balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Tetszési próba - Facebook

2010. május 07. - BDK

FRISSÍTÉS (2010. júl. 22): Mától "gyárilag" biztosítja a blog.hu azt a funkciót (a megosztási lehetőségekkel együtt), amelyről májusban írtam (lásd alább), s amelyet, mivel a kis ikonokat nem tudtam a nekem legtetszőbb helyre helyezni, időnként szüneteltettem. Most azonban a legmegfelelőbb helyre került: így újra lehetőség van a tetszésnyilvánításra!


Nemrégiben írtam arról, hogy interaktivitásom színhelye  a blogomról némileg áttolódott a Facebookra - amire azután alaposan rácáfolt Isten vs. Ősrobbanás c. posztom a maga 52 hozzászólásával... Bárhogy is legyen, a blogírás és a Facebook-jelenlét között igyekszem szoros kapcsolatot tartani, a kettőt egymásba integrálni - ennek újabb próbálkozása a blogjegyzeteim alatt mostantól megjelenített kis Tetszik gomb - a Facebookon regisztrált felhasználok mindegyike erre kattintva nyílváníthat véleményt. Egyben meg is kérek mindenkit, éljen ezzel a lehetőséggel - tegyünk egy tetszési próbát!

Az meg külön érdekesség, hogy a tetszésnyilvánítók közül azok, akik ismerősök a Facebookon, kölcsönösen láthatják egymás nevét és avatarját. Akik  nem ismerősei  egymásnak (vagy nem Facebook-tagok) azok csak annyit látnak, hány Facebook-felhasználó kattintott a Tetszik gombra.

PS. A lehetőség visszamenőlegesen működik: összes eddig írt posztom mindegyike alatt ott a kattinthatóság!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr711981763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BDK · http://ungparty.net/ 2010.05.07. 19:56:40

igen, kösz a kattintást, csak nem tetszik nekem, hogy a főoldalon is megjelenik, szeretném, ha csak a teljes szöveg alatt lenne... bütykölgetem a sablont

dixidixi 2010.05.09. 20:16:01

Nekem egyébként sem tetszik a facebuk. Ugyanazért, amiért az iviv sem.

BDK · http://ungparty.net/ 2010.05.09. 20:34:28

Hát az iwiw eléggé gyenge a fészbukhoz képest. Utóbbival én elég jóban vagyok - de persze nem önmagától jó, hanem hogy van 452 ismerősöm, és ezen belül van egy 25-30 fős (nagyrészt irodalmárokból álló) aktív mag, akikkel érdeklődünk egymás tevékenysége, véleménye, gondolatai iránt. Számomra élvezetes, ha Grendel Lajos töprengéseit, Kovács András Ferenc bökverseit olvashatom, ha megtudom, Falcsik Mari, Rapai Ágnes, Mesterházi Mónika, Kukorelly Bandi, Lux Erik, Nagy Gabi és mások, közelebbi-távolabbi ismerősök éppen miről mit gondolnak, mi érdekeset találtak a neten stb. Ahogy a reagálásokból látom, az én beírásaimat is sokan szívesen olvassák. Olyan ez, mint egy kellemes kávéház. Én kifejezetten élvezem. De mondom: ez nem annyira a szolgáltatói felület, hanem a jó társaság érdeme.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása