balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Netvibes - nagyon jó!

2007. március 30. - BDK
net webRászántam egy kis időt és az első Google-cikkgyűjtő után elkészítettem saját Netvibes weboldalamat. A szolgáltatás optimalizálása határozottan megkönnyíti az ember életét, merem mindenkinek ajánlani. Ha valamiért lehet kedvelni a web2-es fejlesztéseket, akkor ez az.


A nálam tájékozottabbak nyilván sokkal régebben ismerik és használják az ehhez hasonló hírolvasó  lehetőségeket, de én szépen megvártam, amíg a Netvibes megtanul magyarul, mi több, magyar tartalmakat is kínál, nem mindent nekem kell manuálisan betöltenem.

Aki nem tudná, miről is van szó: a web 2.0 gyűjtőnév alá sorolható eljárások egyike az, hogy a hírek, újdonságágok olvasását nem úgy végezzük, mint a webegyes korszakban, amikor komótosan végiglátogattuk kedvenc oldalainkat. Most megtehetjük, hogy egyetlen, saját ízlésünk és érdeklődésünk szerint összeállított oldalra gyűjtjük kedvenc szájtjaink frissítési listáit (mármint ha van nekik ilyenjük; egyre többüknek van), és itt kezdjük a tájékozódást, eldöntve, megelégszünk-e a címmel, netán a rövid kivonattal, vagy valóban kíváncsiak vagyunk a teljes cikkre.

Nos, én három külön oldalra (külön "fülek" alá) gyűjtöttem leggyakrabban látogatott oldalaim feedjeit és egyéb segédleteket. A Főlapon négy sűrű hasábba rendeztem a hírforrásokat, első kettőn az általános hírek, harmadikon a kulturális és tudományos jellegűek sorakoznak, a negyedikre tettem a határidőnaplómat, jegyzetfüzetemet és a különböző keresőket (ilyenjei is vannak a szolgáltatásnak). A képről ez utóbbiakat levágtam, az első három hasáb teteje így néz ki:

net google

A hasábok legaljára néhány gyűjtemény (MEK, NDA) került.

A második fül alá tettem a naponta meglátogatott blogokat, a harmadik alá a határon túli magyar hírforrások közül került néhány.

Mindez lehetővé teszi, hogy akár 10-15 perc alatt is rendesen áttekintsem, "mi az újság", és egy szűk óra általában elég az engem leginkább érdeklő cikkek elolvasására. Ha minden oldalt egyesével látogatnék végig, az legalább kétszer ennyi időt venne igénybe.

Mindenkinek merem ajánlani, megéri a rászánt időt, munkát. Ahogy egyik regényhősöm mondja: én mindig szívesen dolgozom egy órát azért, hogy utána a félórás munkát 10 perc alatt el tudjam végezni.

weboldal optimalizálás | google első hely SEO 

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr1752725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

am 2007.03.30. 20:42:45

Virtuózan kezeled ezt a virtuális világot. Bravó!

BDK · http://ungparty.net/ 2007.03.30. 21:02:10

Á dehogy! A guruk már unják azt, amit én még csak most fedezek fel!

nagya 2007.03.30. 23:18:15

A Google egy ideje nyomul valami ehehz hasonloval. Valoban nagyon praktikus.
De mire nekem Google vagy Netvibes, ha vagy nekem Te? :)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.03.31. 15:41:34

Igen, voltaképp én is azzal kezdtem, de picit nehézkesnek találtam. Meg nem volt magyarítása, lehet, hogy azóta már van, nem néztem utáni.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása