balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Magyar Digitális Képkönyvtár

2009. június 16. - BDK
magyar és digitális - Esküszöm, hogy nem beszéltem össze az Országos Széchényi Könyvtárral, mégis egyazon napon tettünk hasonló, bár közel sem azonos horderejű bejelentést. Én arra hívtam fel olvasóim figyelmét, hogy blogomból immáron elérhető a régi Ungvárt ábrázoló képeim száznál több darabból álló gyűjteménye, az OSZK igazgatója pedig bejelentette a Magyar Digitális Képkönyvtár indulását (részletek itt). A hír estefelé jelent meg, egy órávval később hiába próbáltam mintegy 40 percen keresztül megnyitni az oldalt, nem sikerült - gondolom: a nagy terhelés miatt. Ma reggel már több sikerrel játrtam, bár a 40 ezer dokumentumot tartalmazó rendszer most is eléggé lassú. Viszont kétség kívül igen hasznos és értékes archívum, ha még vannak is hiányosságai. (Egy apróság: főoldalának címe péládul nem jelenik meg a böngésző címsorában). Találomra rákerestem néhány dologra. Kedvenc Unicum-plakátomat nem leltem, ungvári fotót is alig, viszont a beregszászi állomásról és a régi zsinagógáról ezeket a szép képeslapokat találtam:


Beregszász, vasútállomás

Beregszász - zsinagóga

És mivel a Google egyelőre saját nevén nem találja az oldalt, álljon itt a linkje a várhatóan legteljesebb magyar digitális képgyűjteménynek: www.kepkonyvtar.hu - Kellemes keresgélést és nézelődést!

Ha pedig már szóba hoztam: a nevezetes Unicum-plakát:

Unicum plakát

magyar laptop billenytyűzet x

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr931188147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorothy*** 2009.06.16. 20:52:12

Mindig valami fura bizsergés fog el, ott gyomortájon, ha a múlt egy apró mozaikdarabja a jelenhez illeszthető. Izgalmas régi fotókon felfedezni vmit, amin nem fogott az idő. Az Unicum ilyen :)
Egyszer volt egy levelezőtársam és neki mondtam ,de ma is fenntartom:
Ha időutazhatnék egy napra, biztos a háború előtti időszakot választanám. Azok az épületek, a ruhák, a kocsik .
Mintha akkortájt lassabban pergett volna a szem a homokórában…
Te melyik korba utaznál , kedves BDK?

BDK · http://ungparty.net/ 2009.06.17. 08:45:20

Én csak addig szeretnék visszautazni, hogy a születésem előtt pár hónappal meghalt nagyapámmal játszhassak egy parti sakkot.

KapitányG 2009.06.17. 11:11:34

Végre!
Legalább egy hónapja (tán több is) itt van az asztalomon a KSH Könyvtárból hozott, az MDK-t ajánló szórólap (vagy micsoda), a régi Veszprém vármegye Gönczy Pál által készített térképével. Azóta számtalanszor próbáltam megnyitni a kepkonyvtar.hu -t, hol azt láttam, hogy "feltöltés alatt", hol meg azt, hogy "hamarosan elérhető lesz".
Szóval: végre, végre!

KapitányG 2009.06.17. 17:34:53

Ezt olvastam ma az intraneten:
"...Az Oktatási és Kulturális Minisztérium által a Reneszánsz Év keretében kiírt pályázaton a
KSH Könyvtár is nyert támogatást arra, hogy a képkönyvtár anyagát a saját gyűjteményéből
gazdagítsa. Így ma a www.kepkonyvtar.hu honlapon böngészhetők, elektronikus képeslapként
elküldhetők vagy akár puzzle-szerűen összerakhatók régi népszámlálási térképeink, ismert
magyar statisztikusok kéziratai, levelei, fotói.
Jó böngészést kívánunk!
KSH Könyvtár, Olvasószolgálat"

Dorothy*** 2009.06.17. 22:58:56

@BDK piréz:
Én ilyen szempontból a sors kegyeltje vagyok, ismertem a nagyszüleimet, de ez nekem is az eszembe jutott:
Időutazásom során meglesni őket. Látni milyenek voltak fiatalon, a közösséget , aminek a részei voltak.Izgalmas lenne a múlt fiókjaiban kutatni :) Esetleg beülni a mamámmal- mikor még huszonéves volt- az Éva cukiba egy krémesre, bár -ha jól tudom- a Rigó jancsi volt a kedvence..
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása