balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Blogról blogra

2011. március 16. - BDK

Végre befejeztem 2007-ben írt haikuim közzétételét versblogomban, közel 60 darab (valójában jóval többet írtam, de a gyengébbeknek gondoltakat kihagytam), itt olvashatók: Haikuk. Napi blogommal meg éppenséggel rekordot döntöttem. Tegnap, létezése óta először, a napi egyedi látogatók száma meghaladta a 200-at. Ebben nem kis szerepe lehetett tegnapi cikkemnek, amelyet a Facebookon többen is megosztottak. Arról írtam, hogy, úgy tűnik, újabban "cenzúrázzák" Dsida Jenő egyik legismertebb versét, a Psalmus Hungaricust, lásd: Dsida Jenő meghamisítva (Ma a NolBlogomban egy kis bevezetőt is írtam elé: Mi a baj Jeruzsálemmel?)

Beüzemeltem egy már hosszabb ideje meglévő, de eddig nem használt blogomat, szándékom az, hogy ezen gyűjtöm össze a kifejezetten kulturális témákban írt posztjaimat. Címe: ungparty kultblog.

Végül: Anélkül, hogy ezért bármit is tettem volna, 4-es PageRank értéket kapott a BDK-Notesz, amelyet teljesen alkalomszerűen és átgondolatlanul használok különböző célokra, leginkább erősítő linkek küldésére. Ezeknek eddig nem volt túl nagy jelentősége, a 4-s PR-erősségű webhelyről küldött linkek azonban már befolyással lehetnek a Google-táblák alakulására. Így hát sürgősen be is linkeltem ott a napi blogom egyik filmjegyzetét. Itt jegyzem meg, hogy ezek a szubjektív minikritikák elég jól szerepelnek a Google-keresések találati listáján (sokuk első táblás). Számuk egyre szaporodik, ez a link az összest lehívja: BDK filmjegyzetei.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr192744248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása