balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

KÖNYVEMBLOG - kiadót keresek

2007. február 01. - BDK
Indítottam egy új blogot, könyveim blogját, a KÖNYVEMBLOGot. Itt majdan - reményeim szerint - valamennyi könyvemről a lehető legtöbb információ elérhető lesz, egyelőre azonban sokkal alantasabb cél vezérel: kiadót keresek kiadatlan kézirataimhoz.


Mint annak idején megírtam, 5 komolynak gondolt budapesti kiadónak benyújtottam az ezredforduló óta írt közéleti írásaim és irodalmi esszéim gyűjteményéből álló kézirat szinopszisát. Mindössze két helyről érkezett érdeklődő válasz, bekérték a kéziratot azzal, hogy rövidesen jelentkeznek. Ez novemberben volt. Vártam decemberben, vártam januárban. Se kép, se hang. Én érdeklődni, rákérdezni röstellek: ha nem jelentkeznek, azt elutasításnak tekintem. Házalni sincs kedvem, kopogtatni újabb 5, 10, 15 kiadónál. Inkább kiteszem a bemutató anyagot a netre, hátha belébotlik egy igazgató vagy szerkesztő.

Tessen érdeklődni!

FRISSÍTÉS. Miután könyvem kiadóra talált és 2008-ban meg is jelent, a blogot leállítottam. A megjent könyv anyaga itt olvasható: MAGYARUL BESZÉLŐ MAGYAROK.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr7032862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nola · http://nola.blog.hu/ 2007.02.01. 21:16:39

A "megírtam" alatt nem jó a link.

E. Zsolt 2008.11.15. 21:53:28

Szia, itt egy tipp!
Mutatok egy megoldást a problémádra.
Ugyanezzel a problémával kezdtem.
Én könyvet kötök, a sajátomat, és havonta egy tucatot el lehet adni belőle.
Azért, mert a kiadó le akart nyúlni, kb 5 %-ot kaptam volna a saját könyvedből, és még abból adót fizessek ???
Ezért megtanultam a szükséges ismereteket, én vagyok a kiadó, a könyvterjesztő, és a szerző is.
Így a teljes bevétel nálam landol.
Könyveim itt láthatóak:
www.f1plus.extra.hu/munkaim.htm

BDK · http://ungparty.net/ 2008.11.16. 00:26:57

Kösz a jelentkezést. Közel tíz éven át én is voltam könyvkiadó, meg terjesztő is, de meguntam azt a brüsztölést. Meg más gondok is voltak, de ez itt nem részletezhető.
Viszont a nevezett könyvem az idén végre megjelent. És házalnom sem kellett vele.
Részletek:
bdk.blog.hu/2008/08/10/magyarul_beszelo_magyarok_2
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása