balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Godot 168

2007. február 21. - BDK

Várjunk Godot-ra
168 órán át!

Performanszom kísérőrendezvényeként hirdetem meg a következőt:

Várjunk együtt Godot-ra egy teljes héten át!

Ma estétől  A Semmi apoteózisa című előadásom kezdetéig, azaz

február 21. 18:30-tól február 28. 18:30-ig

- pontosan 168 órán át lehet kampányszerűen feliratkozni a Godot-ra várakozók alábbi csoportos listájára.

Aki együtt akar velem várni Godot-ra, csatlakozzon az interakcióhoz tömegesen!

Ehhez bőven elegendő, ha a csatlakozni kívánó alább neve és emailcíme (esetleg weblapja, mobil telefon száma) megadásával közzétesz egy bármilyen (akár üres) kommentet - ez feliratkozásnak számít. A feliratkozás folyamatos, a kommentek zárolásának pillanatáig tart (febr. 28-án 18:30).

Tartalmas várakozást mindenkinek!

Frissítés: A Semmi apoteózisa és a Godot-várás a Prae oldalán

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr7738690

BéDéKá posztumusz 2007.02.21. 19:03:13

én már fél órája várok!

Fűzfa Balázs 2007.02.21. 19:03:47

Üdv Godot-nak, ő úgyis már eleve virtuális volt, végre kezdünk felnőni Hozzá!

Fedinec Csilla 2007.02.21. 20:02:25

Én itt vagyok. És "Ő"? Várom, hogy kisajátítsom, s ez által kisajátíthassam.

nagya 2007.02.21. 20:07:14

Nem vagy valami turelmes...
Godot-ra marpedig csak turelmesen...
Meg, ugye, csak arra szabad varni, ami nem jon el...

Petocz Andras · http://www.szepiroktarsasaga.hu/1-tagjaink/Petocz_Andras.htm 2007.02.21. 20:07:23

Én már 47 éve csak Godot-ra várok. Ez az egy hét már meg se kottyan.

BéDéKá posztumusz 2007.02.21. 20:08:20

Kőrös László kiváló barátomnak valamiért nem sikerült kommentelnie, kérte mailben, tűzzem be nevében:
-----------

Kedves Mester, én írtam egy pár sort, de nem jelent meg a site-on.

Ez volt az:

»Én 1973-ban Szegeden, a Jókai utcában jártam Godot műhelyében. Kefekötő és kosárfonó volt. Ez volt kiírva a boltja fölé: "Godó Jenő vak iparos".
Mivel nem tudtam, hogy Estragon és Vladimir ajzva várják, nem sürgettem, hogy igyekezzék hozzájuk.«

Ha gondolod, megkérlek, tedd ki.
Üdv: Kőrös Laci

kertib 2007.02.21. 21:27:42

Na mi van, hol van má' a csávó ?

sztopka · http://www.istvanpocs.hu 2007.02.21. 22:17:39

azert kerem, ertsuk meg Godot is, folyton mindenki csak varja... en is bujdokolnek a helyeben... osszssegeben, egesz sikeres...

Diesel és Poomerang 2007.02.22. 08:02:25

:)
, !
, , ...

halmai 2007.02.22. 08:33:07

Meddig kell várni?

Krisztian 2007.02.22. 13:43:44

Mindjárt jövök! (Godot)

Gergely Tamás · http://www.transycan.net/cafe 2007.02.22. 16:40:45

A kék becsúszott az árokba, a rendõrkocsi behavazva félig.
"Mire várunk?"
Gitározni tud, helyesen írni sosem tanult meg. Rálõ a legközelebb állóra. Maga sem csodálkozik, tanítónõje már az elemiben megállapította, hogy a könnyebb ellenállást keresi. Az aranymûvesnél. Mert mozogtak, elmosódott a kép, bevette elõtte az adagot. Nem kérdezi, miért, meglepõdik, amikor az orosz a puska csövét a hasának szegzi.

Kun Marcella · http://www.hamismas.hu 2007.02.22. 20:01:51

tisztelt ciimzett
ag_godo kun marcellaat tesseek megnyugtatni azzal, hogy boriszt méeeg mindig godu- és nem godonovnak hiivjaak stop
alaiiras
waarwa waart godot és magoog fia vagyok een, testes noetuedoe a fazeekbool, kidaga.doc een

Ja 2007.02.22. 21:19:26

Ne várj, hanem "Go."!

Pelikán 2007.02.22. 22:00:57

Annak idején mi is vártunk Godot-ra (köszönet érte Fedinec Csillának :)). Várunk rá, de miért? Egész idő alatt itt volt, csak nem vettük, nem vesszük észre.

Gergely Tamás · http://www.transycan.net/cafe 2007.02.23. 09:26:22

Arra várt, hogy a fasza felálljon.
Különben "wárva wárt" meg türelmesen. Van, aki negyvenhét éve Petõcz András. Ékezet nélkül írja, jeligét választ magának, unalmában azt is. Sztopka, például.
A rendõrkocsi különben elhagyta a hófúvást, sõt két török kamiont is, nyári kerékkel rostokoltak Simrishamntól északra.
Azt nem is mondtam: visszafele ír, így:" todog moráv", leleményes. Titkos szövegeket rejt el a szövegében, kinek titkos?

Nola 2007.02.23. 11:42:22

Én szívesen várok Godot-ra, várakozásból ugyanis profi vagyok. Indítottam is egy vállalkozást: ha valakinek például nincs ideje megvárni a buszt, én megvárom helyette. Ha nincs türelme kivárni, míg szép lassan lebarnul a vízparton, majd én kivárom helyette. Ha valakit munkából hazaérkezvén senki sem vár otthon, én házhoz megyek és ígérem, hogy nagyon fogom várni, hogy belépjen az ajtón (és végre fölvehessem a fizetésem és továbbállhassak következő kliensemhez).
Egyébként meg imádom a várótermeket és már alig várom, hogy várandós legyek!

Ja 2007.02.23. 14:40:25

Feladtam, nem bírom tovább várni.
Ezért nem jár Nobeldíj?

Szárnyas Gábor 2007.02.23. 20:43:58

Nem akarok elkeseríteni senkit, de Godot már tök régóta hiába vár ránk valahol. Isten tudja, hogy van-e így értelme nekünk is várni rá...

kistangó · http://www.kistango.hu 2007.02.23. 20:49:51

A múltkor a kulturális késdobálónkba bejött egy Godot nevű ember, Vladimirt és Estragont kereste, majd csalódottan távozott. Azóta is hiába várjuk, hogy visszajöjjön, úgyhogy szívesen csatlakozunk, hátha itt fölbukkan.

A kistangó szerkesztősége

BéDéKá posztumusz 2007.02.24. 09:23:02

Köszöntök mindenkit, aki csatlakozott a várakozáshoz, a Kistangó beszállásával, ha jól számolom, most épp 20-an vagyunk.
Szerintem ez máris Guinness-rekord :)

Gergely Tamás · http://erte.freeblog.hu 2007.02.24. 09:24:25

Tudta, hogy mint az Isten, Godot is benne létezik. Az más kérdés, hogy nem engedi megmutatkozni, elnyomja, lenyomja magában, akár ellenfele fejét a vízben. Mert fél tõle.
Egyszer sikerült neki mégis. A tükörbe nézett és... idegennek látta magát. "Akkor ez Godot", gondolta. Már köszönni akart neki, de rájött, hogy a számára idegen férfi õ maga. "Akkor meg az a másik, aki ezt gondolja!", aki arctalan, és benne lakozik, az lenne Godot. No de havazni kezdett, és felsírt a gyerek, vagy csengett a telefon, ismerjük.
Ma reggel viszont észrevett egy 2,1 centis szõrszálat a jobb kezén... az mikor nõtt oda? S még inkább: kié?

BADA DADA 2007.02.24. 10:49:18

ANTIKRISZTUS!

ANTAL, A KRISZTUSODAT!

GYERE IDE ANTI, VÁR TÉGED A TANTI!
GYERE IDE ANTI, VÁR TÉGED A TANTI!
GYERE IDE ANTI, VÁR TÉGED A TANTI!

ANTAL, A KRISZTUSODAT!
+ + +
ANTIKRISZTUS…!

Triceps 2007.02.24. 10:53:33

(bolond)

Szét osztogatom tárgyaimat az emberek –
barátok és szeretők – között.
Az értékek birtoklásáért folytatott harcban
ezáltal gyermeki örömet szerzek nekik.
Ha rohanás közben egy pillanatra megakad szemük
az ajándék szeméten: megpihennek;
jólesően elmosolyodnak; elégedettek; és talán –
bár tudom, képzeletem szertelen –, talán
egy szemhunyorításnyira én is eszükbe jutok.
. . .
És én nevetek.

MERZ HÁZ 2007.02.24. 10:55:51

REVER OF TODOG!

Kovács Imre Attila 2007.02.24. 15:56:24

Inverz imahét. (Só)vár(g)ásunk titokzatos tárgya. Godot természetesen nő. Kissé belemerevedtünk a várakozásba. S nem durran el, nem durran el... (Csinálj engem boldoggá!)

Timi 2007.02.25. 09:12:01

Várakozom, már jó rég óta. De végre nem kell egyedül várnom!

Gergely Tamás 2007.02.26. 11:40:30

A barna delfin rövid ideig bírja oxigén nélkül, öt perc elmúltával fel kell úsznia a víz felszínrére. Amennyiben hálóba téved, amit a halaknak vetettek ki, megfullad.
A hálók meg egyre könnyebbek, egyre kevésbé láthatóak, szerintem Godot elpusztult. Hiába várjuk.

marlington 2007.02.26. 12:48:12

Már a vacsoráját is kikészítettem,
ő meg azzal készít ki engem,
hogy baszik.
Jönni, legalábbis -
mondaná Petri.

(hm, ujjbegyemre mertem venni a nevét,
bár ez önmagában még nem kevés
kábé, mint komment-versben a rímelés
nem melles
leg alább faros -
tlemezek nyikorgják,
hogy ez a bejegyzés egy kis halál

Ó, csak Godot jönne már!

marlington a dohányzó váróteremben lesz, addig is
elir.blogter.hu

nellymezei 2007.02.27. 10:14:37

leül, leveti a cipőjét. végigsimít őszülő haját, rámnéz, zavartam elfordul. hosszú ujjaival babrálja az inge nyakát, ismét rámnéz, mintha nem látna, gondolkodik kicsit, megigazítja az ágy sarkán a terítőt, ismét végigsimít a haján. megnézi az óráját. ismét rámnéz, lassan gombolni kezdi az ingét, feláll, hogy levethesse a nadrágot magáról. lyukas a zoknija a sarkánál. lassú mozdulatokkal oldja ki óráját és három bőr karkötőjét, leteszi az éjjeliszekrényre. lefekszik, elnyújtózik az ágyon, lassan, félve felém fordul, és csendesen így szól:
- Vártalak, Godot.

Gergely Tamás · http://www.transycan.net/cafe 2007.02.27. 10:17:23

Godot nem jön meg, kedves "marlington". Tudom, mert a tikára lennék.
Godot úr Moszkvában öl éppen, Darfurban nõket erõszakol meg, Venezuelában bezeti a kommunizmust. Irakban bombát robbant, látom, éppen csatolja fel magára a szerkezetet...

Réku · http://reku.wordpress.com 2007.02.27. 11:44:29

VLADIMIR:
It wasn't you came yesterday?
BOY:
No Sir.
VLADIMIR:
This is your first time?
BOY:
Yes Sir.
Silence.
VLADIMIR:
Words words. (Pause.) Speak.
BOY:
(in a rush). Mr. Godot told me to tell you he won't come this evening but surely tomorrow.
Silence.
VLADIMIR:
Is that all?
BOY:
Yes Sir.
Silence.
(samuel-beckett.net)

BDK · http://ungparty.net/ 2007.02.27. 12:09:43

Most tulajdonképpen lelőtted performanszom egyik poénját :(

Noémi · http://turulina.blogspot.com 2007.02.27. 12:16:51

Nah végre. Régóta várok Godot-ra, megnyugtató hogy most nem kell egyedül várakoznom.

Godot-ra várunk, de nem hiába,
mert megjön majd ő is sűrű trappban. (Jász Attila)

b · http://kissbence.freeblog.hu 2007.02.27. 13:24:30

Szóval Godot? Szerintem nem jön. Nagyon az az érzésem.

persze 2007.02.27. 13:31:31

Persze, persze...

KárpátGuru 2007.02.28. 12:40:27

Remélem nem jön el. Nem bírom a búráját...
A múltkor küldtem neki sms-t, még csak nem is válaszolt. A mobilját meg kikapcsolta. E-mailban beszélgettünk, több e-mailt is írtam, melyre Ő rendre nemválaszolt, most tehát bizakodom.
Az utóbbi nemválaszából, úgy érzem, hogy most nem hiába várok._?

BDK · http://ungparty.net/ 2007.02.28. 16:02:15

Köszönöm és köszöntöm a fentieket. Még 2 és fél órán keresztül lehet feliratkozni a Godot-ra várok listájára!

BDK · http://ungparty.net/ 2007.02.28. 17:31:01

Kedves sorokat küldött Cs. Gyimesi Éva Kolozsvárról, nem sikerült megjelenítenie a kommentjét, így én tűzöm be mailben küldött üzenetét:

Kedveseim, a komment ez lenne:
Sziasztok! Jó együtt várni Veletek. Üdvözlöm, akiket ismerek.
A Semmi számomra: amikor én nem vagyok bennem.

Kérlek, vegyetek fel a listára. Figyelem a performanszot. Üdv, Éva

Gyimesi Éva 2007.02.28. 18:02:35

Parafrázis a Tiszta szívvel-hez

Volt sok uram és gazdám.
Egy Istenem. Két hazám.
A gazdáim nem vesznek:
Kalitkába rekesztnek.

Ingatlanul nem élek,
Gazdáimtól nem félek.
Ingóságom hatalom:
Szókincsemet eladom.

(Vegyetek és egyetek:
Kenyeretek én legyek.)
Hogyha nem kell senkinek,
Hát egy angyal eszi meg...

Elfognak és felkötnek,
Házsongárdban elfödnek.
Jóillatú fű terem
Békeszerző szívemen.

Komment: ez Cs.Gy.É.posztumusz

godot_alteregó · http://http:\\godotnaknincs.honlapja 2007.02.28. 18:31:58

nem árulok el nagy titokot azzal, hogy nem valómban érkeztem meg, hanem csak álruhában, mert ennyire vártatok (valahol a mikulás fikciójában kell keresni a tényleges választ)

üdvözlöm az engem várókat, megjöttem, vagy ez is csak fikcionált szürreál?

g_a

BéDéKá posztumusz 2007.02.28. 18:40:36

nem dőlünk be az álruhás prófétáknak.

letelt a 168 óra, a topikot lezárom, többé már nem lehet csatlakozni az akcióhoz.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása