balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Benne leszek a Duna TV-ben

2007. szeptember 28. - BDK
Kedves Barátaim, ha tehetitek, nézzétek meg a rólam-velem készült 40 perces portréfimet. Vetítik:
Duna TV, szept. 29., szombat, kezdés 17 óra.
Egy manzárd-őr feljegyzései. Négyszemközti "chatelés" Balla D. Károllyal. Rendezte Medgyesi Gabriella, operatőr Sibalin György, szerkesztő- riporter Virág Anita.

A készítők ezt a kedvcsinálót írták a filmhez: »Áll Ungváron egy vadszőlővel befutott ház, manzárdjának lakója a kárpátaljai irodalom legszelídebb "fenegyereke" Balla D. Károly. Szűkebb pátriájában magányos farkasnak számít, ugyanakkor internetes "virtuáléjának" naponta több száz látogatója van. Félszázadik születésnapjának apropóján beszélgetünk vele irodalomról: versről, kulcsregényéről, a Szembesülésről, Ungvár macskaköveiről, a nevickei nyarakról, s arról, hogy miért mégsem mindegy, hogy hol van az a bizonyos "manzárd".«

A műsor a Port.hu oldalán: Egy manzárd-őr feljegyzései

Előzetes infóként annyit, hogy a film javát Ungváron vették fel tavasszal, de forgattak hozzá áprilisi budapesti szerepléseimből is. Sőt, Nevickére is kimentünk... Szerintem több órányi anyag gyűlt össze, magam is nagyon kíváncsi vagyok, mi fért bele a 40 percbe.

(A manzárdőr szót azonban egybe kellett volna írni, szabályos összetétel, és nem hosszabb pl. a teremőrnél. Így elválasztva a szójáték sem érvényesül, ti. hogy nem hazárdőr vagyok, hanem manzárdőr.)

Nézzétek meg a filmet, aztán megbeszéljük.

Addig is KÖSZÖNÖM A KÉSZÍTŐKNEK és a Duna TV-nek!


Frissítés. Kedves levelet kaptam a film rendezőjétől, egybeírás-kötőjeles írás ügyében. Finoman emlékeztetett rá, hogy az én honlapomon is megtalálható divizzel írva. Igaza van, amikor talán először használtam, és éppen a hazárdőrrel állítottam szembe, kötőjellel írtam, mint alkalmi összetételt, amelyet előttem senki nem használt. Azóta viszont állandó szavammá vált, elterjedt (lásd Google), ha más nem, a Mozgó Világban három éve futó sorozatom okán. Most megjelent könyvemnek is szerepel az alcímében. De aki most látja a szót először, annak talán érthetőbb kötőjellel, nem történt tehát semmi baj, talán csak én kekeckedtem egy kicsit...

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr53179540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prófusz József 2007.09.28. 12:12:58

Kedves Károly!

Nézni fogunk! A manzárdőr nekem egyébként egyből lejött. Sajnos ezt a kötőjeles elválasztósdit soxor erőltetik nyelvtani ismeretek hiányából fakadóan.

Hajrá Károly!
Hűtlen öcséd, Józsi

BDK · http://ungparty.net/ 2007.09.28. 12:15:40

Szia, Öcsi! Örülök, hogy megnézed, s annak is, hogy eszerint bejön a szóvicc kötőjellel is. "Varlak" a képernyő előtt; majd integess!

tatár_balázs_jános · http://ideat.freeblog.hu 2007.09.28. 12:32:16

izgulok érted, emlékszem, hogy anno is jeleztél ilyenekről, hogy forgatnak, igazság szerint kiment mostanra a fejemből, de ha írtál, hát holnap du. dunatévézés lesz itthon!!

hajrá Pirézia, hajrá manzárdőrök! - vagy valami ilyesmi...

hű netbarátod, tbj

BDK · http://ungparty.net/ 2007.09.28. 12:43:14

tbj, kösz. Pirézia és Manzárdia mellett lehet még buzdítani az Izlandi Gárdát:
5mp.eu/web.php?a=inffbt&o=KNISNMuwvv

Muranyi Sandor Oliver 2007.09.28. 12:44:22

Kedves idosebb Baratom, itt a Hargita alatt, Szekelyudvarhelyen is nezni fogunk. Szeretettel koszontelek az Erdely Magyar Irodalmáért Alapítvány neveben.Muranyi Sandor Oliver

BDK · http://ungparty.net/ 2007.09.28. 12:47:31

Kedves MSO, én köszönöm!

évi 2007.09.28. 13:37:32

Jaj de jó!!!:)
Végre!Már vártam mikor kerülsz adásba:)

nagya 2007.09.28. 17:20:38

Remelem, a NetTV adja...

B.E. 2007.09.28. 18:28:24

Mindenképpen megnézem; még szerencse, hogy itt is fogható a Duna (illik is egy Duna-parti városban, nem?). A kötőjel tényleg fölösleges, főleg mert az \"őr\" nemcsak összetételi utótagként, hanem idegen eredetű képzőként is felfogató, vö. exportőr, importőr vagy az általad is említett hazardőr. Pfuj, megint kibújt belőlem a nyelvész... Csókollak amúgy Pozsonyból is.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.09.28. 18:34:01

Én is csókollak, Edit, jó tudni, hogy onnan is figyelsz rám.

GrandS 2007.09.28. 21:01:34

Megnézlek feltétlenül és ezúton is üdvözöllek!
Nagy Sándor

GrandS 2007.09.28. 21:03:41

Én is megnézlek és ezúton is üdvözöllek!

Fekete János 2007.09.28. 21:14:37

Kösz az üzenetet, örülök, hogy láthatunk (legalább a tévében). Nálunk Szentendrén is dunatévézés lesz holnap estefelé! Csók a családnak! Üdv: Fekete Jánosék

(-AWI-) 2007.09.28. 22:58:59

Én is integetek majd Münsterből.

b_borisz · http://szivarfa.freeblog.hu 2007.09.29. 01:37:26

Ismétlésről lehet tudni? - világvégén leszek -

(titkos olvasó)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.09.29. 09:52:40

Kösz mindenkinek a reagálásokat!

Ismétlés lesz valamikor, illetve az angol feliratos verziót is levetítik, majd hirdetem, ha menni fog, és tudni fogok róla.

Sz. Gy 2007.09.29. 10:00:12

Üdvözöllek Karcsi!
Feltétlenü lmegnézlek innen, Erdőkertesről. Megyek is és bejelölömm az időpontot, nehogy elpasszoljam, amilyen kelekótya vagyok.
Egyértelműen lejön a manzádőr, valamelyik tú
lbuzgó megint okosabb volt a tojásnál. Ölellek.

(-awi-) 2007.09.29. 15:45:39

ha elérhető lesz a NetTV-n akkor legalább egy hónapig bármikor meg lehet majd nézni: www.dunatv.hu

évi 2007.09.29. 19:19:44

Nagyon szép film volt!!!
Örülök,hogy beleshettem hozzád:)

(-awi-) 2007.09.29. 22:09:23

Igen jó volt hallani tőled amit már itt-ott olvastam. Olyan könnyedséggel beszéltél a kamerák előtt mintha mindig is csak ezt csinálnád. Gratula!

Talán egy kicsit sok volt a betét és a karcolás a filmszallagon, de nekem így is tetszett.

Rem. folyt. köv...

évi 2007.09.30. 00:45:47

Rögzítettem, feldaraboltam ,feltöltöttem, remélem hiánytalanul elkészítettem az 5 részes sorozatot...szóval aki kíváncsi rá, azt itt megnézheti:
blogamia.blogter.hu/?post_id=194000

P.I. 2007.10.01. 17:02:08

Sajnos, nekem nincs Dunám, ezért perpill kihagytalak. Ugyanezen oknál a Tiszát sem fogom.
Szerencsére a Latorca kéznél van...

nagya 2007.10.01. 18:07:51

Koszi szepen, Evi, hogy felraktad. A DunaTV NetTV-je hiheteten mertekben ocska.

évi 2007.10.01. 20:13:05

Nagya,nagyon szívesen!:)
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása