balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Napló, 2007. márc. 23.

2007. március 23. - BDK
Vannak magán- és közéleti apróságok, amelyek nem követelnek maguknak külön posztot, arra ellenben mégis érdemesek, hogy rögzítsem őket. Meg vannak tervek, elképzelések, munkák, amelyekről időnként szintén be szoktam számolni - itt tehát most egy vegyes naplójegyzet következik.

Fagocitátum. Hosszas rábeszéléssel Évát rávettem egy közös irodalmi projektumban való résztvételre. Régóta mondogatom: hiba kihasználatlanul hagyni azt a potenciális energiát, amely abban rejlik, hogy íróként is társai vagyunk egymásnak, ismerjük nemcsak egymás stílusát, hanem jószerével a gondolatait is. És közös könyvünk ugyan volt már, de közös munkánk még nem. Mivel ő igen szuverén alkotói egyéniség, nem érezte szükségét ilyesminek, de most mégis ráállt. Egy meglehetősen nehéz, írói készségeinket próbára tevő együttműködési elképzelés megvalósításába kezdünk - és hogy a dolog izgalmasabb legyen - nyilvánosan tesszük. Itt a blogban hétfőn indul a fagocitátum-projekt! (Frissítés 25-én: és hogy még érdekesebb-izgalmasabb legyen, kettünk zárt játéka mellé egy nappal később megnyitom a látogatók számára is nyitott közös novellaírás színterét.)

Piréziáda. Bár külön egyáltalán nem törekedtem rá, de bejelentésemmel, hogy Piréz vagyok, nemcsak barátok, kollégák és ismeretlen olvasók figyelmét keltettem fel, hanem két független rendszerét is. Magam is meglepődtem, de a Google a piréz kifejezésre az én posztomat hozza ki elsőnek találati listáján: lásd. Ennek alapján kis túlzással azt is mondhatom, hogy én vagyok az első piréz. Sikeremet, bizony, bele is írtam az Új Szóban szombaton megjelenő kis publicsekembe, jelezve, hogy ezzel a gesztussal tartoztam piréz őseimnek.

De első lettem másegyebütt is. Az URLguru rendszerében közzétett ajánlóm - Piréz vagyok - hosszabb ideje nemcsak a legnépszerűbbek közé tartozik (kint van a főoldalon), nemcsak hozzászólások érkeztek hozzá, hanem e percben ez az első a politikai témájú alánlatok között. Lásd: URLguru - Politika. Most már ha akarnám, se tagadhatnám le piréz voltomat.



Az Ung Ungvárnál. Mivel anyósom egészségi állapotában picike javulás mutkozik, és mivel Csönge önként vállalta, hogy akár egyetemi előadások mulasztása árán is, de átveszi  pár napra Évától az ápolónői teendőket, így talán - korábbi, de utóbb elbizonytalanodó szándékunknak megfelelően - valóban Budapesten tudjuk tölteni a Könyvfesztivál napjait. Nekem két nagyon kellemes kötelezettségem is lesz, az egyik résztvétel a Tarján Tamás vezette Születésnapi Szalonban, a másik független a Könyvfesztiváltól: az EPMSZ magyarországi Egyesülete meghívására tartok úgynevezett szerzői estet a Heltai Gáspár Könyvesboltban Az Ung Ungvárnál címmel. Rövidesen minden részlet fenn lesz itt egy külön blog-oldalon, talán kedvcsinálónak még előadásom vázlata is.

A tragikomédia folytatódik. És hogy milyen is az Ung Ungvárnál? Nem először jutok arra az elhatározásra, hogy ideje felhagynom a kárpátaljai magyarság ügyeinek az elemzésével, értékelésével, egyáltalán: az ezzel való foglalkozással. Irodalmi és közéleti témában egyaránt megírtam az összefoglaló munkáimat (utóbbiak: Önveszélyes viszonyok; Magyarul beszélő magyarok), lényegi hozzáfűzni valóm ezekhez akkor lenne, ha az ügyben is látnék lényegi változást. Ám nem látok. Ami történik, az csupán az erőviszonyok újrarendeződése, a szerepek újrakiosztása. A rendezői koncepcióról sajnos hiába mondják, hogy új, ha mind a kulisszák mögött, mind a nyílt színen ugyanaz a korábbi tragikomédia folytatódik.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr3050106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása