balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Budapest - I. nap

2007. április 16. - BDK
Április 12. Jó időben érkeztünk Budapestre, a szállodánkat is azonnal megtaláltuk, s menten el is ájultunk a luxustól, ami fogadott bennünket a Hotel Héliában. Kis pihenő, zuhanyzás után már ebédre voltunk hivatalosak meghívónk és vendáglátónk, az Európai Protestáns Magyar Szabadegyetem Egyesület vezetőivel.

Frenkl Róbert elnök úr már a hallban várt minket, perceken belül csatlakozott Kőszegi Ábel és Szöllősy Pál, ötösben ebédeztünk, majd kávéztunk, diskuráltunk.




Ebéd utáni beszélgetés; a fenti kép csücskében Éva is látszik.

Időben érkeztünk a Heltai Gáspár Unitárius Könyvesboltba, ahol már félház várt, és mire elkezdődött az est, meg is telt a terem. (Itt sajnos nem készült fotó.)

Az Ung Ungvárnál című előadásom, úgy érzem, közepesre sikerült. Persze mindenki gratulált, elmondva, hogy milyen okosan beszéltem és milyen jókat olvastam fel, de én éreztem, nem ez a legjobb formám. Túl sokat akartam belesűríteni a másfél órába, amelyből így is csaknem kettő lett, ennyit beszéltem végig szinte szusszanás nélkül. Csak akkor nem nyomtam a szöveget, amikor az interneten két héttel korábban megismert újdonsült barátom, Birinyi József következett, hogy rövid, igen virtuóz doromb-, tilinkó és citera-játékkal képezzen intermezzót előadásom nagyobb témái között.

A közönség, amelyben sok-sok rég nem látott ismerősömet is felfedeztem, értőnek és hálásnak mutatkozott, bennem mégis ott marad a hiányérzet: elfelejtettem elmondani, hogy a rendszerváltás előtti időben évtizedeken át egyedül a vízállásjelentésben hallottuk városunk nevét magyarul, meg az a poénom is lemaradt a végéről, miszerint az Ung Ungvárnál nemcsak apad, hanem zavaros és kissé büdös is.

Az est bezárása után még hosszan beszélgettünk, két barátunkat pedig a szállásunkra is elhívtuk kis levezető iddogálásra. Keisz Geli jóvoltából bor is, Unicum is került az otthoni pogácsához, épp csak az idő volt kevés az utolsó vonat indulásáig.


Én Nolát bájolom, Geli nem kis mulatságára.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr1559463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nola 2007.04.16. 21:49:54

:)) Köszi a meghívást! Finom volt a pogácsa és a bor is! És örülök, hogy megismerkedhettem néhány emberrel, akiket eddig csak virtuálisan ismertem.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.04.17. 09:09:20

Mi is örültünk neked, nektek, kár, hogy olyan kevés volt az időtök.

És azt meg sem írtam, hogy az est előtt te osztottad szét a C-dulákat a közönségnek...

Nola 2007.04.17. 14:41:01

Én is örültem nektek:), meg még azoknak is, akiket eddig nem ismertem.
Én meg azt nem mondtam, hogy tetszett az előadás, mégha közepesre is sikerült, Birinyi József játéka pedig nagyon élvezetes volt.

évi 2007.04.17. 15:46:45

Nocsak, örülök,hogy jól sikerült az este!!!:) Remélem Nolával mindent megbeszéltetek!:)
Sajnálom, de mi csak vasárnap estére zuhantunk haza...:(

BDK · http://ungparty.net/ 2007.04.17. 16:58:45

Nolával mindent megbeszélni? Hát mi valóban beszéltünk... No de ő?
Különben az az érdekes - ezt valóban megbeszéltük - hogy az első portrét Geli rajzolta rólam vagy 25 éve, az utolsót pedig Nola, nem is olyan régen.

Nola 2007.04.17. 17:59:07

Én minden lényeges dolgot elmondtam magamról:)
Még kiegészíteném a portré-dolgot azzal, hogy én vagyok a második, aki portrét rajzolt rólad:)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.04.17. 18:57:15

Szerintem ezt is én mondtam, nem te :)

Viszont azt hiszem - azóta gondolkoztam rajta - hogy volt talán még egy kép rólam, ugyancsak nagyon régen, azt K. Kati készítette rólam. Sajnos nem sikerült valami jól; amikor KK áttelepült, úgy emlékszem, nekem akarta ajándékozni, de talán valami olyasmit mondhattam a képről, ami miatt elállt a gesztustól. Vagy mégis ideadta és én eltettem valamelyik szekrény aljába? Hiába, ez már az öregköri amnézia.

Amit Geli említett, az is sok-sok évvel ezelőtt kiment a fejemből. Nevezetesen, hogy a költőinkről-íróinkról készítette karikatúra-portréihoz én bökverseket írtam. Erre a momentumra egyáltalán nem emlékeztem, és persze a versek sincsenek meg.

Nola 2007.04.17. 19:47:18

Hát persze, hogy te mondtad:)

Akkor ezek szerint csak harmadik vagyok, de végül is ez is dobogós hely!:)

Remélem, Gellért portréja még megvan rólad!:)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.04.18. 07:57:10

Biztos, hogy megvan, csak annyi minden halmozódott fel nálam igen hosszú és roppant termékeny :) életem során, hogy egymásra halmozódtak a rétegek.
Geli képe akkori szomámban évekig ki volt téve, aztán, amikor átköltöztem egy másikba (végiglaktam akkoriban az egész házat), más más egyebeket tettem ki a falakra, a Geliét összecsavartam és jól eltettem. Pár évvel ezelőtt még láttam, úgyhogy biztos megvan, épp csak azóta még a gyerekek is ráköltöztek...

Most egyébként éppen rendezgetés van nálunk, a Kolos szobájában lévő irattárat felszámoljuk. Az ott lévő dolgainkat kicsit meg is rostáltam, csak most kerültek kukába egyetemi jegyzeteink: Évának minden tantárgyból és évfolyamról komoly teleírt füzetei voltak, most fájó szívvel mind kidobjuk. Nekem számos egyetemi évem alatt alig gyűlt fel valamim, lusta jegyzetelő voltam. De József Attila-szakdolgozatom mintegy 200 céduláját nem volt szívem kidobni... Majd legközelebb...

Nola 2007.04.18. 10:58:31

Szóval nálad már ilyen régi ez a cédula-mánia?:) Már a szakdolgozatodat is cédulákra írtad?:)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.04.18. 13:32:35

Hát igen, bár ezeken a cédulákon jobbára nem a saját gondolataim találhatók, henem a másoktól idézettek, JA-szakmunkából kiírtak.

Olyanom is van, hogy 24 borítékra rá van írva az általam alkotott 24 metafora-kategória, és mindegyikbe be van (volna!) téve a megfelelő metafora-típust illusztráló József Attila-idézet. De ahogy elnéztem a most újra nagyon messzire elpakolt cipősdoboz anyagát, ezt a munkát még negyedrészt sem végeztem el.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.04.18. 18:38:11

Nola, nem fogod elhinni: előkerült a II. portrém. Beszkennelem és felteszem - na nem a blogba, mert ahhoz biozony nagyon gyenge.

Nola 2007.04.18. 21:31:52

Nahát, mégiscsak megvan? Micsoda leleteket találtok a rendezgetés során:) És hova teszed fel?

évi 2007.04.18. 22:51:22

Portré és címke gyűjtő:)))

évi 2007.04.19. 22:01:37

Na, erről nem ismertlek volna fel,lehet:)
Eddig Nola vezet!

Nola 2007.04.20. 09:20:03

Köszi, hogy feltetted, BéDéKá!

BDK · http://ungparty.net/ 2007.04.20. 09:43:07

Mondtam, hogy nem egy híres kép, sosem vitt rá a lélek, hogy kitegyem a szobámban. Most már csak a Geliét kellene megtalálni - ami viszont évekig kint volt évekig - és akkor ezzel:
nola.blog.hu/2007/01/31/richard_starkey
együtt teljes lenne a képtár.
(Viszont a Geliének egy másik irattárban kell lennie, és azt egyelőre nem bontjuk le...)

Nola 2007.04.20. 23:02:01

Én leginkább Gellért képére lettem volna kíváncsi, de gondoltam, hogy azért nem mutatod, mert jól el van téve:)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.04.21. 08:12:22

Geli képe egy másik irattárban van, nagyjából tudom, hol. Ott állnak a felcsavart plakátok, faliújságok, minden, ami A3-as méretnél nagyobb. Csak nehéz hozzájuk jutni, mert előtte már plafonig be van rakva a tér másegyebekkel. Jövőre majd azt a szobát újítjuk fel, akkor azt az irattárat is kiürítjük.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása