balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

GoldenBlog (vagy Blokk?)

2007. június 12. - BDK
A budapesti HVG idén is elindítja Golden Blog versenyét, mától lehet nevezni. A vetélkedés ezúttal bonyolultabb, mert voltaképp egy hármas erőpróba - a Golden Blokk - első futamát képezi. Először a blogok "klasszikus", most már harmadszor sorra kerülő versenyére kerül sor, aztán a helyi blogok megmérettetésére, végül a videómegosztók vetélkednek. Én ezek szerint csak az elsőben vagyok érdekelt fogorvosom is ezt ajánlja :)
Persze be is neveztem, remélve, hogy a tavalyihoz hasonló szintig eljutok (akkor Közélet kategóriában a 10 legjobb vártam a szavazatokat és a döntést; lásd - lehívás után katt a "Közéleti" rovatra)

Ám lehet, hogy mégsem kerülök a kiválasztottak közé, mert a szokásos kategóriák egyikének sem felel meg tisztán a blogom: közélet, kultúra, személyes... - az enyém mindhárom. El Lobó és az én kedvemért nyilván nem fognak egy "komplex blog" rubrikát nyitni.
Helyezés és notebook javítás 2018:

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr8897416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rapai Ágnes 2007.06.12. 18:35:46

Kedves Balla D. Károly,

írna a könyvhéten megjelent verseskötetemről a Spanyolnáthába? Köszi: Ági

Myrtille · http://myrtille.blog.hu 2007.06.12. 18:36:02

A komplex az nem kategória, hanem egy tulajdonság. no és milyen szép tulajdonság!
Így sem?

(csak azért mert nem bírom a kategóriákat. Bocs)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.06.12. 18:39:25

Kedves Ágnes, 1) a Spanyolnátha egyelőre nem kért fel erre; 2) sajnos nem fizetnek honort; 3) nincs recenziós példányom.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.06.12. 18:40:54

Myrtille kedves, a versenyt sajnos azonban kategóriák szerint indítják, és én nem tudnám magamat besorolni; abban bízom, hogy a zsűri sokkal okosabb nálam :)

Myrtille · http://myrtille.blog.hu 2007.06.12. 18:59:35

Tudom, csak ezt ott fent mindig meg kell jegyeznem, és tiltakoznom kell a kategóriák ellen. Viszket a tenyerem...:))

Rapai Ágnes 2007.06.12. 19:42:34

Tudom, hogy nem fizet a Vass Tibi, de hát én is írtam ingyér, és Károlynak olyan jó a stílusa. Megkérhetem, hogy foglalkozzon kicsit velem? Az Magának semmi. Szeretettel: Ági

Rapai Ágnes 2007.06.12. 19:44:16

És ha felkéri a Spanyolnátha? Akkor, reménykedhetek? Ági

Rapai Ágnes 2007.06.12. 19:45:47

A címét kérem, és küldöm a gyönyörű könyvemet, amelyért jövőre József Attila díjat fogok kapni. Ági

BDK · http://ungparty.net/ 2007.06.12. 19:52:15

Ágnes, én szeretem a verseit, úgyhogy elvben szívesen, csak akkor szóljon ide vasstibi, hogy igényt tart rá. A postacímem:
Ungvár - Uzhgorod
Vár u. 8 - Zamkova 8
Ukrajna 88000
És akkor már csak valami szerény honort kellene Vasstibiből kipréselni. Reckót mégsem ír az ember ingyér.

Egyébként örülök, hogy idetalált.

Rapai Ágnes 2007.06.12. 20:00:06

Kedves BéDéKá piréz,

a Vass Tibinek túl sok nyolcas van a számmisztikai képletében, ami azt mutatja, hogy piszkosul ért a pénzhez. Az a gyanúm, hogy nagyon sokat kell könyörögni a pénzért, de megpróbálom. Ági

BDK · http://ungparty.net/ 2007.06.12. 20:08:47

Ági kedves, nem biztos, hogy jó ezt itt egy másról szóló poszt alatt megbeszélnünk, de ha már...
Tibi felkérése e percben jött meg, vatikáni valutában fizetendő honorral. Én válaszomban szabtam egy szimbolikusan alacsony (de a vatikáninál magasabb) összeget, annyiért örömmel megírom.
Én szívesen adok - és adtam eddig is - ingyen anagyaot a Spanyolba és máshová is, de a recenzió az munkás dolog, munkaigényes, szakmai feladat, a munkám megbecsülését ebben a műfajban szeretném anyagiasítani. Ugye megérti!!

A JA-díjra szívesen iszom előre!

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2007.06.12. 20:12:30

OFF
Köszönöm az említést. Mint írtam is magamnál, a tavalyi elég rendesen felborzolta a ...
Azért megnéztem a kiírást, és nagyon meglepődtem: a HVG azt a kedves, elfogulatlan albérlőjét bízta meg, na nem jut eszembe a neve. Hát tényleg óriásira meglepődtem. (Semmi sem változik, kedves barátom, semmi. Úgyhogy eszemben sincs nevezni.)
Neked sok sikert!

Rapai Ágnes 2007.06.12. 20:12:46

Ne haragudjon, hogy Magára törtem : (
Ági

BDK · http://ungparty.net/ 2007.06.12. 20:17:36

El Lobo
- én szerencsére egyáltalán nem ismerem ezeket az (albérleti) viszonyokot, úgyhogy nevezek, bár emlékszem, hogy a tavalyival is voltak valami gubancok. de én hamar felejtek :) Kösz a jókívánságot. De ígérd meg, ha lesz olyan kategória, hogy komplex blog, akkor megfontolod a nevezésedet :)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.06.12. 20:19:46

Ági
- semmi gond. Ott jobbra fent, a jobb hasáb felett van egy Üzenetek link, onnan nyílik egy privátabb csevegőhely - Üzenetek BéDéKának -, ott folytathatjuk.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.06.14. 10:36:59

Egy kicsit rosszul sült el a Rapai Ágnes én énközöttem zajlott kis külön párbeszéd.
Először is zavaró, hogy erre egy teljesen másról szóló poszt alatt került sor.
Másodszor Vass Tibi kifogásolta levélben, hogy a lapja fizetős-nemfizetős voltát itt a nyilvánosság előtt kiteregettük. Ebben lehet igazsága, de én ártatlannak gondolom magam az ügyben, semmi ilyen nem írtam, ami nem lenne tényszerű vagy sértő lenne Tiborra vagy a Spanyolnáthára nézve. Ha mégis túlmentem volna a jóízlés határán, ezúton kérek elnézést.
Harmadszor: kívülállóknak is feltűnt a dolog, szóvá is tették. Emiatt a tertablogon is magyarázkodnom kellett. Olvassátok el a posztot és kommenteket is:
href.hu/x/2w2f

N.Zoli 2007.06.14. 10:42:35

Kéne egy egyéb kategória is, mert a blogok világa elég színes és kevés blog felel meg egy állandó kategóriának.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.06.14. 10:49:43

Épp ilyesmire gondoltam a "komplex blog"-ot említve. Nagyon sokan nem tematikus blogot írnak, hanem "magazinszerűt". Én a rovataim alapján kicsit meg is próbáltam különválasztani (jobb hasáb teteján: akcióblog, íróblog, közblog, kultbog, magánblog) - ezeket mind külön is benevezhettem volna.

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2007.06.15. 08:20:38

Ha lesz "Komlex blog" kategória, akkor kérlek, szólj! Akkor, ahogy javasoltad is, megfontolom a nevezést, már csak azért is, hogy a komplex blog fogalmát el lehessen fogadtatni!!!
Erről én itt fejtettem ki a nézeteimet:
A KOMPLEX BLOG - www.joljarok.hu/blog/archives/279

BDK · http://ungparty.net/ 2007.06.15. 10:15:37

Mindent megtettem az ügy érdekében:
bdk.blog.hu/2007/06/15/komplex_blog
Illetve:
goldenblokk.hvg.hu/2007612.aspx (alulról a 13. hozzászólás)

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2007.06.20. 11:30:20

Hát, magam is meglepődtem, de indokaim alapján, A képzeld el... kezdetű hsz.-ben fejtem ki, beneveztem:
www.joljarok.hu/blog/archives/318

Tételezzük fel a jót!
Egy linket megér - most meglátjuk a talpig úriemberes viselkedésre a példát. A pedáns, "ügyfelet kiszolgáló" magatartást. Az ügy iránti alázat példáját (a múltat végképp eltöröljük igyekezetét...).
Bizakodom, hogy nem vész el a linkem.

Rapai Ágnes 2008.03.25. 11:59:37

Kedves BDK piréz,

muszáj megnyugtatnom mindazokat, akik idegeskedtek humorosnak szánt bejegyzésem miatt,s tudatnom velük, hogy nem kaptam József Attila-díjat. Szeretettel üdvözlöm.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása