balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Napló, 2007. ápr. 27.

2007. április 27. - BDK
Megvolt az első ungvári forgatási nap a Duna TV öt fős stábjával. Virág Anitával és Medgyesi Gabriellával már régi ismerősökként üdvözöltük egymást. Mint a leendő műsor riporterével és szerkesztőjével, már túl vagyunk jó néhány egyeztetésen és kisebb pesti forgatáson is.

Mint írtam korábban, az a megtisztetés ért, hogy kb. 40 perces portréfilm készül velem, ehhez vettünk fel ma is különböző anyagokat, így a Lőkös Ildikóval és Szunyogh Szabolccsal váltott "elő emaileket". Két tapasztalattal mindenképpen járt a dolog: 1) saját szövegeimet változatlanul pocsék módon olvasom fel (valami természetellenes, merev hanghordozással; ha meg lazítani próbálok, akkor eltévesztem a szavakat); 2) kétszer nem tudok ugyanúgy fogalmazni: a már megírt levelet "élőben" nem tudtam pontosan reprodukálni, minduntalan más  szinonimákat, más szórendet használtam (nem véletlen, hogy egyetlen versemet sem tudom fejből).

Holnap készül a "nagyinterjú", délután pedig kiruccanunk Nevickére pár külső felvétel kedvéért.

Kaptam néhány nagyon kedves, személyre szabott ajándékot, csupa olyasmit, amiről írtram a blogomban, hogy szeretem: kedvenc zenéimet, márkás teát, fekete csokit, fotós és zenei tárgyú könyvet, sőt, még azt a filmet is DVD-n, amelyikről írtam hajdanán (itt: Az a csodálatos spliti éjszaka).

*

A hét elején Zitákkal voltunk vacsorázni az őri Elefántban. Kedves oskolai barátnőmet is elérte egy kerek évforduló, ezt ünnepeltük meg. Remek konyhája van az étteremnek, a környezettel és kiszolgálással sincs különösebb baj, az árak sem veszélyesek: mindenkinek tudom ajánlani. (Én persze pisztrángot ettem; gombamártással.)

*

Még csak öt (hatodik) napja, hogy fogadást kötöttem: semmilyen helyezéssel nem rendelkező, félig-meddig elhagyott NOLos blogomat 10 hét alatt feltornászom legalább egy kategóriában az első helyre. Nos, az első eredmény már meg is van: a legolvasottabb blogok között máris a 10. helyen vagyok. Ha sikerül hetente egyet lépnem, ott leszek az élen.

Fel is hívom szíves figyelmeteket, hogy ottani posztjaim frisseit az itteni jobb hasáb tetején kilistázva találhatjátok. Egyben tudatom mindenkivel, hogy az átfedés az itteni posztokkal csupán részleges, a politikai jellegű apróságokat csak oda írom meg, mint pl. ezeket: A vipera miatt váltották le | Polgári Erős.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr7464425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi 2007.04.29. 00:41:29

Már melegítem a proceszorom a felvételre,ezt majd mégis csak meg kell örökítenem:)
Időben szólj,nehogy lemaradjak az adásról!!!!
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása