balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Seonyár2008 - az utolsó hét

2008. június 24. - BDK
Pontosan egy hét van hátra a Seonyár2008 keresőoptimalizáló verseny lezárásáig. Az erőpróba kissé furcsán indult (a nagy magyar blogszolgáltatók kitiltották a versenyblogokat), a résztvételi és eredményhirdetési szabályokban is akadhat kifogásolni való (például egy héttel a zárás előtt sem tisztázott, hogy a Google melyik adatbázisa alapján hirdetnek majd végeredményt). Az is meglepő, hogy a mai napra - a hivatalos ranglista szerint - mindössze 56 darab benevezett oldal vesz részt a versengésben. Ezek között nekem most három oldalam szerepel, kettővel, úgy tűnik, teljesíteni tudom a magam támasztotta célkitűzést. Ezek közül most politikai blogom (!) szerepel a legjobban: Seonyár2008 (ez utóbbiban azt tippelem, hogy Fodor Gábor lesz a leendő Orbán-kormány miniszterelnök-helyettese...). A privát vállalásom a SEO-versenyben egyébként az volt, hogy amatőrként benne legyek a profi mezőny első harmadában.

 

A 14 hely nem is olyan rossz (de más Google-adatcentrumok alapján még jobb lenne a helyezésem!)

Néhány érdekesség. Ha a Google első képtalálatokat nézzük, akkor a Seonyár2008 kifejezésre a harmadik találat tőlem van (és az élmezőnyben én vagyok az egyetlen, aki saját arcát adta a versenyhez):

 

Alig hihető, de akár a verseny győztese is lehetnék, ha a keresőoptimalizálás eredményét nem a Google, hanem más keresőkben vizsgálnák. A yahoo.com-ban például a dobogónak mind a három fokán én állnék, lévén az első három pozícióban az én egy-egy oldalam áll:

Az első helyről ugyan lecsúsznék, de a további 6 hely mind az enyém lenne, ha a versenyben a live.com kereső lenne a mérvadó:

Aratnám a díjakat a Gigablast szerint is:

Csak épp a Google mostoha hozzám...

Most már nem várható sok változás, lassan én is leállok a posztok írásával, linkek küldésével. Nem vagyok sem csüggedt, sem túlságosan elégedett. Szerencsére játéknak fogtam fel a versenyt, és amatőrként semmilyen szakmai presztizsem nem függ attól, végül benne leszek-e az első 10-ben, 20-ban, 30-ban. Csak az a fránya dicsvágy, ugye!

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr35536590

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Oil 2018.09.26. 05:13:10

Impresszum - Hírcsárda - Pusztán hírek

Trackback: Seonyár2008 BDK 2008.07.01. 16:12:34

Lezárult a Seonyár2008 verseny14. lettem 55 regisztrált versenyző mezőnyében, azaz bőven benne vagyok az első harmadban - ennél többet a sok profi között amatőrként nem is várhattam. A verseny lezárulta okán ez a blog átalakul, lényegében arra szolgá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.06.25. 11:55:48

Sajnos úgy tűnik, hogy nem. Most már a Live és MSN keresőkben is első vagyok (meg második, meg harmadik, meg negyedik) - lásd :
manzard.nolblog.hu/?post_id=39243 - de a Google nem enged a tűz közelébe. Igazából én sem értem....

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.07.01. 20:41:34

Gratulálok!

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.02. 09:25:16

Nagyon köszönöm. És a támogató linkeket, szövegeket is!
Most egéybként épp nem érhető el a győztesek listája...
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása