balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

5 dolog, amit eltitkoltam az életemből

2006. december 28. - BDK

Erdély Miklós: Eskü (részlet)Az idegen ötletet követve a magyar bloggerek önfeltárulkozása itt kezdődött, én pedig az első körben vallomást tevő Rabbit merénylete révén kerültem a láncba. A mém-játék

lényege, hogy elmondunk 5 személyes dolgot, amit amúgy viszonylag ritkán hirdetünk. Az önvallomás végén pedig további öt áldozatot választunk, akitől hasonlót várunk.

Nos, mivel éppen 10 éve írok a nyilvánosságnak szánt naplójegyzeteket, nincs könnyű dolgom, amit akartam, azt már kiteregettem, amit meg eddig sem, az miért pont most? De  azért összeszedtem magam és találtam öt olyan (szégyenletes) tényt, amelyet eddig fondorlatos módon eltitkoltam az életemből.

1. Tizenéves korom derekán, mielőtt Rolling Stones és rock-rajongóvá váltam, Bobby Solo volt a kedvenc énekesem, a magyarok közül pedig Aradszky László és Harangozó Teréz. Ó jaj.

4. Egyszer Molnár C. Pál nevét összetévesztettem Kálmán C. Györgyével, ráadásul a sajtóban (igaz, hogy csak egy képaláírásban).

3. Létezik két dolog, ami miatt olykor képes vagyok feladni ezt-azt egyébként szigorú elveimből.

2. Bár az ellenkezőjét hangoztatom, titokban mégis jó írónak tartom magam.

4. Hálátlan típus vagyok.

5. Nem olvastam az Ulyssest.

----------------

A lánc (valójában piramis!) további tagjaiként őket szemeltem ki áldozatul:

Mezei Krisztina | Évi | Újlány | Jónás Péter | Kolos

________________
illusztráció: Erdély Miklós: Eskü (részlet)

_______
Frissítés:
alább évi hívta fel a figyelmemet, hogy 5 helyett hat titkomat árultam el, és hogy a számozás sem stimmel. Nos, a 6. vallomást tekintsétek bónusznak, a hetedik pedig legyen ez: "Nem tudok sorrendben ötig elszámolni."

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr3124668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi 2006.12.28. 12:07:13

Jaj!Most aztán feldobtad a magas labdát!:)Püff!

BDK · http://ungparty.net/ 2006.12.28. 12:12:33

Nincs is más dolgod: csak lecsapni.

évi 2006.12.28. 13:08:26

Lecsaptam:)))

évi 2006.12.28. 13:16:37

MOst már csak azt nem értem,miért 6 titkot árultál el?:)))
És mint ha a sorszámozással is baj lenne...Nem akartam kukacoskodni!:)))

évi 2006.12.28. 14:19:38

Atyaég!Felpörgettem a blogteret:)))

BDK · http://ungparty.net/ 2006.12.28. 14:40:29

A számozást és a hat titkot én sem értem. Tekintsétek az egyiket bónusznak. És a hetedik bónusz pedig ez: "Nem tudok sorrendben ötig elszámolni".

zhaoman 2006.12.28. 15:07:02

A mém-spam terjedését itt követheted figyelemmel:
zhaoman.blogspot.com/2006/12/n-is-mm-elek.html

évi 2006.12.28. 15:26:26

Na tessék,hogy mik nem derülnek itt ki?:)

El Lobo - A farkas · http://www.joljarok.hu/pillangosziv/ 2006.12.28. 19:45:56

A te hét bűnöd sem ér fel azzal, hogy egyszer h nélkül írtam le Szentkuthy nevét! Namindegy!
Két láz között a legrövidebb út ide vezet - és erre, tessék, csak bűn és mocsok :-)
Micsoda fertő! :-)
Ezért kár volt jönnöm, mindez a szenny odahaza, a magam portá(l)ján is megvan :-)

újlány · http://ujlany.blogter.hu./?post_id=107250 2006.12.29. 00:09:15

Hát jó, ne legyek semi jó elrontója, itt a vallomásom: ujlany.blogter.hu./?post_id=107250

Jim 2006.12.29. 08:11:34

1. Kb. 20 eve egyik haverom ellopott egy motort, amit en osszetortem es vegul a harmadik haverunk kapott erte valami felfuggesztett buntetest...

2. Osszes haverom azt hiszi, 17 evesen megdugtam egy hatalmas mellu NDK-s csajszit, pedig csak oralis kaland volt...

3. Utalom a sört, de arcbol neha iszom a haverokkal...

4. egykor onfeledtem tancoltam a "Cherry-cherry lady"-re...

5. Imadom a szinhazat es az irodalmat, de keptelen vagyok dramat olvasni... utalom...

Kulcsár István 2006.12.29. 08:26:29

Az Ulyssest szerintem senki sem olvasta végig, legfeljebb elkezdte. Ilyen, híresebb regény legfeljebb még egy van a világirodaloban: a Klim Szamgin élete Gorkijtól.

B.E. 2006.12.29. 18:15:47

Az Ulyssest még maga Joyce sem olvasta. Így aztán ez a pont szerintem érvénytelen vallomás. Vagyis Károly mégiscsak tud ötig számolni, és csak minket akart tesztelni?

rado1 2006.12.30. 23:31:42

Nem tudok helyesen írni.
Ennek ellenére írok.
Elfogult vagyok Póka Angélával.
Dohányzom 4-infartus után.
Dohányozni is fogok !!!!
Bónusz:Tetszet Jim minden bűne....

nagya 2006.12.31. 05:32:23

1. Négy évig illegálisan tartózkodtam Magyarországon.
2. Pénzt adtam BonJovi Los Angeles lemezéért, és tetszett.
3. Valóban kipróbáltam, milyen csokit lopni a Vakok Intézetéből.
4. Viszonyt kezdeményeztem egy volt, igen komoly barátnőm húgával.
5. Ovastam az Ulyssest, és tetszett.

BéDéKá · http://bdk.blogter.hu/?tag_id=25148 2006.12.31. 09:31:31

Látom, szabályos őszinteségi rohamot indítottam el. Köszönöm a szellemes vallomásokat.

rado1 2006.12.31. 11:59:40

Utóirat : Most volt a szülinapom,és még inní is fogok ma !!!
Enyhitő körülmény :Rátok is iszom,Boldog újévet mindenkinek !

évi 2006.12.31. 14:54:37

rado!Boldog szülinapot,így utólag!:)
BUÉK!!!

Ui:az enyém is most volt,sőt Éváé is,de pszt!Ez maradjon baktitok:)))

rado1 2006.12.31. 15:44:05

Neked is Boldog szüli napot, névnapot.
Nemolyan nagy titok, hogy egyidősek vagyunk 21-évesek.....

évi 2006.12.31. 15:53:47

rado, Te tényleg sokat ittál:)))

Pirandellus 2007.01.03. 20:12:23

Hja, az Ulyssest tán senki nem olvasta végig, főleg Szerb Antal nem, nadeviszont találomra beleolvasni 5-6-7 helyen és egyfolytában kb. 12 lapot elolvasni, lesz az több néha - nem rossz télen vagy nyáron.
Pl. a híres Bronzavonz és Kéjarany fejezetet. Vagy a tengerparti kislány lesését...
Aradszky? Na az már izé...

évi 2007.01.04. 22:24:51

Bocsi, de nem hagyhattam ki ezt a ziccert:komolytalan.blogter.hu./?post_id=109029

BDK · http://ungparty.net/ 2007.01.05. 09:30:52

Köszönöm; igyekszem valamit kisütni.

Pairg · http://pairg.atw.hu 2007.01.14. 15:33:25

Hahó mindenki!
Készítettem egy oldalt a MÉM játéknak:
pairg.atw.hu/mem

Aki még nem regisztrált, az most megteheti!
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása