balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Fusaléb - (vég)EREDMÉNY

2008. augusztus 16. - BDK
Vers, dráma, novella - valamennyi műnem képviseltette magát játékom új folyamának utolsó, 5. fordulójában.  Ötletparádé, sziporkák, humor, nyelvi leleményesség, jópofa történetek: remek értelmezéseit adták a játékosok az előző fordulóban feladott szónak: fusaléb. Külön köszönet azoknak, akik a korábbi címszavakat is felhasználták, illetve akik a pirézeket is belekeverték a dologba. A 20 versenyző a következő szócikkeket írta:

  • Myrtille + Myrtille (+ versenyen kívül ez)
  • KapitányG + KapitányG
  • Viga Vendel
  • debreczeni éva
  • évi
  • akimoto (+ versenyen kívül ez + ez)
  • Matifu
  • Sparhelt
  • Tutyika
  • A Hannibál Lektűr-attitűd
  • Zebra
  • Virág
  • nagyhenceg
  • Standovár Ágota
  • Birgi
  • Nola
  • Blog(onai) spagetti
  • ST
  • öregSam

Ezúton köszönöm mindnyájuk résztvételét! A játékban persze maga a játék a lényeg, de közben egy kis pontversenyünk is zajlott; egyszemélyes zsűriként és vállaltan szubjektív ízléssel így értékeltem a mostani teljesítményeket:

debreczeni éva (5), Zebra (5), Myrtylle (4), Birgi (4), Nola (4), nagyhenceg (3), Viga Vendel (3),  KapitányG (3), Tutyika (2), A Hannibál Lektűr-attitűd (2), Blog(onai) spagetti (2), évi (1), akimoto (1), Mó (1), Matifu (1), Sparhelt (1), Virág (1).

Összesítés, egyben a játék végeredménye:

  • Debreceni Éva 5 + 5 + 5 + 5 = 20
  • Zebra 5 + 3 + 3 + 3 + 5 = 19
  • Tutyika 3 + 4 + 5 + 2 = 14
  • nagyhenceg 3 + 4 (+1) + 3 + 3 = 14
  • Myrtille 1 + 5 + 2 + 2 + 4 = 14
  • Bajla 3 + 5 + 5 = 13
  • Hannibál Lektür 5 + 4 + 2 = 11
  • Nola 1 + 3 + 3 + 4 = 11
  • Viga Vendel 1 + 1 + 3 + 2 + 3 = 10
  • Leta 5 + 4 = 9
  • Standovár Ágota 3 + 1 + 2 [+ 1] = 7
  • KapitányG 1 + 1 + 2 + 3 = 7
  • Évi 1 + 1 + 2 + 1 + 1 = 6
  • KárpátGuru 4 + 1 = 5
  • Tintaman 2 + 3 = 5
  • matifu (+1) + 1 + 2 + 1 = 5
  • blog(onai) spagetti 1 + 2 + 2 = 5
  • öregSam 3 + 2 = 5
  • artkele 5 = 5
  • ST 2 + 1 + 1 = 4
  • Birgi 4 = 4
  • Pettra 3 (+1) = 4
  • hinata 3 = 3
  • Mó 1 + 1 + 1 = 3
  • Akimoto 1 + 1 + 1 = 3
  • Pávai Patak Márta 2 = 2
  • Virág 1 + 1 = 2
  • Kalimpa 2 = 2
  • Sparhelt 1 + 1 = 2
  • obsidián 1 = 1
  • nagyandrea 1 = 1
  • Összetett 1 = 1
  • Babett 1 = 1

[ha valakit kihagytam vagy valamit elszámoltam, kérlek, szóljatok!]

Mindenkinek gratulálok! Az élen végzetteknek külön is! Pontszámaik azt jelzik (és akkor most valamelyest felfedem szempontjaimat), hogy szócikkeiket a) különösen nagy élvezettel olvastam; ezen felül nagyra értékeltem: b)  kreatív hozzáállásukat, ötleteik eredetiségét: külön az írásműét, és külön, ahogy a feladott szót értelmezték, c) a kidolgozás minőségét-mívességét, d) a "külső források" felhasználásának gazdagságát (linkek, képek, létező fogalmakra való hivatkozások - ill. az összefüggések szellemessége). [A végeredménybe persze az is belejátszott, ki hány fordulóban vett részt.]

Külön örülök, hogy sok új bloggertársat megismerhettem, s hogy régi ismerőseimet aktivizálhattam - mindenkinek köszönöm odaadó játékát.

És persze szívből gratulálok Debreczeni Évának, aki, bár nem vezet saját blogot, a KÁFÉ szerzőjeként, a portál működtetőinek segítségével (köszönet érte!) - nemcsakhogy gyors, teljes értékű "blogos teljesítményt" nyújtott, hanem hétről hétre el is kápráztatott mindnyájunkat sziporkáival! (Nyereménye, mint jeleztem, egy dedikált könyvem, amelyet postán küldök el. Hová is, kedves Éva? - Örömömre szólna, ha betűznél hozzászólásként egy rövid bemutatkozást - hiszen én is alig tudok rólad valamit.)

KÖSZÖNÖM A JÁTÉKOT!

Egyben jelzem, hogy szép számmal hozza a Google a keresőtalálatokat eddigi címszavainkra! Az összelinkelt felhívások, szócikkek és eredményoldalak pedig most már kitörölhetetlenül képezik képzetes szavaink virtuális lexikonát.

Játékomnak 2003 óta három fordulója volt; ebből nagyjából kiszámítható, mikor kerül sor a következőre...

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr81618823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi 2008.08.16. 18:45:04

Bocsi,hogy bele szólok, de blog(onai) spagetti mostani írása nincs a listán...

Gratula Debreczeni Évának, meg mindenkinek, ponttól függetlenül...és köszönöm hogy játszhattam:)

klassz volt játszani, de most inkább nem számolom ki,mikor indítod a következőt,mert csak fájdítom a szívemet vele:(

· http://mo.blogter.hu 2008.08.16. 18:46:17

Szia, BDK!
blogonaispagetti.blogter.hu/?post_id=287414!
pont ezt akartam mondani, mint Évi!
köszönöm a játékot és a pontokat!

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.16. 18:50:07

ÚÚÚÚ, köszönöm, máris pótolóm - és ELNÉZÉST!!!
Ha van még hiba, szóljatok!!

blog(onai) spagetti 2008.08.16. 19:01:35

Köszönöm a pontyokat BDK, jó volt játszani:))

Gratulálok a győztesnek és mindenkinek. Jó, hogy ilyen sok játékos kedvű szófacsaró van:))

Lányok, nektek meg köszönöm, hogy figyeltek rám, bár nem tudom miről van szó!:)))

évi 2008.08.16. 19:01:50


Nem jut eszembe más, sztem most már kerek:)

KapitányG 2008.08.16. 19:02:04

Köszönöm a játékot, még jobban köszönném, ha rövidebb szünetet tartanál a "folyamok" között!

akimoto · http://delne.nolblog.hu 2008.08.16. 19:15:04

Örülök, hogy játszhattam, köszönöm a pontokat, a virtuális ismeretséget és BDK türelmét.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.16. 19:18:43

Igazán kedvesek vagytok! Örülök, hogy játszottatok velem - játékvezetőként remekül szórakoztam, még ha járt is munkával a dolog. Én köszönöm nektek! És külön öröm, hogy az sem neheztel, aki esetleg kevesebb pontot kapott! A lényeg, hogy jót mulattunk!

Tutyika · http://tutyika.nolblog.hu/ 2008.08.16. 19:59:44

Máris vége? Mikor jön a következő, kedves BéDéKá?

Örömmel látom, hogy ha nem llinkelem el az uccsó fordulót sem lennénk harmadikabb; erős mezőny volt, no.
Köszönet mindenkinek és gratula is, leginkább a játékmesternek. Neki duplán.

B. E. 2008.08.16. 20:28:52

Mindenkinek köszönöm a remekléseket, én csak a kispadon (sőt inkább csak mellette, mögötte) ültem, és nagyon élveztem a játékot. Alig várom, hogy új bajnokság induljon!

Zebra 2008.08.16. 20:49:20

Ej, hát szerintem sokan alkottatok sokkal jobbakat, mint én! Köszönöm, most mihez kezdjek ennyi ponttal? Szétosztom, jut belőle mindenkinek, vagy megpucolom, és főzünk belőle halászlét. :)

Viga 2008.08.17. 03:07:58

szökönöm•grat

debreczeni éva 2008.08.17. 11:11:13

Mikor hajnali tizenegykor felébredtem, mindjáron éreztem, hogy itt a vég(eredmény)! Előző este ugyanis annyira izgultam, hogy nagy ménkűcsapásos vihart gerjesztettem magam körül, s ezért minden elektromos készülékem (és magam is) kioltottam. Így csak ma reggel bontottam fel a virtuális pezsgőt, amiből ezennel töltök Nektek is. Köszönet BDK-nak a játékért, no meg a díjért, ami azért is első, mert még sose nyertem semmit sehol, pedig folyton pályázgatok, csakhogy öreg vagyok én már ehhez... Sebaj, majd halálom után!
Minden bloggernek és bloggerillának gratula, örvendek, hogy van még sok jó, vidámságos, játékagyú ember e földön. Rövid nem tudok lenni, ha magamról szólnék, s jobb szeretek homárban maradni, van is egy csomó álnevem, de itt véletlenül a sajátommal jelentkeztem be. Így most inkognitómon nagy lyuk tátong. Ha majd egyszer sok pénzem lesz, mert az idő pénz, nem a repülőre ülök fel, hanem blogot nyitok, amit egyszer már próbáltam, csak elfelejtettem a jelszavamat, meg azt, hogy hol nyitottam... Ha a Gugliban rákeresünk nevemre, megtudjuk, hogy 1805 körül születtem és 1875-ben hunytam el végelgyengülésben... altal.extra.hu/individual.php?pid=I107&ged=nagycsepely1.ged
Tíz (tizenegy) dolgot pedig itt lehet megtudni rólam: www.transycan.net/cafe/index.php?topgroupid=1&groupid=1&subgroupid=10&contentid=53
Na meg itt, aki tud eszperantóul:
eo.wikipedia.org/wiki/Listo_de_renomaj_personoj_de_Satu_Mare
BDK-hoz hasonlóan én is elcsatolt részegen élek, néha tiszta reggeleken átlátok a hegyeire, közel lakunk egymáshoz légvonatban.
Mondtam, hogy nem tudok rövid lenni, mint a kígyó a síneken, ezennel tehát berekedek. K. M. Cs. P. D. É.

KapitányG 2008.08.17. 16:57:27

Ennél azért többet tud rólad a gugli :)))

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.17. 18:28:51

Kedves Éva, köszönöm! (levelet is!)

KapitányG: én még egy kis fotót is találtam :)

Zebra: hát most már csak békélj meg a pontjaiddal.

Mindenkinek még egyszer köszönöm!

KapitányG 2008.08.17. 18:40:28

BDK, van több is!
(Amúgy nem most kezdtem el keresgélni a gúglin, hanem korábban, tán a kirityálés fordulónál)

Birgi 2008.08.17. 18:46:16

Gratula mindenkinek, köszönöm, hogy játszhattam. Legközelebb igyekszem nem lemaradni a többi fordulóról... :))

nagyhenceg · http://nagyhenceg.nolblog.hu/?post_id=40885 2008.08.17. 18:49:58

köszönöm, köszönöm, köszönüöm, olyan vagyok ,mint a magyar olimpikonok, a végén szépen lemaradom a dobiról, de eén ennek nagyon örülök, mindnekinek minden jót, ha ökörködni köll, tessék szóni, szoasztok, grat a bajnokoknak. NH

debreczeni éva 2008.08.17. 19:19:04

netán ezt a képet...???...:-)random.thedt.net/keep%20waiting.jpg
Mivel nem nyertem szépségversenyt (sem), képet nem őriznek rólam, ahogy mondani szoktam: a napba lehet nézni,de utána már rám is... ha valaki mégis ANNYIRA kíváncsi ábrázatomra, az iwiw-en megtalál - kulcsszó: Szatmárnémeti. Mindenkinek kösz a gratulákat, örülök, hogy pár vidám percet szereztem. Nemcsak kiváló versenytársakra, hanem rokonlelkekere is találtam.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.17. 19:42:24

No de Éva!! :)) Az én kulcsszavam a Spanyolnátha volt.

Nola 2008.08.17. 19:45:28

Köszönöm én is a játékot, nagyon jó időtöltés volt:) Gratulálok mindenkinek, különösen Debreczeni Évának és a többi élen végzettnek! Kár, hogy nem tudott mindenki minden fordulóban részt venni.

nagyhenceg: de hát te is dobogós vagy, holtversenyben lettél harmadik!:)

debreczeni éva 2008.08.17. 20:05:38

persze, nekem Hennceg a kedvencccem...:-) és ha nem megy nyaralni, akkor talán Bajla nyert volna. De Zebra is nagyon jó volt mindig. És a többiek se kutyák. Na, akkor megvolt a kölcsönös.... hehehe?

matifu 2008.08.18. 09:48:53

Erős /vagy gyenge?/ középmezőny. Az is valami. Jó volt játszani!:) És ezzel az 5 ponttal Matifu nyert egy közel 1 hetes balatoni nyaralást, úgy hogy most jobbra el!:))))
Sziasztok mindenki!

nagyhenceg · http://nagyhenceg.nolblog.hu/?post_id=40180 2008.08.27. 16:25:33

Éva, csak most látom, mert kódorgok a világban összvisz, hogy elnyertem tetszlésed, hát ezb elragadó, boldog vagyok tőle, és köszönöm neked, a győztesnek. Amihez külön még eccő gratul. Hogy lehet téged a legjobban "figyelni", de nem III/III, hanem úgy, hogy amit csinálsz, arról szeretnék ókor értesülni. emilcímem nyilván, üdv nh
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása