balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Később értettem meg

2002. november 03. - BDK
(2002. nov. 3.) A Beszélő elfogadta közlésre Valóságpróza és látszatvalóság című tanulmányomat. Ez amellett, hogy hízeleg a hiúságomnak, más jelentőséggel is bír: egy másik, kifejezetten irodalmi és irodalomkritikai folyóirat, ha barátilag is, de elutasította ezt az írásomat, a Beszélő ellenben, amelynek sokkal kevésbé vág a profiljába, hogy egy határon túli magyar régió prózairodalmának aktuális problémáival foglalkozzon - elfogadta. Ugyanaz ismétlődik, mint a Mozgó Világban most megjelenő Címkézett irodalom című esszémmel (a Kortárs nem vállalta a közlését - 2007). Ami akkor történt, annak a számomra leszűrhető jelentését csak később értettem meg. A mostaninak már előre tudtam...

Alighanem ideje komolyan elgondolkozni azon: akkor most melyik „oldal” foglalkozik a határon túli magyarság gondjaival?

Ami tegnap történt: alig hihető. Elkészítettem a Szymborska-oldalt (LÁSD), és, mint általában a friss irodalmi közleményekből, ki akartam emelni egy passzust a Pánsíp címlapjára. Mivel pedig webszerkesztés közben az ember inkább csak tördel és linkel, figyelmesen újraolvastam az egész anyagot, és végül ezt az öt sort emeltem ki a címlapra:

        Csak jóval később értettem meg:
        vannak borzasztó kalandok,
        mik nem férnek el a világ rendjében,
        s még ha akarnának,
        sem történhetnének meg.


Alighogy betűztem a címlapra és visszatértém az eredeti oldalhoz, bejött Éva. Elmondta, hogy végre pótolta a lemaradását, és egyhuzamban elolvasta a lengyel költészeti anyagot (saját gépén; halózatban vagyunk). Valóban nagyon erős, mondja, különösen Szymborska. Egyik versének néhány sora annyira megtetszett neki, hogy most készülő novellája elé ki is választotta mottónak. Megkérdeztem, hogy melyik az a vers, és melyek a sorok. Erre rábökött a Pocsolya címűre, annak is utolsó szakaszára. Kétszer is megkérdeztem: valóban? Egyszerűen nem akartam elhinni. Erre visszament a szobájába és hozdta a papírcetlit. Ott álltak rajta ugyanazok a sorok, amelyeket én a címlapra kiemeltem. Egyetlen különbség: én öt, ő csak négy sort emelt ki. Nála hiányzott ez a sor: Csak jóval később értettem meg.

Éva valószínűleg jóval hamarább megértette.

Repríz. Az eredetit lásd: 2002. november
-- egyben összehasonlítási lehetőség: változatlanul vagy szerkesztve benne van-e ez a részlet az időszakot felölelő naplókönyvemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr97217716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása