balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Kimozdultam

2008. augusztus 24. - BDK
Családom határozott követelésének engedve tevőlegesen részt vettem tegnapi kis kiruccanásunkon. A dolog aprópója az volt, hogy éppen nálunk időz Bence, Csönge barátja, és a cél az volt, hogy neki valamit megmutassunk a vidékből. Így aztán Kolos pilótaságával felautóztunk az Ung völgyében Mircsa (Mércse) községig, ahol is a vállalkozóbb kedvűek részéről megtekintésre került a kristálytiszta vízű Ung. (Borzasztó öreg az ember, ha a kocsiban várakozva eközben eszébe jut, hogy 35 éve járt már itt egy szerkesztőségi kirándulás alkalmából.) Ezt követően Perecsenyben ebédeltünk (én és Éva pisztrángot), majd hazafelé kihagyhatatlan programpontként Csönge megmutatta Bencének a nevickei várat. Fotók:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr29630142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boros Oszkár 2008.08.24. 11:47:20

Nagyon szépek vagytok (elsősorban természetesen a hölgyek), de hol a nevickei vár?

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.24. 11:57:37

Arról már annyi fotót közöltem... Pl. itt:
bdk.blog.hu/2007/04/05/nevicke_tavasz
Meg másutt is elérhető jó sok, pl:
www.karpataljaturizmus.net/keptar663

animus 2008.08.24. 17:48:07

Nem mondom, hogy nem érzem némileg sértve a személyiségi jogaimat, de a felülmúlhatatlan vendéglátásért a dolgot bocsánatos bűnné értékeltem át. ;)

A vár megkapó, a pisztráng pedig életem első ízletes falat hala!

El Lobo - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.08.24. 20:08:03

A kalapok előtt kalapot le! Ez a sokszínű viselési forma - a kalapkreativitás magasiskolája.
Ez annyira így van, hogy akin nincs, mintha azon is volna... :-)

animus 2008.08.25. 00:13:15

Mer' azon is van, csak belül hordja, illetőleg haj alatt, avagy egész a feje hátulján.. :D

évi 2008.08.25. 22:18:38

Hm...egy jó pisztrángért én is elkirándulnék...:)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.26. 09:15:20

Finom volt. De úgy általában az étterem kínálatát most gyengébbnek találtuk, mint szinte napra pontosan két évvel ezelőtt: bdk.blog.hu/2006/08/25/sej_rozi

am 2008.08.28. 21:53:09

Úgy van! Mozdulj ki, ahányszor csak tudsz!

B.V. 2008.08.29. 12:25:41

Én is a pisztrángot irigylem a leginkább-:) Ja még valami: nemrég voltam Nevickén, de várat nem láttam. Csak várromot, dudvát és rengeteg szemetet. Nektek ezek szerint nagyobb szerencsétek volt...

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.29. 12:27:56

A CD-re sem mondod mindig, hogy CD-rom...

B.V. 2008.08.29. 12:36:49

Igazad van, de a ba-romnak például a rom nélül semmi értelme:)

Gabó · http://w32gabo.blogol.hu 2008.08.31. 10:11:21

Ezek szerint Te kerekesszékes vagy?
Mielőtt azt kapnám ezért a kérdésért, hogy mit foglalkozok már más fizikai állapotával, én is az vok, ezért kérdem. :)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.31. 10:49:01

Dehogy, én csak szórakozásból ülök bele.

Gabó · http://w32gabo.blogol.hu 2008.08.31. 11:05:37

Ja értem, hát bocs a kérdésért.
Most valamit megértettem. Minap kimozduláson voltam fővárosi kultúrintézményben, és az intézmény több dolgozója, teremőr, biztonsági őr, nagy szabadkozások közben "közeledtek felém", folyton azt mondva: ne haragudjak, hogy ezt mondják (mármint amit mondtak), és meg is ismételték többször, hogy tényleg elnézést, hogy ilyet szóvá tesznek. Amit szóvá tettek végérvényben teljesen ártalmatlan volt, olyan kerekesszékem van, ami felállít, és mint mondták, ilyet még nem láttak és nagyon tettszik. Komolyan, némelyik olyan kínban volt, pedig mondtam nekijük, semmi baj, a közöny sokkal rosszabb.
Asszem értem, miért van az, ha a járni tudók vagy nem szólnak hozzánk, vagy végtelen szabadkozásba kezdenek, ha mégis meg merik tenni.
További minden jót kívánok!

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.31. 12:00:47

Én nem tapasztaltam ilyesmit, viszont nem is foglalkoztat.

Gabó · http://w32gabo.blogol.hu 2008.08.31. 12:31:36

oké, oké vettem a lapot, és tényleg elnézést a témáért. :))))
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása