balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

URLguru, RSSlap

2007. március 01. - BDK
Két nagyon webkettes oldal is indult a napokban, az egyik a HVG farvizén hajózó közösségi linkajánló, az URLguru, a másik egy feedes ajánló gyűjtemény, az RSSlap.

Én nem vagyok mániása ezeknek és a hasonló alkalmazásoknak (pl. blogkeresők), de a hasznukat felfogom-belátom, így most sem mulasztottam el, hogy mindkettőbe bejelentkezzek.

Tüzetesen egyiket sem pásztáztam végig, ami azonban mindkét esetben feltűnt, hogy amikor regisztrációnál vagy ajánlásnál kategóriválasztásra kerül a sor, hülyén érzem magam. Hogy Művészet vagy pláne Irodalom kategória nem szerepel a választhatók között, az hagyján, de még Kultúra sincs (és persze Tudomány sem...).

Így aztán ezt az ajánlást például az Internet kategóriába voltam kénytelen sorolni, de legalább címkékkel rendesen elláttam:



Az URLgurunál a szemem sajnos ráfutott egy olyan sorra is, ami nem válik a készítők dicséretére:



Három hiba egyetlen mondatban nem csekélység...

Itt meg hamarosan megjelenek a Blogok között, jobb híján a Személyes kategóriában.




Frissítés a közzététel után 70 perccel.
Phűű, ilyen gyorsan rég nem reagáltak az észrevételemre!!!
Ezt a levelet kaptam:

From: urlguru...
Sent: Thursday, March 01, 2007 9:07 PM
To: bdk...
Subject: Új kategóriák

Tisztelt Felhasználónk!

3 új kategóriát felvettünk, erről a Blogján is igyekeztünk említést tenni sajnos a komment nem működött. A rendszeren keresztül ezt levélben is igyekeztünk jelezni, de sajnos nem derült ki, hogy sikeresen-e.

A Blogon jelzett helyesírási hibákat javítjuk. Köszönjük a jelzést.

Üdvözlettel: URLguru


A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr1941656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

urlguru · http://urlguru.hu 2007.03.01. 21:25:09

3 új kategóriát felvettünk. A jelzett helyesírási hibákat javítjuk. Köszönjük a jelzést.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.03.01. 21:33:54

Örömmel látom, hogy a komment is megjelent.

Közben a levélre is válaszoltam:

"Köszönettel megkaptam értesítésüket és levelük tartalmát azonnal közzé is tettem az adott posztomban.

KÖSZÖNÖM a nem vártan gyors reagálást.

bdk posztumusz"

Tudom, hogy EZ a reagálás a normális, mégis teljesen meg vagyok hatva, mert ahhoz vagyok szokva, hogy ha szóvá teszek valami hasonlót egy kárpátaljai (azaz számomra hazai) portállal kapcsolatban, akkor halálosan megsértődnek és kikiáltanak ellenségnek.

RSSlap.hu · http://www.rsslap.hu 2007.03.02. 10:26:09

Felvettük!
Üdv.

wu2 2007.03.03. 11:06:26

Kikiáltanak. Megsértődne. És ami a lényeg: minden marad a régiben.

BéDéKá posztumusz 2007.03.03. 11:36:45

RSSlap.hu: láttam, igazán köszönöm!

___
wu2: ehhez adalékul: egy költőbarátom kétszer egymás után rosszul idézett egy verset két külön újságban, mindkétszer megglosszintottam. a másodikat alighanem olvasta, mert egy félre nem érthető jegyzetében azt üzente nekem, hogy hagyjam abba a kekeckedést. magának nem üzent, hogy illene pontosan idézni. kíváncsi vagyok, ha legközelebb idézi ugyanezt a verset, vajon elköveti-e harmadszor is ugyanazokat a félreemlékezéseket.

wu2 2007.03.05. 01:32:38

Találgathatok? Kedvenc szófordulata: engedtessék meg...
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása