balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Az első kárpátaljai médiahack

2007. október 12. - BDK
Média - sajtó - hamis tartalom. Tudtommal a kárpátaljai magyar sajtóban még nem jelent meg olyan anyag, amely médiahack eredményének tekinthető: forrása egy videó, terjedt mobiltelefonokon, laptopról tabletre vándorol, megírta az újság, cáfolták e-mailben.

Mindhárom fontosabb sajtóorgánumunk foglalkozott vele, és túlterjedt Kárpátalja határain is. Magyarázat helyett a linkek: [frissítés: néhány évvel később a linkek némelyike már nem hozta be a várt weboldalakat, a videotartalom is eltűnt így eltávolítottam őket]


- és végül az eredeti videó:, amelynek semmi köze Kárpátaljához...

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr41194582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagya 2007.10.12. 20:12:43

Ez iszonyu...
Azt irja valamyik lap, hogy ez beluga, es valami kijevi harcost idez, amikor a napnal ilagosabb, hogy ez egy hegeduraja (Rhynchobatus djiddensis)... Beluga... Anyam, borogass...

Dupladiviz · http://www.balulap.hu 2007.10.13. 00:41:11

Na azért ezzel a napnál világosabbal vitába szállnék! Mert az egy dolog, hogy én rája néztem, és megmondtam, hogy rája... hogy azt sejtettem, rája... nadehogy hegedű...

Mindegy, meg van az áttörés! Nemsokára már Kiszel Tünde bugyiairól is lesz állandó rovat a helyi lapokban... :)

nagya 2007.10.13. 01:27:41

Nyilvan azert vak a te szemed a latasra, mert nem horgaszol te sosem. Mondjuk, en sem, de csunyan, igen csunyan kidobtak rendszertan vizsgan. Azota szerfolott erzekeny vagyok a porcos halakra...

Dupladiviz · http://www.balulap.hu 2007.10.13. 06:57:36

Lehet, hogy innen fúj a szél (homokot az én szemembe, hogy ne lássak), még egy rendszertanvizsgáról se dobtak ki, hisz olyanom még nem volt. Innen nézve, szerintem szép teljesítmény tőlem az a rája... nem?

u.i.: Járok én horgászni, de nálunk se ráját, se ufót, se belugát, de még vizát sem lehet fogni. Majd igyekszem azért...

BDK · http://ungparty.net/ 2007.10.13. 12:13:55

Akár rája, akár tokhal, randa egy szerzet.

nagya 2007.10.13. 15:10:02

Mar hogy lenne ronda?! :) De tenyleg... Ez egy szep allat.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.10.13. 15:31:20

Én mégsem szeretnék vele álmodni.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.10.13. 16:20:02

És ha már kárpátaljai furcsaságok:
www.karpatinfo.net/article50869.html

Ezt "szó szerint" megírta Móricz Zsigmond Tragédia c. novellájában, csak ott nem halotti torban, hanem lakodalomban történik az eset, ha jól emlékszem.

nagya 2007.10.13. 19:34:22

Ez a karpatinfo, ez valami ritka ronda es otvarul szerkesztett valami. Eloszor is a szinorgia. Felul a cikk a torrol, alatta egy muemlekek karpatajan banner, alatta kis szines helyi sikolyokkal, melletuk meg luvnyak. Bjutiful.
Legalabb a lanyok szepek...

P.I. 2007.10.16. 13:11:15

Sajnos, ilyen a médiaérdeklődés. A felsorolt hírek java részének én lettem a szerzője.
A részegen született ukrán csecsemőről szóló híradásomat Magyarország csaknem minden orgánuma átvette.
A csitri, aki bugyiban ment diszkóba, 1000-n felüli olvasottságot nyert a Kárpátinfón.
Kiszolgálunk és élünk. Ez van der mai sajtó.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.10.16. 14:08:20

És ezeket mind te találod ki?

P.I. 2007.10.16. 18:40:28

Ennyi repedt fantáziám még nekem sincs. Először a "zöld" Kárpáti "Igaz" Szó csapott le a témára, én már csak a hullámveréssel mentem.
Viszont tény, hogy a szon-os anyaggal szerénységem provokálta ki az elkövetők jelentkezését. (A "zöldeknél" mindig és mindenkor csak és kizárólag az "igazinak" nyilatkoznak olyan személyek, akiknek anyagait ugyanonnan (a netről) én is szabadon veszem le...) Már-már viccesek kőék ebből a szempontból... nekem.

Palkó István 2007.10.16. 18:45:42

Ja, egyébként meg mindezek tényleg meg voltak történve (bugyis, részeg csecsemős, halotti toros félrenyelős). Állítólag az is igaz, amikor valaki a pillanatragasztót keverte össze az aranyér-kenőccsel...
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása