balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Blog Pécs - és más

2008. május 12. - BDK
Az a megtiszteltetés ért, hogy El Lobo - A farkas bemutatott közfigyelemnek örvendő Blog Pécs  című oldalán. Igazán jólesik, hogy tiszteletbeli pécsinek tekint (kötődéseimről valóban nagyon sokat lehetne mesélni, utóbbi könyveim közül öt például ott jelent meg), az alábbi túlzó sorokat pedig nem tudtam arcpirulás nélkül olvasni: "B.D.K. tulajdonképpen bloggeristen, szót-képet-videót röptető teremtő. Nálam ő a legnagyobb magyar nyelvű bloggerművész, bloggeriskolát, közösséget létrehozó, műfajt tágító Olümposz-lakó." Ehhez képest, mint írja, az mellékes, hogy író is vagyok.


Igaz, a dolog apropója nem is íróságom, hanem résztvételem a csak az interneten elképzelhető versenyben, a Seo nyár2008 kulcsszavú keresőoptimalizáló erőpróbán - erről többször írtam ehelyt, most csak annyit, hogy éppen 50 nap maradt hátra a verseny lezárásáig, s talán mutatkozik esélyem arra, hogy a magam elé tűzött célt (amatőrként bekerülni a profi mezőny első harmadába) elérjem.

*

S ha már blogolás: a nevemre adódó Google-találatokat böngészve találtam erre a paródiára, amely blogjegyzeteim modorosságait hivatott kipellengérezni. Mosolyogtam a dolgon, a végén fel is kacagtam - de azért lehetett volna több fogást találni rajtam, stílusomon. Olvassátok ti is: Önballadé.

*

És maradjunk a naplóknál... Bár elég sok elismerő szóbeli visszajelzést kaptam naplókönyvemre, valahogy a szakmai visszhang elmaradt. Talán összesen két recenzió jelent meg róla. Most egy aprócska ismertetést találtam: 2000±3. Magamnak viccelődve azzal magyarázom a szakma hallgatását, hogy a potenciális recenzensek azért nem véleményezték a könyvemet, mert nem találták klaviatúrájukan a ± jelet, így - mivel még a címét sem tudták leírni - hát inkább félretették.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr82465297

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Seonyár2008 BDK 2008.05.13. 19:33:15

Seonyár2008-fesztivál PécsettMint tiszteletbeli pécsi blogger - lásd: Seonyár2008 - kötelességemnek tartom, hogy időnként beszámoljak pécsi Seonyár2008-eseményekről. Nos, az első Seonyár Fesztivált 2006. március 10-én rendezték Pécsett. Ennek során…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Lobo - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.05.12. 20:10:08

Kedves BéDéKá!
Nincs okod arcpirulásra, az az isteni kitétel úgy jó, ahogy van, legfeljebb a papírinteligenciások azt gondolják majd, hogy csontig hatolt a baráti szó.
Ahhoz, hogy mégiscsak helyén legyen, aminek helyén kell lennie:
a REND hívei a hősök, a mártírok, a hírességek bűvöletében élnek, a RENDEZETT KÁOSZ-ban élők pedig teremtő ISTENEKKént élik meg a világot és ilyen istenként tisztelik mindazokat, akik alkotnak.
Tehát a csontig hatoláson felháborodni készülők megnyugodhatnak, "csupán" erről van szó! De ez sem kevés ám!

Boros Oszkár 2008.05.13. 09:57:32

Károly, ne haragudj, de a a karinthyi-i nagyságokat felmutató Önballada jobb, mint a valódi!

BDK · http://ungparty.net/ 2008.05.13. 10:38:18

Dehogy haragszom, nekem is tetszett, bár, mint írtam, én több fogást is találtam volna magamon. Karinthyhoz azért mégsem hasonlítanám, ő ebben a műfajban máig felülmúlhatatlan.

rainy_day_coffee 2008.05.13. 12:37:26

Nincs szebb a ferfiszerelemnel.
Bar kisse egyoldalunak tunik.

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.05.15. 14:50:36

Kedves B.D.K.!
Láss csudát, Pécsett tényleg megy a fesztivál, ha nem is a SEONYÁR2008.
Lassan híresebb leszel pécsiként, mint ungváriként! :-)
Ma a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara honlapján ez olvasható:
www.pbkik.hu/index.php?id=10622

BDK · http://ungparty.net/ 2008.05.15. 15:17:58

Együtt megyünk a világhírnév felé - de te jársz előttem! Említelek új posztomban is, mint a "komplex blog" fogalmának megalkotóját: bdk.blog.hu/2008/05/15/goldenblog_2017

B. E. 2008.05.18. 17:51:35

Akiről ilyen paródia készül, az már bekerült a halhatatlanok közé, ugye? Viszont idézni csak pontosan, szépen! A paródia címe Önballadé. É-vel a végén. Amitől szerintem csak jobb lesz...

BDK · http://ungparty.net/ 2008.05.18. 18:45:52

Kösz, és perszepersze. Már ki is javítottam.

B. E. 2008.05.20. 20:23:58

Így van, Károly, ön Balla Dé, rögtön megérti, amit olykor nem azonnal vesz észre... :)))

FYGureout · http://www.ambassador-pecs.hu 2008.05.28. 23:26:36

Mit tehet ilyenkor egy pécsi földi halandó ? Szemét lesüté az földre, hangját suttogóra fogja, nyelve döcögve kergeti a szavakat; oh, Nagy Jó Uram !
Földi lelkem nem érté az Istenek Seonyár2008 szavát, porhüvelyem nem érté az míves szavakat, de életem-halálom, blogomat néked olvasásra kínálom !

No, meg egy linket is nyomattam feléd - ehunnia: www.ambassador-pecs.hu

Esdeklém, oh szőrösarcú nagy tollforgató, gyógyító pillantásod vesd felénk !

És remélem, hogy elfogadod a linket, legalábbis nem utasítod el - közös blogbarátunk (El*Lobó) ki rendszeresen lázít érted, és többedik olvasatra úgy gondoltam; szép ékkő lehet bloggod a blogrollban.

Tisztelettel:

fgy

BDK · http://ungparty.net/ 2008.05.29. 09:36:47

Óóóó, nagyon köszönöm! Pillantásom vetettem!
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása