balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Dzsambalink (felhívás)

2008. augusztus 04. - BDK
Az identifikciós projekt ötfordulós nyári játéka a 4. feladványhoz érkezett. Mint minden alkalommal, a megírandó szócikk címszavát most is az előző fordulóban a jétékosok által közzétett értelmezésekből választottam. A jónál jobb adódó lehetőségek közül ismét igyekeztem olyat kulcsszóvá emelni, amely vélhetően tág és új  (!) asszociációs lehetőségekre ad módot. Ez a szó a dzsambalink - nagyhenceg posztjából.

Ennek értelmében kérem a játékostársakat, készítsék el a DZSAMBALINK címszó fikciós meghatározását, amely, mint eddig is, lehet személyes és elfogult, de keltheti a tudományos megalapozottság benyomását is, lehet komoly vagy humoros-ironikus, lehet könnyeden felületes vagy súlyosan veretes, kapcsolódhat szorosan vagy lazábban a címszóhoz. Lehet rövid vagy hosszú, szellemes vagy unalmas, bárgyú vagy tudákos. Identifikcionálhatják a feladott fogalmat egyetlen szinonimával vagy tömör állítással, mini-esszével vagy kis történettel.

Alapfeltétel: szövegetekben szerepelnie kell legalább egy új fikciós elemnek: (eddig) nem létezett fogalomnak, tárgynak, képzeletbeli személynek, feltételezett könyvcímnek, helyszínnek, körülménynek stb. – olyan szónak vagy kifejezésnek,  amelyet a Google nem ismer!!! (Fontos: ezeket a fikciós elemet jelöljétek a szövegben dőlt betűvel, hogy a későbbi fordulók számára új címszóul könnyebben kiválaszthassam.)

Szócikkeiteket megírhatjátok első felindulásotokban vagy alaposan megfontolt szándékkal, de ne később 2008. augusztus 8-a déli 12 óránál, amikor is a fordulót lezárom. [Összegzés, eredményhirdetés a hét végén, az utolsó forduló jövő hétfőn.]

A játék további feltételei:

1. Ha van blogotok (vagy honlapotok): készítsétek el a szócikket saját webhelyeteken!! A poszt címe legyen ez: Dzsambalink ! Ha módotokban áll, készítsetek és/vagy tűzzetek be képeket, ábrákat, hivatkozzatok szerzőkre, adjatok meg linkeket. A cikkben utaljatok a jelen felhívásra, feltétlenül addjátok meg a linkjét, például ilyen formában: Dzsambalink vagy BDK felhívása. Miután publikáltátok a szócikketeket, alább feltétlenül adjátok meg - hozzászólásként - a cikketek linkjét!

2. Akinek nincs saját blogja vagy más webhelye, az nyisson egyet! Erre több alkalmas webszolgáltató is kínálkozik: blog.hu, freeblog.hu, blogter.hu, blogol.hu., blogger.com... De ha semmiképpen nem akarjátok saját oldalatokon publikálni a szócikket, akkor betűzhetitek definíciótokat hozzászólásként ide alulra. A pontversenyben azonban csak azok vesznek részt, akik külön weboldalon publikálták szócikküket! [Emailban küldött szövegeket sajnos továbbra sem fogadok el, a játék mostani menetének az a lényege, hogy mindenki maga publikálja szócikkét.]

3. A publikált szócikkek linkjeit egybegyűjtöm a leendő eredményoldalon. Egyben pontozom is a nekem leginkább tetsző identifikciókat.

4. Öt forduló után kihirdetem a pontverseny győztesét, aki megkapja a Kiváló Imaginátor címet (és egy dedikált könyvemet).

Indul tehát az új folyam utolsó előtti fordulója, várom jónál jobb ötleteiteket - és ide alulra az értesítő linkeket! [A linkek és viszontlinkek révén a felhívás, a játékban részt vevő posztok és az eredményoldal összekapcsolódik, így képezi hypertextusként a képzetes szavak virtuális lexikonját.]

--------------

A jelen felhívás szövege szabadon terjeszthető és publikálható, sőt, egyben -endő -andó is -  tegyétek közzé blogotokban, küldjétek szét levélben, terjesszétek fórumokban és az iWiWen - hívjátok fel játékos kedvű barátaitok figyelmét az Identifikcióra, biztassátok játékre őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr46600212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KapitányG 2008.08.04. 20:10:04

ajaj!

akimoto · http://delne.nolblog.hu 2008.08.04. 20:45:46

Köszönöm az értesítést. Bár teljesen lebénít, hogy a dzsamba cigányul azt jelenti: béka, és van egy szociális munkás is, akit Dzsamba Rozáliának hívnak. Mit tegyünk a linkjével? :)))

Nola 2008.08.04. 20:50:49

Az eredményposztba még nem írtad be nagyhenceg nevét.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.04. 20:51:58

Mindkettő nyomán el lehet indulni... de nem lehet, hogy ez inkább a mi Dzsamb Alink?

nagyhenceg · http://nagyhenceg/nolblog.hu 2008.08.04. 20:56:49

dzsambalink? te jó ég! ki az a marha, aki ezt kitalálta? Üdv: nh

Viga 2008.08.04. 20:57:00

én pedig úgy határztam, hgy függetlenedem. vagyis: szóide-szóda, úgyis azt írk, amit akarok. ha dzsambalink, hát. de: olyan hosszút próbálok írni, ami átlép minden tűréshatárt. erre köss madzagot piréz, mert ráadásul unalmas is lesz.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.04. 20:59:39

Nola, kösz, csinálom.

Viga: kezdjek a kortárs magyar irodalmon edzeni?

Viga · http://http//:postmortem.blogvigad 2008.08.04. 22:27:01

áhhh... lesz ebben móriczos kutykurutty, már írom. most csak egyetlen cél vezérel: ne tudd végigolvasni - ehhez kell a hosszú, meg az unalom. de amilyen gátlástalanul becsletes vagy, úgyis végigszenveded, én meg kárörömülök. ha már nyistó kötet, legalább ennyi. ponyemajes? (bocs, rég tanultam oroszarul.)

Tutyika · http://tutyika.nolblog.hu/ 2008.08.04. 23:03:54

Maximális tiszteletem jeleként a dzsambalink szó kitalálójának: nagyhencegnek, no és persze BéDéKának, aki ráadásul. :)

tutyika.nolblog.hu/?post_id=40593

Myrtille · http://myrtille.blog.hu 2008.08.04. 23:19:44

:))
afenébs hogy nem érek rá:(((
de jó szó, és ismerem!

Standovár Ágota · http://standovaragota.blogspot.com 2008.08.05. 07:30:09

Tessék mondani, ez itt az ingyenreklám helye?
Én lokálpatrióta vagyok.
Legyen!

dzsambalink:

www.kozuleti.com/ro/cegadat.php?id=21532353

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.05. 08:44:08

Tutyika magasra tette a mércét, tessék kapaszkodni! Várom a további remekléseket!

Standovár Ágota: igen, ez valóban egy Dzsamba(la)-link.

akimoto · http://delne.nolblog.hu 2008.08.05. 10:44:18

Dzsambalink-ügyben búvárkodtam, eredménye nálam olvasható. :))

akimoto · http://delne.nolblog.hu 2008.08.05. 11:33:59

Köszönöm a jó hibatippeket BDK, tényleg vázlatba ment át a poszt valamiért, most már nem az (remélem tartja a helyes formáját). A Dzsambalinkem pedig
delne.nolblog.hu/?post_id=40604

évi. 2008.08.05. 12:08:07

Kivettem mégis a végét, és nyitva hagytam N.Kázmér történetét, így legközelebb tán könnyebb lesz a folytatás is:)

debreczeni éva 2008.08.05. 13:30:29

itt a Debreczeni-féle káfélink!!! (utóbbi nem pálócos-székelyes kiejtésű felhívás keringőre!!!:-)

www.transycan.net/cafe/index.php?topgroupid=1&groupid=1&subgroupid=&contentid=4263

Tutyika · http://tutyika.nolblog.hu/ 2008.08.05. 14:07:18

Drága Piréz úr, ne tessen mán ijesztegetni a tisztelt versenytársakat, mert még nem küldék be a remekeiket, ahogy a Jóistennek hála, Debreczeni Éva azt már megtette! (Ha másért nem, hát amián leszen a megtorpanás.)

Tisztelettel, Tutyika, a vadló

Tutyika · http://tutyika.nolblog.hu/ 2008.08.05. 14:20:39

D. Éva csak az időrend miatt került kiemelésre, de ebbe automatikusan beletartozik ugye mindenki, aki eddig idelinkelt. (Juj, de csúnya szó ez az idelinkelt!)

Otromba, elhamarkodott véleményem kéretik elnézni.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.05. 15:57:42

debreczeni éva - mindig azt hiszem, hogy már nem tudod magad felülmúlni. pedig de.

B. E. 2008.08.05. 17:02:57

Debreczeni Évánál csak én nem találom a linket a felhíváshoz, vagy tényleg nincs ott?

B. E. 2008.08.05. 17:04:25

Amúgy a poszt megint igazi remekmű, ezt az előbb is hozzá akartam írni, csak véletlenül előbb járt az egeres kezem, mint a klavis.

debreczeni éva 2008.08.05. 20:46:23

ja, ott van a link, csak egyet kell bekkelni - a tojáshéjon kívül, az ajánlóban, a cím alatt
de hogy szó ne érje a ház elejét, beteszem belülre is, mint eddig

B. E. 2008.08.05. 22:42:19

Bocs, én vagyok a vakegér meg a lüke!

nagyhenceg · http://nagyhenceg/nolblog.hu 2008.08.05. 23:02:47

tisztelettel és látva a versenyzők egyre harapósabb kedvét, növekvő aggodalommal jelentkezem, üdv: nagyhenceg.nolblog.hu/?post_id=40634

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.06. 09:14:33

éva, kösz, hogy kitetted, a cikkoldalon kell lennie, a Káfé címoldalán e játék keretében senki sem keresné, pláne, hogy idő után majd eltűnik onnan - a cikkben meg benne marad.

---

és köszönöm mindenkinek az újabbakat!

Viga 2008.08.06. 11:03:42

hát... meglennék én is, de valakinek be kellene gépelni. ha nem sikerül péntekig, majd utólag. tényleg roncs. (bocs.)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.06. 11:06:18

Azt akarod mondani, hogy te kézzel, mármint eredetileg kézírással írod a blogbejegyzéseidet?

Zebra 2008.08.06. 11:27:09

Kézírással? Tényleg milyen meghökkentő, pedig nem olyan rég volt, hogy szinte mindannyian mindent kézzel írtunk. Most meg azt se tudom, hogy hol van a tollam... :)))

ST · http://regenylapok.blogter.hu 2008.08.06. 13:19:16

Tekintettel pályaművemre javaslom legközelebb a maximális leütésszám meghatározását is a pályázatban. Elragadott a helyi érdekű vasút. :)

regenylapok.blogter.hu/?post_id=285217

öregSam 2008.08.06. 18:29:58

Hopp, egy fordulóból kimaradtam, igazolatlanul hiányoztam... de most készültem:

oregsam.blogter.hu./?post_id=285297

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.06. 21:38:21

nagyon köszönöm az újabbakat!

Viga 2008.08.07. 09:39:06

nem akarom, de igen.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.07. 16:49:47

Köszönöm az újabb remekléseket.

Viga - akkor lássuk!

Nola 2008.08.08. 03:07:11

Ajjaj, ma hullafáradt leszek.

nola.blog.hu/2008/08/08/dzsambalink_2

Én csak ilyen hülye időpontokban tudok posztolni:D Vagy utolsó pillanatban vagy reggel 6-kor, indulás előtt vagy éjszaka 3-kor:D

Nola 2008.08.08. 03:14:14

Ja, azt nem mondtam, pedig akartam, hogy én mindig csak utólag olvasom el a többiek posztját, miután megírtam az enyémet. Úgyhogy ha a definiálások között hasonlóság van, az csupán a véletlen műve!

Jamba 2008.08.08. 03:18:26

Sajnos csak most értesültem erről a játékról Nola révén. Amivel viszont nevezett, az az én posztom, úgyhogy szeretném, ha az ő pályázata érvénytelenné válna, s az enyém lenne érvényes.
Én tehát a saját blogommal nevezek:
jambalink.blog.hu/

Standovár Ágota · http://standovaragota.blogspot.com/ 2008.08.08. 09:32:55

Teljesen ötlettelen vagyok, de akkor sem maradhatok ki ebből a fordulóból!

standovaragota.blogspot.com/2008/08/dzsambalink.html

KapitányG 2008.08.08. 10:02:27

Jamba után ki se merem tenni...
kapitanyg.nolblog.hu/?post_id=40710

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.08. 10:41:07

Köszönöm az újabbakat. A határidő lassan lejár.

Az elefántblog problematikájára nem akarok itt kétérni (másutt se nagyon...)

Viga 2008.08.08. 11:26:48

hajjaj! de legalább lerövidítettem. tudd be mentségemül piréz, és ne vonj le pontot. (ha lehet.) tényleg bocs:

vigavendel.blogspot.com/

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.08. 12:19:40

Ezennel lezárom a fordulót, aki bújt, bújt, aki nem, nem.

Köszönöm mindnyájatok ötleteit, munkáját, idejét.

Eredményoldal hamarosan.

Nola 2008.08.08. 12:39:00

Én vagyok Jamba is. Ha az jelenti a problematikát. Ha kell, igazolom.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.08. 12:45:31

valami hasonlót, bár inkább összeesküvést sejtettem... de ez így nagyon jó csavar a játékba.

akkor tehát úgy tekintem, hogy az elefántblog a te posztod integráns része, emez amazzal egybeolvasandó és együtt értékelendő.

Nola 2008.08.08. 12:49:14

Igen. Igazolom is inkább azért, nehogy valaki azt gondolja, nem mondok igazat.

B. E. 2008.08.08. 13:17:06

Nekem eleve gyanús volt ez az elefántdolog! Lebuktál, Nola: előbb készült el Jamba, csak aztán a saját neveden írt. Már ott szagot fogtam, hogy a fájlnévben szerepelt egy 2-es szám, holott Nola előtte nem dzsambalinkelt. Mindenesetre a saját magát kontrázó versenyző nem éppen rossz ötlet. Gratula!

Nola 2008.08.08. 18:22:48

Köszi. Az a 2-es szám egyébként nem amiatt van, hanem nem tudom, mi miatt:) Más posztjaim linkjeihez is hozzárakódott régebben valamilyen szám, volt már a végén 3-as, meg már 2-es is egyszer, nem tudom, miért. A Jamba blogot valóban előbb írtam és csak aztán a Nolát, de mindkettőnél külön bejelentkeztem, más-más e-mail címmel. Szóval azt a 2-est a rendszer tette hozzá csak úgy, nem én.

B. E. 2008.08.08. 20:08:19

Pedig már kezdtem azt hinni, én vagyok a kis szemfüles... Nem lehet, hogy ugyanazt a fájlnevet akartad adni, és a rendszer egyszerűen nem hagyta? Nem értek hozzá, de ezt el tudom képzelni.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.08. 20:20:28

A blog.hu egész rendszere úgy működik, hogy hiába más blog, más dátum, de az egyforma című posztokat fájlnévbe megkülönböztetetten menti el. Próbáld pl. azt a címet adni egy posztnak, hogy Goldenblog - mentés után megtudhatod, a blog.hun hány ilyen című poszt volt már.

Nola 2008.08.08. 23:57:39

Ahha.
B.E., te attól még szemfüles vagy:)
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása