balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Napló, aug. 16.

2007. augusztus 16. - BDK
Hosszabb ideje nem írtam már magánnaplót. Fő oka, hogy oldalamat egyre inkább igyekeztem magazinszerű tartalommal megtölteni. Kerestem az érdekességeket, művészi és tudományos különlegességet, figyeltem az újdonságokat. Ez egyfajta készenléti állapotot követelt tőlem - ebbe most kicsit beleuntam.

A másik ok, hogy az oly annyira fontosnak tartott interaktivitásban is csalódtam valamelyest. Egyfelől a talán valóban érdekes problémákat érintő posztjaimhoz (kevés kivétellel) viszonylag ritkán érkeztek érdemi hozzászólások. Emiatt gyakran éreztem úgy, hogy kommentek nélkül talán értékesebb lenne a posztom, a hozzászólások inkább csak felhígítják a témát. Másfelől pedig amíg korábban csak néhány kellemetlenkedő olvasóm akadt, akiket könnyen tudtam kezelni, addig az utóbbi időben (főleg a Rejtő-ügy óta) a számuk igencsak megszaporodott. Valószínűleg én is türelmetlenebb lettem mocskolódó beszólásaikkal, okvetetlenkedéseikkel, ostoba kötözködéseikkel szemben. Így, blogom történetében most először arra kényszerültem, hogy moderáljam a hozzászólásokat.

Ez azonban újabb problémákat vet fel. Miben meddig terjedjen a toleranciám? Meddig viseljem el a személyeskedéseket, mi legyen az a pont, amikor már kimoderálom a kommentet. Hány mocskolódás, hány provokatív megjegyzés, hány fölösleges akadékoskodás után zárjam ki magát a hozzászólót? Utólagos törlésekre rendezkedjek-e be, vagy várakozólistára kerüljön minden komment és egyesével hagyjam jóvá őket?

Az ezzel való időigényes foglalatosság igazán nincsen ínyemre. Legszívesebben ahhoz az elvhez tartanám magam, hogy mindenkit a saját hozzászólása minősít, ami igaz is, csakhogy a mocskolódások, ostoba provokációk már elvonják az olvasó figyelmét az eredeti írásról, sőt, szerintem el is riasztja a jóízlésűeket. A kellemetlenkedő, személyeskedő, legtöbbször a témához nem is kapcsolódó hozzászólások közt könnyen elveszhetnek, elhalványulhatnak az érdemi észrevételek. Így hát moderálni (talán) szükséges. Ez a tevékenység azonban egy kicsit elveszi a blogolás örömét.

Végül: a tény, hogy hónapokon keresztül minden áldott nap friss poszttal jelentkeztem, elvonta energiámat az elmélyültebb munkától. Nemhogy inkább regényt írnék, mondogatom magamnak mind gyakrabban.

Akkor hát inkább a regény?

Igen, azt hiszem.

De ezt azért senki se vegye konkrét fenyegetésnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr90141310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagya 2007.08.16. 18:45:07

Moderare necesse est.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.08.16. 19:13:17

Ehhez képest most szabaddá tettem a hozzászólást. Kíváncsi vagyok, meddig kell várni az első "Hullagyalázó BéDéKe" kommentre, vagy arra, hogy végre megtudjam: ukrán iskolába jártam.

Brutuska 2007.08.17. 09:27:33

"Miben meddig terjedjen a toleranciám? Meddig viseljem el a személyeskedéseket, mi legyen az a pont, amikor már kimoderálom a kommentet. Hány mocskolódás, hány provokatív megjegyzés, hány fölösleges akadékoskodás után zárjam ki magát a hozzászólót?"

A blog egy szubjektív műfaj, a toleranciád személyes dolg imho. Nehogymá' normatíve szabályozd önmagad:)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.08.17. 09:39:42

Azért nem árt, ha valamennyire következetes vagyok. Ez nem az olvasóim követelése, hanem a saját követelményem magammal szemben. De egyelőre nem tartok sehol az érvényesíthető szempotok kidolgozásában. Illetve hozzá sem fogtam ilyen szempontok felállításához. Nézem, hogy mi lesz. Titkon abban bízom, hogy pár hetes bekeményítésem okán elpártoltak tőlem a kellemetlenkedők és újra megszabadulhatok a moderálás nyűgeitől.

Gilyankata 2007.12.10. 21:35:16

Szia
Én nem akarok kelemetlenkedni de beleolvastam a blogodba. Már amit el tudtam olvasni. Lehet valamit nem csinálok jól de az egész irásod nem akar megjelenni.Nem is rossz ötlet az a regény, de miről fog szólni? Ha elküldöd a pontos blog címedet talán beteszlek a kedvenceim közé. Mindennap tanulok valamit. Na akkor szia.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.12.11. 09:38:13

Ha ide eltaláltál, akkor tudod a blogom címét. És ha kommentelni tudtál, akkor lejött az egész írás.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása