balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Hét titkom

2008. november 04. - BDK
Újra terjed a magyar blogokon egy mém-játék. Ezúttal El Lobó passzolta a a labdát. Legutóbb két évvel ezelőtt tettek vallomást egy hasonló sorozatban a résztvevők,  köztük én is: Öt dolog, amit eltitkoltam az életemből. A mostani láncolatban már 7 titkot kell feltárniuk a felkért bloggereknek, mint Juditnak hét titkos ajtót A kékszakállú herceg várában. Továbbküldeni is hétfelé kell a felhívást. Ha mindenki komolyan veszi, akkor elég hamar el fognak fogyni a felkérhető bloggerek, már csak ilyen az exponenciális haladvány, a 8. körben már ötmilliónál több játékosnak kellene vallania a titkairól (lévén 7 a 8 hatványon = 5.764.801). Persze, mint a piramisjátékok általában, ez is elakad egy bizonyos szinten, de rajtam ne múljon. Tehát: 7 dolog, amit kevesen tudnak rólam:

 

  1. Valójában sokkal ostobább vagyok annál, mint amilyennek írásaim alapján tűnök.
  2. Sznob-allűrjeim ellenére a leghétköznapibb, legegyszerűbb ételeket kedvelem: a sült krumplit, a bablevest, a rántottát.
  3. Eddig csak keveset olvastam, most már keveset is írok.
  4. Alapvetően lusta vagyok, bár közel ötven éven keresztül ezt jól palástoltam szorgalmammal és betegesen túlbuzgó kreativitásommal.
  5. Minden látszat ellenére igen erős szálak kötnek szülőföldemhez és sokkal fontosabb nekem a magyarságom, mint ezt bármikor is bevallani akartam volna.
  6. Én, az egészséges cinizmussal beoltott, mostanában egyre könnyebben hatódom meg.
  7. Soha nem fogom megérteni, hogy miért vagyok én éppen én.

----------

Továbbküldöm a felhívást, amelynek lényege a következő:

  • add meg annak a helynek a linkjét, ahonnan a felkérést kaptad
  • árulj el magadról 7 olyan dolgot, amit titkolni szoktál
  • kérj fel a játékra 7 további részvevőt, a felkéréseket írd be hozzászólásként blogjukba, megadva saját vallomásod linkjét.

Az én címzettjeim: Hannibál, Hangkert, Fogatlan múzsa, Kelt, Csönge, Évi, Moshu.

------------

Illusztráció: Az Új-Zélandon élő magyar származású művész, Éva Borka Titok-sorozatának egy darabja.


Frissítés (08.11.05.): Tegnap posztom publikálása után levelet írtam az új-zélandi művésznőnek, utólagos engedélyét kérve műve publikálásához. Ma kedves levélben válaszolt. Nolblogomban itt olvasható.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr72749553

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Moshublog-HU 2008.11.12. 21:25:12

Fel van dobva a labda…Az előző bejegyzésem alatt ketten is rámszóltak, hogy most aztán be kell szállni a mém-játékba. Olvass Wikipédiát, ha tudományoskodást akarsz a mémekről… itt, a blogoszférában egyszerűen azt jelenti, hogy írok valamiről (…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi 2008.11.04. 19:01:52

Örülök,hogy megosztottad a titkaidat:)Ez a meghatódás nálam is így van mostanában, tán öregszünk:)))

És köszönöm,hogy gondoltál rám, de én már túl vagyok rajta:

komolytalan.blogter.hu/?post_id=305030

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.11.04. 20:32:21

Köszönöm, hogy meghívtál! Remélem sikerült eleget tennem a fontosabb feltételeknek;)
hangkert.blog.hu/2008/11/04/het_titkom_1

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.11.04. 21:24:35

köszönöm, vettem
igyekszem majd minél izgalmasabb titkokat felfedni:)

halandor 2008.11.05. 12:02:46

hmm...bableves...

P.I. 2008.11.05. 12:26:16

Igen, a bableves: a habart, a habart-rántott, a jókai, a zöld- vagy a káposztáspaszuly?

Trixi 2008.11.05. 13:34:05

és egy doboz Bilagit....

Rónay 2008.11.08. 22:49:22

Főleg az első pontban van sokszorosan igazad R.

kapitanyg 2008.11.09. 10:48:41

Remélem, Rónay, az tette széppé a napodat, hogy ezt beírhattad ide.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása