balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Napló, 2007. máj. 18.

2007. május 18. - BDK
Lassan kezd összeállni könyvheti programunk. A terv szerint 31-én indulunk Bp-re (valószínűleg Csöngével; időközben hazajön).  Másnap, 1-jén, pénteken munkaidőben ügyeinket intézzük, délután 16 órától Évával mindketten dedikálunk a Vörösmarty téren. Ő az új regényét (a napokabna hagyja el a nyomdát), én a Pro Pannoniánál az elmúlt 10 évben megjelent 4 könyvemet. Este 19 órától Éva a Radnóti Színházban olvas fel a Magvető könyvbemutatóján. 2-án, szombaton déli 12-től én újra dedikálok a Pro Pannonia standjánál, előtte és utána barátainkkal találkozunk. Minderről majd egy részletes táblázatot is készítek, hogy aki keres, megtaláljon minket.


Nekem tehát most új könyvem nem jelenik meg, de elhatároztam, hogy valamivel csak meglepem azokat a kedkedvesebb barátaimat és leghűségesebb olvasóimat, akik kijönnek a kedvemért a Vörösmartyra. Készítek a számukra egy CD-t kötetben még nem szerepelt írásaimból. Rajta lesz kiadóra váró esszékötetem teljes anyaga, néhány nagyobb versciklus, összegyűjtött képverseim levetíthető "diafilmje", és ki tudja, mi minden még. Borítót is nyomtatok hozzá. Mivel házi módszerrel egy ilyen CD előállítása eléggé hosszadalmas, így valóban csak néhány számozott példányt készítek, és előre is elnézést kérek azoktól, akiknek nem fog jutni.

*

Rendezgetem a digitális archívumomat. Nemrégiben rászántam magam és vettem egy laptopot, és mivel ez sokkal erősebb az asztali gépemnél, ezen fogok dolgozni, de mielőtt átmásolnám a vinyójára az anyagaimat, kicsit rendbe is teszem. Rengeteg fölösleges, törölhető dolgot találtam, de bőven olyasmit is, amiről megfeledkeztem, ilyen volt pl. az Örökrend című írás. De találtam olyan drámakezdeményt is, amelyre kínvallatás alatt sem tudtam volna visszaemlékezni. Pedig nem is olyan rossz. Egy kollégiumban játszódó "diákvígjáték".

S ha már benne voltam a rendcsinálásban, felújítottam, naprakésszé tettem 2007-es publikációs listámat is.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr1578810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myrtille · http://myrtille.freeblog.hu/ 2007.05.18. 16:05:30

De jó!
Ha másodikán Budapesten járok, ami lehetséges!! akkor meglátogatlak.

Szeitz János 2007.05.18. 18:21:53

Nos, akkor engedelmeddel találkozunk személyesen is. Most már állandó lakhelyem Budapest.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.05.18. 21:24:16

Mindkettőtöket szeretettel látlak! De CD nektek még nem jár :)

Szeitz János 2007.05.18. 21:48:15

Nem is reméltem!

BDK · http://ungparty.net/ 2007.05.19. 08:42:26

Köszönöm megértésed!
Egyébként a CD-t valóban azoknak szánom, akik minden évben kijönnek és minden könyvem megvan már nekik: most új könyv nincsen, hát mégse távozzanak üres kézzel.

Szeitz János 2007.05.19. 09:58:41

Ezzel eloszlattad a kételyemet. Az ember, már csak gyarló, és ha még egy kicsit érzékeny is, rögtön fura gondolatai is támadnak. A kérdés: hogy föléjük tud-e emelkedni. Nem vagyunk oly közeli ismerősök - baráti értelemben, hogy a belső körhöz sorolni lenne bármily indittatásod is. Ez teljességgel érthető. Író-költő éned megérezte a kissé rezignált hangot a válaszomban. De hát, mi már csak ilyenek vagyunk és valószínűleg így van jól. Szívbéli üdvözletem.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.05.19. 16:23:01

Kedves János, én viccnek szántam, hogy nektek bezzeg nem jár még CD, te picit szívedre vetted, ezt valóban megérzetem, ezért kezdtelek a magyarázkodással engesztelni.
A standon 4 különböző könyvem lesz megvásárolható, szerintem indulásnak bőven elég ahhoz, hogy megismerj.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása