balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

NolBlog - első vagyok!

2007. május 12. - BDK
Megnyertem a fogadást! Még csak holnap lesz 3 hete, hogy fogadást kötöttem (lásd): 10 hét alatt fel tudom hozni alig használt, a listákon sehol sem szereplő NolBlogomat valamelyik kategória első helyére. A vállalást 70 nap helyett 20 alatt teljesítettem: ma este már a havi olvasottsági (a népszerűséget talán legreálisabban mutató) lista élén szereplek.
Tudom, ez nem olyan nagy dicsőség, de jó erőpróba volt. Nem is igazán kellett hozzá mást tennem, mint naponta egy-két politikai témájú "könnyű" posztot megírnom. Nem törekedtem sem magasröptre, sem mélyszántásra, inkább az aktualitásra: mindig a legfrissebb napi hírekre reagáltam. No meg, persze, igyekeztem a kommentekre is válaszolni (néhány "komolyabb" vitám is kialakult ezekben a topikokban: Szabadságmérgezés; Csak a békeláncainkat veszíthetjük), valószínűleg ez is növelte a nézettségemet. Ezen kívül még éltem azzal a lehetőséggel is, hogy néhány helyen ajánlottam vagy belinkeltem a posztjaimat - ez is hozhatott olvasókat.

Jó kis menet volt. Ezennel be is fejezem ottani nyüzsgedelmemet, illetve hétfőig még igyekszem tartani az első helyet, hogy "mindenki lássa", aztán újra hanyagolni fogom a most PolBloggá keresztelt webhelyemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr9574882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myrtille · http://myrtille.freeblog.hu/ 2007.05.12. 21:42:16

Gratulálok!
egy sört máris feldobtam neked!!!
:))))

BDK · http://ungparty.net/ 2007.05.12. 22:31:27

Nagyon köszönöm, már el is figyasztottam közös egészségünkre.

holnap · www.vers-esse.hu 2007.05.12. 22:42:47

Tetted a tettük, mert tetted! Kössz!
Sz. János

Zombi · http://zombis.nolblog.hu/ 2007.05.13. 06:42:01

hmmmm! Erre szokták azt mondani, hogy "Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna!"
Így csak egy olcsó kis ripacs vagy, szerintem keress állást egy jól menő bulvárlapnál.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.05.13. 09:17:25

csak ha te leszel a tanácsadóm!

Bigfater 2007.05.13. 12:44:17

Gratula! De kár hanyagolni.

Bigfater

BDK · http://ungparty.net/ 2007.05.13. 14:15:30

Dankemerszi.
Nem futja időmből olyan intenzitáú blogolásra, mint az elmúlt 3 hétben. Eddig volt motiváció, most meg már nincsen, így szépen hagyom lecsúszni magamat.

KingaBrit · http://kingabrit.wixsite.com/kinga 2007.05.15. 05:53:55

Kedves BeDeKa,

gratulalok en is!

Viszont azt irtad az elejen, hogy ezt a kisujjadbol, felkezzel is kirazod, ha jol emlexem. Ki is raztad, be is jott!

Szoval ha ennyire a kisujjbol jon, akkor hogyhogy megis ilyen intenziv es idoigenyes? Csak azert kerdezem, mert szerettem olvasni.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.05.15. 08:28:07

Ház a kisujjamból talán mégsem, de a félkézzel az igaz, mert a másikkal mégis a napi dolgaimmal foglalkoztam, meg még ezt a blogot is fenntartottam. De erre a fékézre azért elég sok időm ráment, amit másra szoktam fordítani. A politikai híreket például nem szoktam naponta végigolvasni, pláne nem 4-5 forrásból. S ha olvasom is, nem azzal a szándékkal, hogy valamelyikre reflektáljak. Maga a megírás valóban elég könnyen ment, de azért az előkészületekkel együtt értékes energiát vett ki belőlem.

Van egy halvány elképzelés esetleges visszatérésemre, de ez nem tőlem függ, s akitől igen, az még nem reagált. Ha "lesz valami", időben tudni fogjátok ebből a blogból.

Nola 2007.05.16. 19:15:30

Gratulálok én is, BéDéKá!
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása