A játékosok teljesítményét aprólékosan kidolgozott pontrendszerrel mérik, győzelem, vereség, döntetlen, kilépés stb. esetén aszerint is változik a megítélt vagy elvett pontok száma, hogy hozzánk képest hány pontja volt az ellenfélnek. Pontszámaik alapján a játékosokat különböző kategóriákba sorolják és színjelzéssel különböztetik meg. A kezdő - amatőr - középmezőny - haladó - szaki - mester - nagymester rangsorban én rövid időre a haladóig tudtam felküzdeni magam, de nem vagyok képes itt megkapaszkodni, folyton visszaminősülök középmezőnyösnek, sőt amatörnek. Ami nagyjából fedi is tudásomat. Persze legetne óvatosabban játszani, és folyton gyengébb kategóriájú versenyzőkkel mérkőzni, akkor gyűlhetnének szépen a pontok - szép és nehéz meccseket azonban inkább azokkal lehet játszani, akik erősebbek nálam. Meg is vernek rendszeresen.
A virtuális tábla felülete kicsivel lehetne nagyobb, és eleinte a figurákat is igen nehéz volt megkülönböztetnem; most már belejöttem.
A játékosoknak fejenként 20-20 perc gondolkodási idejük van a játszma során (nem lépésenként, hanem összesen), ez tehát rapid saknak számít; általában elég is ennyi nekem, de kerültem már néhányszor időzavarba, és előfordult, hogy nyerésre álltam, de mivel elfogyott az időm, vesztettem.
Az alábbi, talán szépnek mondható mattot kivételesen én adtam a minap.
Kreatív logikai játékok blog Játék margeting - kreativ játék Keresőmarketing - Kreatív játékok Játék, keresőmarketing, ügyességi játékok Kreatív SEO - stratégiai játékok