balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Alattomos pörgepor - EREDMÉNY

2008. július 19. - BDK
Felhívásomra 30 szerző jelentkezett - az identifikciós játék történetében ez magas rekord! Huszonöten minden tekintetben eleget tettek a mostani forduló egyik alapfeltételének: külön weboldalon, általában saját blogjukban publikálták az alattomos pörgepor kulcskifejezést definiáló, magyarázó, körülíró vagy történetbe foglaló szócikküket. Akadt köztük tudományos leírás vagy tudósítás, újsághír, kisnovella, vers, kisesszé, misztikus és erotikus történet egyaránt. Eredményoldalamon először is egymás alá helyezem a 25 megfelelő linket (a versenyoldalon történt értesítés sorrendjében):

  • KárpátGuru
  • Évi
  • Viga Vendel
  • Tintaman
  • Matifu
  • Leta
  • Veynemöynen
  • nagyandrea
  • ST
  • Mark'yhannon
  • Gegely Tamás
  • Zebra
  • blog(onai) spagetti
  • Bajla
  • Összetett
  • debreczeni éva
  • Tibor
  • Cseke Gábor
  • Myrtille
  • KapitányG
  • Pávai Patak Márta
  • elekes ferenc
  • hinata
  • Nola

Valamennyien részt vesznek a pontversenyben. Versenyen kívül: hozzászólásként tűzbe be szövegét Rapai Ágnes és Stiller Kriszta, levélben küldött meghatározásokat Kulcsár István és Bodor Béla, a határidőn túl publikálta posztját öregSam, netebookom memóriájában ezt is eltáraztam.

Legelőször is mind a 30 szerzőnek megköszönöm odaadó munkáját, kreativitását, játékos kedvét! Az összes szöveget nagy élvezettel olvastam!

Amit meglepőnek találtam, az az, hogy milyen sokan választották a "klasszikus" definiálás helyett a történetbe foglalás módszerét. A sztorik némelyike, azt hiszem, nagyon jól sikerült, egyik-másik szépirodalmi értékeket mutat, akadt azonban nem egy olyan is, amely (részemről) kevésbé volt értékelhető. A tudományos(kodó) leírásokban, hírekben, beszámolókban én gyakran több szellemet, ötletet találtam, mint a történetekben. Külön díjaztam a jól megválasztott linkeket és betűzött fotókat is. A két dolog, amit a legtöbbre értékeltem: az ötlet eredetisége, szellemessége - és a kidolgozás nívója.

A fenti és fent nem taglalt szempontok alapján szigorúan szubjektív döntésem szerint ebben a fordulóban a versenyben indult játékosok mintegy felének értékeltem laptopon készített táblázatomban ponttal a produkcióját. Éspedig (a pontok viszonylagosak; az első publikációhoz képest utólag még pontosítottam rajtuk): 

Leta (5 pont), Zebra (5), KárpátGuru (4), Bajla (3), Tintaman (2), Pávai Patak Márta (2),  Évi (1), Viga Vendel (1), Matifu (1), Myrtille (1), KapitányG (1), Nola (1).

A többi versenyzőnek itt tolmácsolom köszönetemet, elismerésemet - de pontot ezúttal nem adtam nekik. Talán a következő fordulóban!

További egy pontot fog szerezni az, akinek szókreációját a második forduló kolcskifejezésének kiválasztom. Frissítés: Matifu (+1 pont)

Merthogy a verseny a kiírásnak megfelelően folytatódik: új kulcsszó, új szócikkek, újabb pontszerzési lehetőség. És leginkább, amiért az egészet csináljuk: ÚJ JÁTÉK. Rövidesen!

Frissítés júl. 21-én. Tapasztalván, hogy a játékostársak és az olvasók véleménye gyakran eltér az enyémtől (ami természetes), lehetőséget kívánok biztosítani számukra, hogy beleszóljanak a játék menetébe és további pontokhoz juttassák a nekik legjobban tetsző posztok szerzőit. Épp ezért megnyitom a KÖZÖNSÉGSZAVAZÁSt. Katt ide:

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr7575961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ST 2008.07.20. 10:16:21

Köszönjük a játéklehetőséget, és a megolvasást! :)

Zebra 2008.07.20. 10:32:21

Köszönöm, bár több játékostársunkat magasabbra pontoztam volna nálam. Ahogy Letát értékelted, azzal tökéletesen egyetértek. :)

Várom az új játékot!

KapitányG 2008.07.20. 10:38:16

Köszönöm, és várom az új kulcsszót :)

Leta 2008.07.20. 10:56:11

Én is köszönöm! Nálam amúgy Veynemöynen identifikciója lett volna az abszolút győztes, minden szempontból. Ha bele tudnék nyúlni ennek az oldalnak a forráskódjába, bizony átadnám a pontjaimat.

bajla · http://bajla.blogter.hu 2008.07.20. 11:12:55

köszönöm a pontokat, a lehetőséget és a figyelmet!

évi 2008.07.20. 11:44:09

Köszönöm a pontomat, és gratulálok mindenkinek, ponttól függetlenül:)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.20. 11:54:22

Örömmel veszem, ha megírjátok, kinek melyik poszt tetszett jobban vagy kevésbé az én pontjaimhoz képest; hátha okulok belőle. De hát tudjátok, ízlések és...

A gratuláció pedig valóban MINDENKIT megillett.

Zebra 2008.07.20. 13:23:03

Én például nagyon-nagyon rég nem kocsmálkodtam, de Bajlánál nagyon sikerült betámolyogni a keserűböffös, bagóizzadtbűzös, zsibbadt-zsongásos, barnalevegős, légypapíros olajpadlósba. Már ezért is adtam volna neki. Mármint több pontot. :)

matifu 2008.07.20. 14:02:43

Ha nem kaptam volna pontot, azt is megértem. Engem csak a játék öröme vezérelt. De azért jó érzés...:)

évi 2008.07.20. 17:31:54

Halkan megsúgom, Zebrával értek egyet, Bajla írása nálam is 5 pontos lenne:)

Nola 2008.07.20. 22:14:24

Köszönöm a pontot én is és gratulálok mindenkinek, főleg Letának és Zebrának! Nálam amúgy Zebra lett az első.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.21. 09:39:03

Kedves Barátaim, versenyzőtársak és olvasók! Lehetőséget kívánok biztosítani nektek a véleménynyilvánításra! Beállítattam egyik segédblogomban egy szavazógépet, ennek segítségével további pontokhoz juttathatjátok a játékosokat:

seonyar2008-bdk.blogspot.com/2008/07/alattomos-prgepor-szavazs.html

Éljetek a lehetőséggel!

kapitanyg 2008.07.21. 12:28:31

Kedves Károly, akkor én innentől kezdve versenyen kívül...

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.21. 13:42:33

De miért? A közönségszavazás miatt? (Én 27 pontot osztottam ki, a közönségszavazáson 6 pont sorsa dől el...)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.21. 17:09:46

Akkor inkább ne legyen szavazás?

KapitányG 2008.07.21. 18:21:36

Nem mondtam, hogy ne legyen :) Attól, hogy én csak játszani szeretnék, és nem versenyezni (a miértet is mondom majd - vagy legalább próbálom megmagyarázni -, kicsit később ), még nyugodtan lehet szavazás!

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.21. 19:09:53

Ezt tiszteletben kell tartanom. Nem tudom, mások hogyan viszonyulnak hozzá. Nekem csak munkám van vele, azért csináltam, hogy nektek kedvezzek, nektek teljen benne örömötök. Teljesen elbizonytalanodtam.

Tibor · http://vadastibor.blogspot.com/ 2008.07.21. 20:58:01

Jó csapat verődött itt össze, és amikor ilyen lelkes egy társaság, legalább is megfontolandó, hogy tényleg szükséges-e a pontozás.
Akár versenyként történik a folytatás, akár nem, pár szót még a témáról. A saját oldalam jobboldalára (egy emlékezős periódus keretén belül), még a dokkon meghirdetett szócikk pályázatra küldött munkáim kerültek. Ott a pályázat a következőképpen zajlott. Volt egyszer egy terjedelmi korlát, a meghatározásnak a megengedett határok közt rövidnek és frappánsnak kellett lennie. Másfelől volt egy olyan megfelelés, hogy a meghatározásnak legalább valami távoli kapcsolata legyen az irodalommal, a költészettel, vagy a versekkel. Egy-egy szempont bár nehezítheti az adott szöveget, mégsem rossz ötlet. A mi esetünkben például fordulónként is lehetne adni valamely kapcsolódási pontot, ez további izzadásra adna alkalmat. Persze egyáltalán nem fontos más példákat követni, hozzászólásom ezért inkább az itteni közösség kollektív bölcsességéhez címezem.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.21. 21:18:41

Továbbra is bizonytalan vagyok. Azt gondoltam, a verseny jó dolog, inspirál. De látva, hogy mennyire eltér az ízlésem sokakétól, lehetőséget akartam adni a pontkorrekcióra a közönségszavazással. És mindeközben lehet, hogy minkét ötletem elhibázott volt, legalábbis ezt olvasom ki a fenti reagálásokból. Lehet, hogy amivel kedvet akartam csinálni, azzal éppen kedveteket szegtem? Bárhogy is, itt az új forduló:

bdk.blog.hu/2008/07/21/kirityale_felhivas

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.23. 10:28:01

Az alattomos pörgepor kifejezésre a Google-találatok száma meghaladta az EGYEZRET.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása