balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Indul a /formance!

2007. február 28. - BDK

Keedves Barátaim! Indul a performance!

Az eseményeket egyenesidejű blog-közvetítésben követhetitek nyomon (ott magukat az eseményeket kommentáljátok!)

A Főoldalon magával a témával és annak vonatkozásaival, a performance egészével foglalkozzatok, és egymással is ott vitatkozzatok.

A JELEN OLDALON pedig leginkább velem tarthatjátok a kapcsolatot, engem kérdezhettek, nekem üzenhettek.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr5741299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 19:36:20

Na, a nehezén túl vagyok. Most a művészek produkálják magukat, aztán a társaság kimegy tárlatot avatni, van egy kis szusszanásom.

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 19:45:34

A jobb hasáb alján látom, hogy folyamatosan 12-15 olvasója van online az oldalon, de láthatóan keveseknek van mondandója. Nem baj, a hallgatás nagyon jól illik ehhez az alkalomhoz.

Gyimesi Éva 2007.02.28. 19:57:46

Karcsi, a hetvenes évek végén, nyolcvanasok elején tartott regénytörténeti kurzusom egyik témája Szentkuthy volt... Még sok a teendő, hogy a recepció, az értékek transzmissziója működjön. Tág és integratív elméd horizontjára most csak felnézni tudok. Nagyon tetszett a Kovács Imre József BDK-interpretációja, különösen a belső hídra vonatkozó része. Meglepően sok hasonlóságot látok magamban Veletek - a látásmódot tekintve. Elég sok ellenségem van: "a csípőficamos (irodalomtört)énésznő"-ként emleget valaki a Erdélyi Teraszban. De "minek a láb, ha tudok szárnyalni"? (Frieda Kahlo)

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 20:01:52

Örülök, hogy itt vagy, Éva, és hogy így látod.
Az én mottóm hasonló: "Gyökerek? Miféle gyökerek? Nekem szárnyam van."
Ellenséggyűjtésben pedig majd csarélhetünk, mint a bélyeggyűjtők

am 2007.02.28. 20:10:19

Nekem nincs szárnyalási lehetőségem, mondhatnám semmim
sincs.

Zebra 2007.02.28. 20:14:48

Szóval az elmúlt napokban magam is vártam Godotra, de a Godotra várás nézetem szerint attól nem lesz várásabb, ha többen várunk egy helyen együtt. Így én nem ott vártam, ahol mindenki más, hanem itt vártam, és úgy érzem, ezzel kiterjedtebb lett a várás.

Csak gondoltam, itt elmondom ezt.

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 20:21:39

Kedves Zebra, a Godot-ra való várást helyfüggetlen, de egyidejű abszulútumnak feltételezni merész gondolat, talán megérne egy újabb performanszot.
Nem tudom, nem úgy hívják-e, hogy színház.

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 20:29:49

Dóra azt kéri az egyenes közvetítésben, ha itt vannak online is a korreferátumok tisztelt szerzői, legyenek szívesek a következő percekben az ő szűk szűk összefoglalóit kommentjeikkel kiegészíteni.

újlány 2007.02.28. 20:38:02

Hát kérem én itt órák óta egyáltalán nem vagyok, most pedig, hogy végre lennék, és közöltem volna, hogy eddig milyen ügyesen nem voltam, a rendszer szabotált. Ne kérdezzétek, hogyan, de átmentem angolba. Szóval from now I'm not here.

újlány 2007.02.28. 20:40:19

Aha, most pedig kénytelen leszek magyarázkodni, mert a rendszer csak engem hív newgirlnek, ide már a rendes nevemet írta ki. Viszont legalább megnyugodtam, hogy beszélhetek magyarul.

Akkor tehát el is mondanám, amit eredetileg akartam: BéDÉKá, hiába haltál meg, te nem vagy semmi!

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 20:44:53

Újlány, engedd meg hogy kijavítsalak: nem semmi, ami én vagyok!

újlány 2007.02.28. 21:03:37

Igazad van, de azért felteszem, hogy az én állításom is helytálló. Csak az érthetőség kedvéért:
bdk≠semmi - mondom én
bdk=~semmi - mondod te.
Muszáj minden kis semmiségen fennakadni?

am 2007.02.28. 21:06:28

Kérdés bdk-hoz: Kedves Mester! Kedves Mesterválaszoló!
Hogyan tudná röviden és velősen, de mind e mellett intellektuá-
lisan telítetten megmagyarázni a "semmi" fogalmát, tartalmát,
jelentést, sőt jelentőségét?! Mit gondol a semmiről az Ön köz-
vetlen és jóval tágabb környezete? Válaszát köszönöm! am

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 21:07:40

Igen-igen, de én a NEM SEMMI! hagysúllyal mondtam, lévén kitört belőlem a szerénység!

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 21:19:20

Fenti válasz újlánynak szólt,

am - a Semmiről számos meghatárizásom van, ide most csak egyet illesztek.

A Semmi az, ami a mellényzsebében hordja a Mindent.

am 2007.02.28. 21:28:12

Kösz ezért a kis semmiségért!

évi 2007.02.28. 21:36:19

Üdv a semmiből!
Igazán semmiség így várni órákon át a semmit,azt hiszem egészen jól sikerült.
És nálatok???
na, ez olyan semmit mondó comment volt már megint...

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 21:43:50

üdv neked és mindenkinek,

köszönöm a résztvételt és a látogatásokat, a hozzászólásokat és a néma olvasást, minden kattintást külön-külön.
új blogom létezése óta minden statisztikai rekord megdőlt (katt a jobb oldali mérőkre).

a performance teljes anyaga természetesen továbbra is elérhető marad (formátumán esetleg még igazítok), és az egy Godot-váró oldaltól eltekintve mind továbbra is mind kommentelhető.

jóccakát mindenkinek.

Alexandra 2007.03.07. 23:08:44

A semmi ágán ül szivem kis teste hangtalan vacog
köré gyülnek,és nézik nézik a csillagok
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása