balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Let's Go! - Go online, online go játék

2008. augusztus 25. - BDK
Úgy 15-20 évente megtanulok gózni. Legelőször kiskamaszként, könyvből. Magam rajzoltam hozzá táblát.  Pénzérmék, egykopekesek voltak a fekete kövek, egy vasaló fűtőspiráljáról leszedett, gúla alakú kis kerámiák a fehérek. Partner híján nem túl sokáig űztem ezt az ősi japán stratégiai játékot. Aztán a harmincvalahanyadik születésnapomra Imre barátomtól kaptam egy készletet. Addigra tökéletesen elfelejtettem a szabályokat. Hogy játszani tudjunk, újra át kellett vennem őket. Lezavartunk néhány partit, de maradtunk a sakknál. Most meg az online játék kedvéért újra megtanultam. Leginkább menet közben idéztem fel a régi ismereteket, illetve jöttem rá a finomabb részletekre. Azt hiszem, leginkább 6-10 éves japán gyereket a partnereim; vernek, mint a répát. De néha már nyerek is. Két győzelmem szép rajzolatát meg is örökítettem.

Érdekes, hogy mind a kétszer fehérrel nyertem (a góban a fekete kezd).

És akkor álljon itt egy csúfos vereségem is:

Ha eljutunk a játszma végéig (gyakori az idő előtti feladás), akkor a gép maga végzi el az egyébként eléggé fárasztó és unalmas végelszámolást, a játékos meg hátradőlhet és gyönyörködhet a végső állást rögzítő ábrában. Én vesztesként is minden alkalommal megteszem.

Több játék: Kreatív logikai játékok blog Keresőmarketing - Kreatív játékok Játék, keresőmarketing, ügyességi játékok

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr75632760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boros Oszkár 2008.08.26. 10:13:34

BDK! Lehet, hogy Te egy go-go boy vagy?

Pirandellus (BikácsyG.) · http://www.terasz.hu 2008.11.25. 12:05:09

A go állítólag nehezebb és bonyolultabb, mint a sakk. Én a sokáig űzött sakktól visszafele vonulok. Athénben megtetszett a tavli. Magyarul valamikor ostáblának nevezték, de már rég nem nevezik sehogy, mert Mo-n nem (vagy alig) játsszák. Az angol név, a backgammon terjedt el. Van internetes honlapja, feliratkozva lehet játszani. A játszók 50%-a török, 30% görög, 10% örmény. Én magam a "Lykavittos" nevet regisztráltam Athén hegyére gondolva. Eddig veretlen vagyok, ugyanis egyszer sem mertem játszani.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.11.25. 14:30:32

:) Így könnyű...
A go nagyon érdekes játék. A szabályai sokkal egyszerűbbek, mint a sakknak, bár is csak egyféle van (a kő), de jól játszani alighanem valóban nehezebb, mint a sakkot. Állítólag a számítógépek is nehezebben boldogulnak vele.

A tavlit nem ismerem, de felkeltetted az érdeklődésemet.

Pirandellus (BikácsyG.) · http://www.terasz.hu 2008.11.25. 15:11:32

Tavli/ostábla/backgammon:
Általában egy normál dobozos sakktábla belső oldalán játsszák, csíkszerű sávokon vannak a fekete vagy fehér korongok. Két dobókockával kell dobni, és aszerint helyezni a korongokat. Amelyik fél először "hazaér" (a megadott helyre vezényli a korongjait), az nyer.
--- Játszották ostábla néven a 900-as évek elejéig. Aztán úgy elhalt, mint a "longaméta", ami a Légy jó mindhaláligban és tán a Pál utcai fiúkban még szerepel.

rainy_day_coffee 2008.11.25. 15:54:09

A Nagy-Orosz kulturaban sesbesnek hivtak/hivjak. Tenyleg nem szaladtal bele sehiol, Karoly?

BDK · http://ungparty.net/ 2008.11.25. 16:39:13

Nekem egyik névről sem ugrott be, most utánanéztem, ilyen táblát már valóban láttam, de élő embert játszani még nem.

rainy_day_coffee 2008.11.25. 17:14:18

Eleg primityko jatek, btw. Kb mint a saski...
OK, tudom, tudom... De akkor is.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása