balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Sakk

2008. január 29. - BDK
Amióta a születésnapomra Csöngétől kaptam egy új sakkészletet, naponta játszunk Évával 2-3 partit. Bár tudnék annyira sakkozni, mint amennyire szeretek! És bár lenne más partnerem is, akkor nem kellene Évát - gyakran jobb dolga ellenére - rábeszélnem a délutáni és esti néhány menetre. Amikor már játszunk, akkor ő is élvezi, de rávennem néha elég nehéz. Szerencsére az nem keseríti el, hogy általában megverem - én viszont akkor élvezem leginkább, ha alaposan megszorongat és minden tudásomat össze kell szednem egy-egy élesebb helyzet megoldásához. Ha pedig ő nyer, abból igyekszem okulni.

Annak több mint 30 éve, hogy rendszeresen sakkoztam. Eleinte Emesével. Néha fél napjaink játékkal teltek. Amikor feljött, bevezetésként játszottunk egy partit, a győztes választhatott, mivel folytatjuk, maradunk-e a sakknál, vagy áttérünk valami másra, dámára, a számtalan kártyajáték valamelyikére. A győztes újra választhatott. Második állandó partnerem Imre lett, amikor együtt dolgoztunk egy egyetemi laborban, és együtt vállaltunk éjszakai ügyeletet. Dolgunk olyankor alig akadt, végigsakkozhattuk az egész műszakot. A tudásomat - már amennyi van - ekkor szereztem meg. Imi sokkal erősebb játékos volt, rendszeresen megvert, sikernek tarthattam, ha 3 partiból egy döntetlent elérek. Ellestem tőle, amit tudtam.

Jóval korábban, kamasz koromban, sakkönyveket is olvasgattam. Szívesen fejtettem sakkfeladványokat, egyszer be is kerültem az Élet és Tudomány pályázatának a helyezettjei közé, nevem megjelent a lapban. Talán 13 éves voltam, épp ezért erősen meglepett, amikor egy másik helyezett levelezési játszmára hívott, ezzel a megszólítással: "Tisztelt Uram, Kedves Sporttárs". De aztán megrekedtem a fejlődésben. Ahhoz soha nem volt elég jó fejem, hogy a klasszikus játszmákat memorizáljam, vagy állásokat, helyzetek etmegjegyezzek, elméletet tanuljak. Ezek hiányában így aztán megmaradtam gyenge játékosnak, aki legfeljebb családi bajnok tud lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr31316537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dupladiviz · http://www.balulap.hu 2008.01.30. 10:44:19

Valószínű azért, mert nem alszom eleget, koffein nélkül pedig visszasüllyedek az egysejtűek és a diódák közé, de ez a fogalmazás azért LOL!

"(...)bár lenne más partnerem is, akkor nem kellene Évát - gyakran jobb dolga ellenére - rábeszélnem a délutáni és esti néhány menetre. Amikor már játszunk, akkor ő is élvezi, de rávennem néha elég nehéz. Szerencsére az nem keseríti el, hogy általában megverem - én viszont akkor élvezem leginkább, ha alaposan megszorongat(...)"

Elnézést, megyek a dolgomra...
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása