéKá posztumusz 2007.01.31. 16:26:01

Ne idegeld fel magad, ez egy lassan 3 éves sztori...
Mellesleg próbáltam "összejárni teázni", tavaly, feledve a "kígyómarásokat", tettem egy kísérletet, de másnap visszavontam, mert megjelent egy az idézzedhez hasonló hangnemű cikke. Bár abban nem rajtam szekerezett, de láttam, hogy reménytelen, nem sikerült kialudnia a bekattantságát.

kiigazito 2007.02.01. 21:24:49

Mi itt a gond? Te támadtál, ő védekezett. csak nem akarod elvitatni valakitől a védekezés jogát?

BDK · http://ungparty.net/ 2007.02.01. 21:55:56

Támadtam? Én? Őt? Elsőként?
Picit fordítva volt a dolog, ha kicsit is utánanéznél, tudhatnád.

kiigazito 2007.02.01. 21:57:49

hol nézhetek utána? Én abból következtettem, hogy a te cikkedből idéz.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.02.01. 22:02:29

Ezeket az anyagokat olvasd el:

hhrf.org/up/manz/renet/nzm_i.htm

Figyeld a dátumokat. Ott vannak az eredeti újság-másolatok is.

kiigazito 2007.02.03. 20:21:12

Nos, elolvasva a cikkeket és az előzményt ismerve itt több dolog merül fel. Először is mi váltotta ki Döbrentei beszédét? A szóbanforgó rádió a keresztények, tehát 1 milliárgnál is több ember kiírtására szólított fel. Most mellékes, hogy csak alkoholos befolyáltság alatt, vagy tudatos provokációként tette ezt a műsorvezető. Bár nem helyeslem D beszédét, de ebben az esetben megtudom érteni az indulatait. A jobb vagy nemzeti oldal bizonyos tagjaira amúgy is jellemző a túlfűtöttség, amit ellenfeleik időről-időre ügyesen kihasználnak. Érdekes, hogy a kilépő írók közül a D. beszédét kiváltó okról senki nem tett említést sem. Csak egy jó indokot láttak arra, hogy megint jól elhatárolódjanak valamitől a demokrácia jelmezébe bújva. De, ismétlem, Döbrentei másként is reagálhatott volna erre a provokációra. Legjobb lett volna ha sem ő, sem más nem ül fel neki.
Más. Az, hogy ki miért lép ki, tényleg magánügy. Lásd tavaly október 23.-a után újabb tagok léptek ki, amiért az írószövetség határozatban itélte el a rendőrterrort. Nem véletlen, hogy egyre inkább lehetetlen helyzetbe kerül a szövetség. Ezúttal már igazán kilógott a lóláb, a politikai vagy inkább pártindíttatás. Ja, egy Kossuth-díjas író sem tévedhetetlen, mint ahogy egy József Attila-díjas sem.
Az, hogy te kiléptél a te döntésed, amit tiszteletben kell tartania mindenkinek. Szerintem szerencsésebb lett volna ezt minden kommentár nélkül megtenni, az érintettek úgy is értették volna az indokokat. De ez nem az én dolgom.
NZM kétségtelen túllőtt a célon, dicséretes viszont VFL visszafogott magatartása. Szomorú, hogy Kárpátalja két József Attila-díjas írója személyeskedő cikkekben gyalázza egymást a sajtóban. Ez sem vált az itteni irodalom javára.
A liberalizmus, mint olyan számomra pozítiv dolog. de nem az amit ma Magyarországon liberalizmusnak neveznek. Lásd Demszkyt aki kitüntette a véreskezű Gergényit. Ezt már olyan harcos liberálisok, mint Tamás Gáspár Miklós sem nyelte le.
De eltértem az eredeti témától. Mostanában én nem olvastam olyan NZM nyilatkozatot, amelyben téged bírált volna, ezért kelltette fel figyelmemet a lovagi címéhez fűzött epés megjegyzésed. A Kárpátinfóban olvastam az interjút és utána- néztem ennek a lovagi címnek. Kárpátaljáról Weinrauch Katalin és Vidnyánszky is megkapta, hogy csak az ismerteket említsem. Szóval nekem ez a véleményen az esettel kapcsolatban.

BéDéKá posztumusz 2007.02.04. 09:12:25

1. hozzászólásod terjedelmesebb fenti írásomnál: ne tévessz arányt.
2. a döbrenetes ügy lerágott csont, nem kívánok rá visszatérni. én külünben sem d miatt, hanem az írószövetség szemforgató vezetői miatt léptem ki.
3. a kiszóban nem önként, hanem felkérésre szólaltam meg, mint vfl is. nzm-et senki nem kérte fel, ő tartotta szükségét, hogy fröcsögjön.
4. minderre csak folyamatosan lovagias magatartását érzékeltetve utaltam. azóta volt egy hasonló hangnemű fröcsögése kőszeghyék ellen (nem a tényekkel és véleményével volt bajom, nekem is sok minden miatt szemem szálkája a zöld igazszó - hanem az alpári, árokszéli hangnemmel) és hűségnyilatkata kovács miklósék mellett, én akkor megállapítottam, hogy nzm számomra szalonképtelen. ezért mondtam élcelődve, hogy hálistennek most már amúgy sem vagyok egy lovaggal szemben párbajképes.
5. mindezen nincs mit tovább rágodni, csak azért reagáltam fentebb, hogy lásd, ki támadott kit nagy nyilvánosság előtt, én nzm-et vagy ő engem.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása