balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Digitális üzenetek

2007. január 29. - BDK
Keisz Gellért barátom értesített arról, hogy Kaposváron részt vett a Közép-Európai Digitális Üzenet c. vernisszázson, amelyen kollektív munkánk mellett az én szerény képecském is kiállításra került. Mint írja Geli, a "közös képünk a hallban volt elhelyezve – „Plakát” gyanánt", és ugyanitt - bár szerintem inkább a lépcsőfordulóban - kapott helyet az enyém is.



Mivel négyünk közös munkáját már bemutattam, most csak a sajátomra térek ki. A képhez Alekszej (vagy ahogy ő írja angolosan: Aleksey) Popov ungvári fotóművész egy régebbi digitális felvételét és egy archív fotót használtam fel, előbbit jó alaposan megdolgoztam különböző grafikus programokkal, hogy tempera-hatást kapjon, aztán vágtam és illesztettem, negativáltam, tükröztem és montíroztam, amíg az egész nagyjából olyanná nem vált, mint amilyennek szerintem lennie kellett.

Sajnos még teljes képernyő-méretben is elvesznek a finom részletek, nagyobb méretben pedig az összhatás hiányzik. Alighanem csak nyomtatott formában érvényesül.

Kicsinyítve így fest:

 

 

Egyébként ez a harmadik alkalom, hogy "kiállítok". Először vagy 18 évvel ezelőtt Kecskeméten válogatták be egy fekete-fehér fotografika-triptichonomat a Forrás folyóirat szervezte kiállítás anyagába (még képeslap is készült belőle), aztán valamikor 93-94 táján Vereczkey Béla állította ki a képverseimet galériájában.

Mindenesetre nagyon örülök, hogy részt vehettem ebben az akcióban. Kicsit úgy vagyok ezzel, mint amikor az elismert festő vagy tudós arra büszke, hogy botfüle ellenére egy dalocskát el tud klimpírozni a zongorán.


A képem Szombathy Bálint (ArtLover) feje fölött. (Írtam neki, kértem, küldené el megnyitója szövegét. Ha megtörténik, betűzöm.)


És  Béketojásunk "Plakát gyanánt"; jobbra, ha jól látom, a kiállítók névsora.

(Keisz Gellért helyszínen készült fotói)

 

___________
Minden kép a BDK.BLOGon. További linkek: ePresso | Somma.hu | Somogyi Hírlap | Szita Károly | museum.hu |  kapos.pont | somogy.hu - akcióblog - íróblog - digitálé - laptop sms google marketing linkek 

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr5031659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása