balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Elektromos cigaretta

2007. november 06. - BDK
Nemcsak digitális rózsafüzér létezik, hanem elektromos cigaretta, azaz E-JOY is. A parazsat vörös LED helyettesíti, a készülék folyékony nikotint melegít fel és porlaszt belélegezhető  cseppekké, a füstöt meleg pára utánozza. Az e-cigi állítólag mindenben kielégíti a dohányzók igényeit és megfelel a dohányzás pszichológiájának. Nem tartalmaz egészségre káros anyagokat (kátrány és egyebek), nem zavarja a környezetet, a nikotinadag csökkentésével segíthet a leszokásban.


Kapható több színben, aromával vagy anélkül, 4 erősségben. A forgalmazók számítása szerint a cserélhető nikotonpatronok révén egy doboz cigarettának megfelelő "adag" az E-JOY használatával csak 180 Ft-ba kerül.

Remek találmány, kérdés, hogy a parázsló dohány bűzét imádó szenvedélyesek nem füstölögnek-e miatta.



1. Parazsat imitáló LED; 2. Litium elem; 3. Elem kontroll része; 4. Vákuum kapcsoló; 5. Biztonsági szétválasztó; 6. Atomizer, füst előállító; 7. Patron a nikotinnal; 8. Patrontartó, szopóka

Frissítés 2008. május 21:

Elektromos cigaretta: A magyar 1999. évi hatályos törvényi meghatározás szerint: "elektronikus cigaretta: olyan egyszer használatos, vagy utántöltő flakonnal és tartállyal vagy egyszer használatos patronokkal után töltő elektronikus hardver termék, amely szopókán keresztül nikotintartalmú pára fogyasztását teszi lehetővé, vagy annak bármely alkatrésze, beleértve a patronokat, a tartályokat és a patron vagy tartály nélküli készüléket is.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr11218993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.I. 2007.11.06. 12:51:13

Szív, sürít, robban, kipufog...
Majd még az evés helyett is kitalálnak valami elemes kalóriabombát.

Krisztián 2007.11.06. 13:30:44

Hasznos találmány a patronnal együtt. Bízom benne, hogy ezt a patronos megoldást nemsokára beleteszik a másik elektromos élvezeti cikkbe, a vibrátorba. Ezek után nem kétséges, hogy annak E-Enjoy lesz a neve.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.11.06. 13:33:33

Hát a vibrátort eddig sem petróleum hajtotta...

Krisztián 2007.11.06. 13:35:56

...akkor ezek már modernebb kivitelűek.
A patronos megoldás alatt nem az energiaforrás átalakítását értem.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.11.06. 13:41:00

Csak arra utaltam, hogy az eddig e "E-" volt.
És mondd, mit tartalmazna a patron? Kéjgázt?

Krisztián 2007.11.06. 14:00:32

Ez jó ötlet! Kéjgáz!
Úgy gondolom, hogy egy elektronikus eszköz annál praktikusabb, minél jobban hasonlít az "eredetire", minél inkább betölti az "eredeti" funkcióját. A patron is ezt a célt szolgálná a vibrátoroknál. Továbbfejlesztett változatainál programozható késleltő funkcióval és digitálisan kódolt elektronikus DNS-t a patron tartalmába. Vagy valami haosnló. :))

AWI 2007.11.06. 14:09:45

Az ötlet jó, de intravénásan olcsóbb lenne...
Hogy legyen közben valami a szájban is, kifejleszthetnének szívható tollakat. A piros LED és a szinválaszték maradhat.

BDK · http://ungparty.net/ 2007.11.06. 14:13:54

A tollat én speciel inkább rágni szoktam volt - amikor még használtam egyáltalán.

A terméket egyébként elég sok webáruház hirdeti, de valahogy kételkedem az elterjedésében.
JELENTKEZZEN, aki életében már látott élő embert, aki ilyen elektrocigit szívott!

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2007.11.06. 14:27:59

Na, lassan minden E-vel el leszünk látva, ami jó:
E-löl beszívom a kéjgázt, E-zt követően E-lementáris E-rővel belököm valahová a vibrátort-helyettesítő készülékem, E-rre műspriccelek is - és akkor nekem már nagyon jó lesz.
E-zenfelül rágyújtok E-gy E-cigire, és így E-gy-kettőre jól érzem majd magam! Igaz-E?!

BDK · http://ungparty.net/ 2007.11.06. 14:30:52

Ezt pont E-l Lobó mondja? :)

AWI 2007.11.06. 14:46:35

Ezt a ketyerét tényleg engedélyezte a KÖJÁL?
A nikotin erős méreg. Mivan, ha elromlik az elektronika vagy eltörik a nikotin tant és a nikotin halálos adagban csorog be. Még az is lehet, hogy ez a ketyere veszélyesebb mint a cigarettázás.

marlington 2007.11.07. 11:33:40

Ez tetszik, bár kicsit drága...

BDK · http://ungparty.net/ 2007.11.07. 11:39:39

180 Ft sztem nem sok egy doboz cigit helyettesítő adagért. De ebben persze nincsen benne az elemcsere.

ReTRo · http://hatodikalabardos.nolblog.hu/ 2007.11.07. 13:04:28

Megmozgattad a fantáziám, így egy kicsit RÁKerestem.

Be kell vallanom, hogy nem bízom az MLM hálózatok csodáiban. Márpedig az e-joyt egy MLM hálózat terjeszti. Az International Healt Hungary mint olyan, egy fantázianév. Mögötte Vitalnet Living Bt. áll.
A lgtöbb "ügynök" úgy árul a neten, hogy a cége nem azonosítható....

Átnézve a e-joyt áruló honlapokat, semmilyen információt nem találtam arra, hogy a terméket bármely szakhatóság (jelen esetben OGYI) engedélyezte volna.
Márpedig, amit az OGYI a Nicorette rágógumi kapcsán a nikotin leszoktatás során szervezetbe juttatásának veszélyeiről ír, az nem piskóta.

Krisztián 2007.11.07. 16:35:53

ReTRo: az OGYI nem mérvadó semmiben, nem az emberek érdekeit szolgálja. Sőt!
Az MLM hálózatok esetében pedig az "ügynököket" kell megkeresned infóért. Mielőtt megkérdezed, nem vagyok MLM-es. Már nem. :)) De ha valami nem lenne rendben az ilyen termékekkel, akkor a hatóságok már rég rátették volna a kezüket.
Mindezek ellenére elég nagy buzi volt, aki kitalálta ezt az e-cigis izét...

BDK · http://ungparty.net/ 2007.11.07. 17:54:43

A buzizást azért inkább kerüljük...

Krisztián 2007.11.07. 18:08:19

Igazad van, elnézést kérek!

ReTRO · http://hatodikalabardos.nolblog.hu/ 2007.11.08. 05:47:52

Krisztián, nem tudom láttad-e, hogy lódöglesztő mennyiségű nikotin van azokban a patronokban.... ami elpukkanhat, mert a kínai ketyerék már csak ilyenek.

Arról, hogy a szakhatóságok kinek az érdeekét szolgálják, inkább ne nyissunk vitát, mert érvek is vannak (pro és kontra), meg szakhatóságok is. Az utóbbiakkal, ha vizsgálnak az a baj, ha nem vizsgálnak az is baj.... :))

Krisztián 2007.11.08. 07:54:18

ReTRO, egyetértek.
Nekem nagyon nem tetszik ez a "találmány". Nem dohányzom, de azzal tisztában vagyok, hogy a nikotin sokkal kevésbé ártalmas, ha nem keverik különféle anyagokkal. Ki tudja mi van még ebben a patronban a nikotin mellett?!
Azzal, hogy gyönyörű "parázsló" LED-et szereltek bele, az attól még se nem "eredeti", se nem jobb, csak kínai. :))
Lehet, hogy javítana ezen a szerkentyűn, ha nem is polifónikusan, de zenélne...

ReTRo · http://hatodikalabardos.freeblog.hu/feed/ 2007.11.08. 08:27:27

Fejlesztési ötletem nekem is van.
Pl.: THC tartalmú patronok... pár szerintem ezt már kitalálták hozzá... :((((
Az lenne a "viccE-s cigi".

Krisztián 2007.11.08. 08:47:09

:))) Igen, ötletek tárháza.

Azonban lehet, hogy nem is lesz olyan drága a patron, ha elkezdik utángyártottban is piacra dobni. Sőt! Elképzelhető, hogy készül az otthoni "csináldmagad" utántöltő szett is.

Esetleg még szóba jöhetne a különféle füst-illatosító ampullák használata is (pl. kátrány-aroma, égett-műanyag-aroma, karbid-aroma, stb.)

AWI 2007.11.08. 09:33:50

Végül is, mint nem dohányzó, ez egy csodacigi. Nem füstöl, nem kell ruhát mosni egy sörözés, egy vonatozás után, nem égeti ki a szövetet, az eltaposott csikkhegyek eltünnek a bejáratok elöl, nem kell napokig takarítani ha dohanyostól veszünk használtautót, kevesebb tüzeset stb. Most már csak az a kérdés, hogy kellene rászoktatni erre a nikotinadagolóra a dohányosokat.

Még most is tartom a vélemenyemet, hogy intravenásan jobb lenne, de mivel azt meg nem találták fel hordozható változatban én erre szavazok. Kezdemenyezzünk népszavazást! :)

Itt most jó jönne legalább egy dohányos vélemény.

ReTRo · http://hatodikalabardos.freeblog.hu/feed/ 2007.11.08. 11:54:10

ReTRo vagyok. Negyven éves és dohányzom. (így kell bejelenteni?)
Mentségemre legyen mondva, lakásban és kocsiban nem. Ha leszokom a dohányzásról, biztos, hogy nem ezzel a csodakütyüvel teszem, mert mű.
Nekem a dohányzáshoz hozzá tartozik a rágyújtás (van úgy, hogy rágyújtok pedig nem is kívánom, majd két slukk után elnyomom) és a cigaretta elnyomása egyaránt. Nem mindegy mivel gyújtok rá (lehet, hogy zippo és gyufa függő is vagyok), és nem mindegy hogyan nyomom el a csikkat.
Szertartás, mint a kávé, vagy a tea.
Az állott dohányszagot utálom, mondjuk az állott zsír szagot is, meg a benzingőzt is, de még éttermet nem akartam bezáratni...
Tehját sokszor szenvedek magamtól.
Lehet, hogy a nikotin mozgatja az egészet, de nem az benne a lényeg.
Szerintzem. vagy inkább nekem.

AWI 2007.11.08. 15:15:12

Kösz ReTRo, a "bejelentést" és a véleményt.
Ha tehetném, biztosan bezáratnék minden benzingőzszagos éttermet, a zsírszagos éttermekbe pedig nem megyek, ahogy a füstös helyket is kerülöm. De remélem nem azt olvastad ki a véleményemből, hogy én valakit le akarok beszélni a dohányzásról.

ReTRo · http://hatodikalabardos.freeblog.hu/feed/ 2007.11.08. 15:28:43

Nem AWI, nem értettem félre. :))
Van nekem bajom éppen elég bajom velem. :))

am 2007.11.08. 21:43:05

ReTRO-nak: Nem dohányzom. De az általad leírt szent folyama-tok miatt majdnem rászoktam. Sztem az ötletelők örülnek a
leírásodnak, mert majd arra is kitalálnak vmit.

E-cigis · http://e-joy.idopenz.info 2008.03.23. 11:32:36

Sziasztok!
Azt hiszem 11.16.-i bejegyzésben olvastam, hogy nem látott még élő embert, aki az elektromos cigit használja!
Na én itt vagyok!:-)
2007 május elején ismertem meg az elektromos cigit amit -azóta nagyon jó barátom és üzlet társam- hozott Magyarországra Szerbiából. Bevallom először nem hittem benne de jó üzletnek tartottam és csatlakoztam a forgalmazók közé!
De ugye hitelesen nem ajánlhat senki semmit, amíg nincs tapasztalata. Így én megvettem az összes fajtát amit forgalmaz a cégünk és kipróbáltam.
A weboldalamon semmi olyan információt nem írtam le amit saját tapasztalattal ne támaszthatnék alá!!!!
Lassan 1 éve szívom az elektromos cigit, és a- szkeptikusoknak mondom- próbálják ki mielőtt véleményt mondanak!
Csak néhány dolog az előnyeiről: - hogy "egészséges"-ez a dohányosokat nem igen érdekli....
-ott is lehet dohányozni ahol egyébként tiltva van!!
Na ez már valami...., étterem, színház, mozi,autóban sem esik sem hamu sem parázs az ölembe,(nincs bagószag, sárga ujjak sárga fogak büdös lehellet)
bármikor "rágyújthatok" amikor csak akarok,:megbeszélés tárgyalás oktatás, vacsora.stb.
Nekem ne mondja senki, hogy az Öngyújtó lángja meg a csikk elnyomása hiányzik a dohányzásból, mert dohányos voltam, tudom mi hiányzik amikor ezredszer is elhatároztam hogy leszokom....
a mozdulat, beszívni a füstöt és kífújni ami megnyugvást ad egy dohányosnak.NA EZ HIÁNYZIK!
Ezt meg mind kínálja az elektromos cigi !
Aki nem hiszi......próbálja ki!! aztán mondjon véleményt.

Khimbo 2008.03.23. 12:20:52

én már próbáltam, kölcsönbe volt egy ideig nálam. ami azt illeti, nekem bejött.
a pozitívum, hogy jól visszaadja azt az érzetet, mint amikor füstöt szívsz le, kicsit kapar is, érzed a nikotint, ezzel nem volt gond. én azt csináltam, hogy délutánig csak ezt használtam, utána pedig rendesen dohányoztam. a cél nem a leszokás volt, csak a csökkentés.
a negatívum, hogy nagyon kiszámíthatatlan volt, mikor működik rendesen és mikor csak egy kicsit. sokszor nem jött füst, vagy kevés jött csak.

Szamosfalvi Albert · http://fecske 2008.03.28. 19:43:48

ën ugy szoktam le a dohànyzàsrôl , hogy képzeletbeli cigit szivtam
összecsücsöritett ajakkal , behorpadt homlokkal mohôn szivtam
a tiszta levegôt , amig jol el nem szédültem , és kôvàlyogtam egy
sort a következô ràoltàsig ; zéro forint , bàrhol lehet ,
ki tud jobbat ? majd errôl is leszoktam ( ez màr könnyebb volt )

B.Miklós 2008.04.19. 18:37:30

Egy hete szívom az E-cigit. Fiúk. Ez működik! Napi egy doboz helyett, most 4-5 szál igazit szívok hozzá kávézáskor. Ha kevesebbet kávéznék még ennyi sem kellene. Üdv mindenkinek.

ReTRo · http://hatodikalabardos.nolblog.hu 2008.05.20. 18:53:30

A TV2-n most mondták, hogy az OGYI szakhatósági engedély hiányában betiltotta a forgalmazását...

ReTRo · http://hatodikalabardos.nolblog.hu 2008.05.22. 07:49:49

Hát a riport több helyen is csúsztat...

1. Nem svájci, hanem kínai a találmány
2. Csak abban az esetben "gyógyászati segédeszköz" és nem gyógyszer, ha az elsődleges célja a dohányzásról leszoktatás...
3. A vámhatóság szakhatóságként semmit nem vizsgál be, csak áruosztályozási kérdésben dönt....

Hirtelen ennyit a korrekt tájékoztatásról.
Köszönjük MTV Híradó!

Turkish 2008.06.19. 00:55:10

Emberek, a sok okosság helyett, próbáljátok ki, mert tényleg jó és működik! Nem törik ketté, nem mérgez meg, de Nem tudjuk meggyújtani, nem tudunk felgyújtani vele semmit, nem lehet elnyomni, eldobni a csikket, nem tudunk hamuzni, nem tudunk szemetelni, nem ártunk vele másoknak és önmagunknak, nem büdös és nem büdös a szánk!

Nézd meg és ne az MLM ről beszélj:
www.e-cigi.tk

nick066 2011.08.28. 21:08:41

Elektromos cigaretta webáruház

Széles választék, jó árak, korrekt, segítőkész kiszolgálás. Szállítás másnapra. Saját fórum, tanácsadás.

www.ecigionline.com
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása