balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Kirityálé - EREDMÉNY

2008. július 27. - BDK
tiszta forrás kirityálé Bizony-bizony: megdöntöttük a saját rekordunkat! A legutóbbi felhívásra minden korábbinál több, szám szerint 31 versenyszöveg született, jobbnál jobb meghatározásai, magyarázatai, szövegbe foglalásai a kirityálé szónak. Az ötletek lenyűgözőek, a műfaji gazdaság példátlan. Ezúton köszönöm az aktív résztvételt, egyben gratulálok a szócikkekhez. Nézzük a gazdag kínálatot:

 

  • nagyandrea (1
  • )nagyandrea (1)
    ST

    Évi
    Bajla
    Debreczeni Éva
    A Hannibál Lektűr-attitűd
    Kitt
    Összetett
    Akimotó
    elekes ferenc
    Kalimpa
    Gigi
    Pettra
    Babett
    hinata
    Myrtille
    Viga Vendel
    Cseke Gábor
    Ylla Kier
    artkele
    KárpátGuru
    öregSam
    Leta
    Zebra
    Tutyika
    nagyhenceg
    Matifu
    nagyandrea (2)
    Standovár Ágota
    Nola

Versenyen kívül: Sparhelt, nyúl kornél, KapitányG (ha valaki még tud olyan szócikkről, amelyet nem linkeltek be a felhívás alá, kérem, jelezze).

Figyelmesen újraolvasva valamennyi identifikciót, a következő nehéz döntésre jutottam a pontokat illetően:

Debreczeni Éva (5 pont), A Hannibál Lektűr-attitűd (5), Bajla (5), Myrtille (5), artkele (5), Leta (4), Pettra (3), hinata (3), öregSam (3), Zebra (3), Tutyika (3), nagyhenceg (3), Standovár Ágota (3), Nola (3), Kalimpa (2), ST (2), nagyandrea (1), Mó (1), Évi (1), Összetett (1), Akimotó (1), Babett (1), Viga Vendel (1), KárpátGuru (1).

További 1 pontot fog kapni az a játékostársunk, akinek a szövegében a következő forduló kulcskifejezését kiválasztom. Neve frissítés után majd itt szerepel: Pettra (+1 pont)

A verseny összesített állását majd a 3. forduló után közlöm.

MÁS! Úgy tűnik, rossz ötlet volt hirtelen elhatározással közönségszavazást meghirdetni. Az előző fordulóban 5 nap alatt mindössze 13 szavazat érkezett, feleannyi, mint ahány játékos rész vett a versenyben! Ráadásul csupán 3 versenyző kapott 1-nél több  szavazatot, és épp azok, akiket én is eléggé felpontoztam, így a közönségszavazás eredményének az érvényesítése nem korrigálta volna az én döntésem utáni pontkülönbségeket, hanem csak növelte volna. Ezért figyelembe vételétől eltekintettem, és nem indítok szavazást a további fordulókban sem, vállalva a döntés felelősségét, és tudva, hogy ítéletem szubjektív és nagyban eltérhet másokéitól.

Hétfőn (estefé) indul az új forduló, gyűjtsetek erőt!

tiszta forrás

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr65587515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ST 2008.07.27. 15:03:55

Köszönöm a lehetőséget, az olvasást és a pontokat!

B. E. 2008.07.27. 15:18:32

Tudtam, hogy egyet fogunk érteni. :)) Mind a két favoritom pontszerző, köszönöm. Már csak azt döntsük el, a mi ízlésünk a veszett-e vagy a romlott... Vagy hogy az enyém is a tiéd, mert helyes? Huh, össze vagyok zavarodva!

· http://mo.blogter.hu 2008.07.27. 15:23:17

juj, köszönöm a pontot, most megleptél!
és mindenkinek gratulkálok:)

hinata 2008.07.27. 16:23:33

nagyon köszönöm! :)
és örülök, hogy ennyi nolblogos kapott pontot, komolyan, ez most kis boldogság :)
és mindenkinek gratulálok!
jó ez a játék nagyon, remélem, kitartasz még egy darabig BDK! :)

akimoto · http://delne.nolblog.hu 2008.07.27. 16:47:28

Nahát! Most aztán lehet kirityálézva kirityálét enni, kirityálét inni és kirityálét olvasni! :DDDD Köszönet érte BDK-nak. :)

Zebra 2008.07.27. 17:27:57

Micsoda ponteső! Gratulálok én is mindenkinek a pontokhoz, méginkább a művekhez, és köszönöm, hogy annyit vigyoroghattam!
BéDéKá, ha eddig nem volt elég gondod-bajod, most van, és lesz is - ahogy ez a névsor növekedni látszik. De te akartad! :D

évi 2008.07.27. 17:30:02

Köszönöm a lehetőséget, és a pontot, és mindenkinek Gratulálok,neked különösen,mert azt hiszem nem volt könnyű dolgod:)
És hogy ennyien játszunk, egészen meglepett!Érdemes volt feléleszteni, nagyon Klassz játék:)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.27. 18:07:50

szó se róla, fél napjaim telnek olvasással, linkeléssel, posztolással - de mi tagadás, én is nagyon élvezem! köszönöm mindenkinek a játékot, és kérem, hogy ne sértődjön meg, aki ezúttal nem kapott pontot.

artkele · http://artkele.blog.hu/ 2008.07.27. 20:44:02

nahááááát (:
most ez meglepett engem is...
köszönöm a pontokat, sok gratu a többieknek, illetve azoknak, akiknek az előző körben írt alkotásai engem is felllelkesítettek (:

Standovár Ágota · http://standovaragota.blogspot.com 2008.07.27. 22:11:21

Köszönöm! :) Jó játék ez, tetszik. Visszafelé is írható, versenyen kívül. :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu 2008.07.28. 00:02:21

egy öröm volt

köszönöm:)

off
(két napja nem tudok belépni az indapasszommal se a bloghura, se a vipmailre ...más is járt így?)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.28. 09:03:37

mindenkinek köszönöm a visszajelzést

hannibál, off:
én hetek óta ki sem léptem, folyamatosan bent vagyok (különben hogy is blogolnék) - most, hogy ezt írtad, nem is merek kilépni...

Babette 2008.07.28. 09:45:36

:) Köszönöm! Jó játék!

nagyhenceg · http://nagyhenceg.nolblog.hu/?post_id=40180 2008.07.28. 10:42:25

koszonom a lehetoseget, gratulálok a győzteseknek, örülök a pontjaimnak, várom a folytatást, linkben ráerősítek, szia és sziasztok: NH

bajla · http://bajla.blogter.hu 2008.07.28. 11:22:41

köszönöm a játékot és a pontokat!

Nola 2008.07.28. 20:50:29

Köszönöm a pontokat és gratulálok én is mindenkinek! Ez a forduló nagyon jól sikerült, jó kis mezőny ez, sok poszt volt, ami nagyon tetszett.

Off
Hannibál, én kiléptem már több napja és ma gond nélkül be tudtam lépni, talán csak nálad van ez a hiba.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.07.31. 08:55:22

én sem léptem ki, mégsem tudtam belépni napokig

aztán meg nem léptem be, mégis belépve vagyok újra

hmm
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása