balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Lőkös Ildikó a Literán

2008. május 14. - BDK
Én akartam írni róla - de megelőzött, és ő írt rólam... Tegnap nagy megelégedéssel fedeztem fel, hogy legkedvesebb barátaim között is a hozzám legközelebb állók egyike, Lőkös Ildikó ír netnaplót a litera.hu portálján. Örömömben pattintottam is neki azonnal egy emailkét, hogy látom ám, és örvendek, és majd ajánlani szeretném a blogomban. El is terveztem, elbeszélem majd, hogy mióta ismerjük egymást, hogyan levelezgettünk anno és hogyan mostanában. Erre nem meglőzött!? És megírta a ma olvasható naplójában, hogy ajánlani fogom a blogomban, hogy mióta ismerjük egymást, hogy miként levelezgettünk anno és mostanában... Szerencsére azért hagyott még nekem is egy-két apróságot. Például.


Például azt, hogy színházi honlapján olvasható egy több mint tízéves interjúja velem. Vagy hogy néhány évvel ezelőtt, amikor Irodalmi Szalont működtettünk manzárdunkon és művészeti díjakat adtunk át, akkor a budapesti Új Színház dramaturgjaként ő tartotta a díjazott Trill Zsolt laudációját. (A fényképen mellettük Szűcs Nelli.)



Vagy említhetem még azt is, hogy amikor a Duna TV riportfilmet készített velem, akkor abban bizony Ildi is szerepelt, azon legkedvesebb barátaim egyikeként, akikkel a távolság (és az országhatár) miatt leginkább csak az interneten tarthatok rendszeres kapcsolatot. Örülök, hogy benne van ebben filmben, valahogy én is egészebb vagyok általa.

Ildivel akkor - részben a film kedvéért - néhány hosszabb emailt váltottunk, főleg irodalmi témákról sztoriztunk, ezek részletei sajnos kimaradtak a filmből, így talán egy picit érthetetlen is az egész. De mi pontosan értjük. Egymást. (A riportfilm 5 részre vágva itt nézhető meg, Ildikó az 1. részben szerepel, a 7. perc 17. másodpercétől kezdődően.)

De szerepel kedves barátném naplókönyvemben is, ott még apáink megismerkedésének történetét is megírtam dióhéjban. No meg azt, hogy négyesben (Évával és Lacival, Ildi férjével) életem egyik legkellemesebb napját éltem meg, amikor a kapolcsi nyüzsgedelem (Művészetek Völgye) után ellátogattunk a szinte kihalt tapolca-diszeli Látványtárba, és a hajdani malomból kialakított kiállítóterem melletti presszóban hosszan ücsörögtünk...
"...ahogy most visszagondoltam a Tapolca-Diszel-i Látványtár melletti presszóban forró csokoládét hörpölő önmagamra, amint művészetről és irodalomról vagy az élet más haszontalanságairól beszélgetek feleségemmel és barátaimmal – nos, az jutott eszembe, hogy annál íróbb, annál magyarabb hazafi, annál kárpátaljaibb és európaibb én nem tudok és nem is akarok lenni, mint amennyire ott és akkor, azon a kellemes délelőttön annak lennem adatott."
Most meg Ildi naplót ír a Literán, ott hemzseg szövegében a magyar művészvilág sokasága, és a sok monogram között ott találom az enyémet is. Jólesett, köszönöm. Ölelésem küldöm, Ildikó, jó netnaplózóst - és csók a családnak!

Nektek meg jó olvasást: Lőkös Ildikó heti netnaplója.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr63468406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása