balla d. károly webnaplója nagy archívummal és nem túl szapora frissítésekkel | seo 2020: infra ClO2

>BDK FŐBLOG | | >Kicsoda Balla D. Károly? | | >Balla D. Károly ÉLETRAJZ | | >BDK KÖNYVEI | | >Egy piréz Kárpátalján | | >Balládium | | >Berniczky Éva | | TOVÁBBI FONTOS OLDALAIM > >
  

Balla D. Károly blogfő

  

Balla D. Károj: ÚJ BLOG elipszilon nélkül

  

Balla D. Károj első ly nélkül

  

BDK Balládium Blog

 

Balla D. Károly honlapjai

 

Mit kell tudni Kárpátaljáról?

 

Kik a pirézek, hol élnek? műhely

 

Kárpáty VIP PR cikkek

 

Első Google-helyre kerülés

 

weblap.org/google-helyezes-javitas/ X

 

Lapok színei a francia kártyában

 

PR-cikk beküldés: Seo tanácsadás

 

Linképítő Google-Seo

Google weblap optimalizálás, honlap seo

 

Optimalizált honlapok, SEO BP

 

Honlap seo optimalizálás


bdk blog archívum | BALLA D. KÁROLY WEBNAPLÓJA | + pr cikkek

Borítékban a Szembesülés

2008. augusztus 12. - BDK

Az ember becsülje meg az ismeretlen olvasóit! Történt, hogy e blog állandó hozzászólója, akiről nicknevénél nem tudok többet, jelezte, évek óta keresi a Szembesülést. Azt válaszoltam, adnék egy példányt elolvasásra kölcsönbe, de a lebonyolításhoz fel kellene fednie az inkognitóját. Erre V.B. láthatólag nem hajlott, így a könyv borítékba zárva egy jeligével e percekben Kolos fiam révén  letétbe helyeztetett a megyei könyvtár magyar osztályán részére. Üzenem, hogy lehet menni érte. Miközben nekem hasonló érzésem támadt, mint ekkor.

A bejegyzés trackback címe:

https://bdk.blog.hu/api/trackback/id/tr11612050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V.B. 2008.08.12. 11:57:48

Van-e határidő. Mert egy ideig igencsak távol vagyok/leszek?

V.B. 2008.08.12. 11:59:16

Bocs: Van-e határidő? Mert egy ideig igencsak távol vagyok/leszek.

Viga 2008.08.12. 12:12:12

V. B., aztán majd ne felejtsd elveszíteni. lehetőleg a közelemben.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.12. 12:22:16

Dehogy veszítse! Csak kölcsönbe adtam!

V.B., részemről nincs határidő, nem tudom, a könyvtárosok meddig hajlandók őrizgetni. Én azt hittem, már ma bemégy érte...

V.B. 2008.08.13. 08:57:27

Nem veszítem el, ígérem! Ronggyá olvasom:) Azonnal bemenni? És hol az én játékom?!

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.13. 10:18:39

Jó, akkor játsszuk azt, hogy messziről érkezel... De jobb, ha mihamarabb odaérsz, mert a csomagocska majd elkezd az emlékezet és a könyvstószok egyre mélyebb földtani rétegeibe süllyedni.
A jeligéd különben osztatlan derültséget okozott a könyvtári munkatársak körében, számolt be róla fiam.

V.B. 2008.08.13. 14:30:45

Két vasútállomás között hasított belém a felismerés! Minden tudnivaló rajta van a neten. Vagyis attól a pillanattól valamennyui olvasód visszaélhet vele, kiadhatja magát Vértelen Buzogánynak, s bemondhatja a jelszót a könyvtárban. Erre nem is gondoltunk-:(

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.13. 16:13:47

Én gondoltam, csak nem akartam ötleteket adni. De kívüled ki tudná megtenni anélkül, hogy el ne röhögje magát??

Más: korábban volt egy Vélettlen Balettos nevű kommentelőm, én azt hittem, ő kezdte magát V.B.-ként rövidíteni. Ez a Buzogány most új volt nekem, amikor először említetted. Különben így is zavaró kicsit, mert van egy V.B. monogramú, írással és szerkesztéssel foglalkozásszerűen foglalkozó ember a szűkebben vett kárpátaljai szakmában, akivel baráti köröm néhány tagja eleinte azonosítani próbált, de aztán egyes véleményeid alapján kizárták az azonosságot.

V.B. 2008.08.15. 11:12:28

Nem vagyok Vélettlen Balett!
Nem vagyok VilágBajnok!
Nem vagyok Varga Béla!
Lehet, egyáltalán nem is vagyok.
Mindenesetre ezentúl: B. V., azaz Bájtalan Virág Bibeovna leszek:)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.10.02. 20:59:46

A könyvtárban már unják őrizgetni a letétet. Igazán küldhetnél érte valakit.

B.V. 2008.10.03. 09:42:29

Csak november végén térek haza egy röpke hétre, addig legyenek a kedves könyvtárosok türelemmel (egyébként is: nomen est omen — könyvtáros, könyvet tároló, tehát csak a munkájukat végzik).

BDK · http://ungparty.net/ 2008.10.03. 10:31:49

Nomen ide, omen oda, mégsem az a dolguk, hogy hónapokon át privát küldeményeket tároljanak. Ha jelezted volna, hogy csak ilyen sokára tudod magadhoz venni, én is csak novemberben adtam volna le. De most már mindegy. Akkor megüzenem, hogy majd, majd, majd. (Egyébként tényleg beküldhetnél érte másvalakit helyetted, hát hiszen úgyis arra van a dolog kitalálva, hogy a személyed azonossága fel ne derüljön.)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.10.04. 22:00:12

A "térek haza" - az honnan van? Mert ha Mo-n laksz, akkor simán megveheted vagy megrendelheted ott a könyvet, nem szorulsz a segítségemre. Ez a kölcsönfelajánlás amúgy is leginkább kárpátaljaiságodnak szólt, mert itt valóban nem igazán lehet beszerezni.
Számítástechnia. Megbízható használt notebook felújítása: webáruházból használt laptop vásárlás garanciával - Első kulcsszó: szerviz budapest.
süti beállítások módosítása